Arama Kutusu

Kozmetik Dünyasında Kült Olmuş Makyaj Ürünleri

en-cok-satan-favori-klasik-makyaj-urunleri


Kozmetik Dünyasında Kült Olmuş
Klasik Makyaj Ürünleri



Kozmetik dünyasında en çok satan, kullananların en severek aldıkları favori makyaj ürünlerini merak etmiyor musunuz?


Kozmetik dünyasındaki kozmikler bunları çok seviyor, satışlar gösteriyor ki bu makyaj ürünlerinin ciddi fanları var. Kitap alırken "En Çok Satanlar" standı ilginizi çekiyorsa, kozmetik seçimleri yaparken de bu liste aynı çekicilikte gelecektir eminim ki.



 İşte En Çok Satan Makyaj Ürünleri Listesi ve Fikirlerim

en-cok-satan-favori-makyaj-urunleri




Yves Saint Laurent Touch Eclat : İlk çıktığı andan beri kozmetik severlerin yakın markajına giren Touch Eclat, "ama bu bir concealer ise nerede bunun kapatıcılığı üzücük üzücük üzücük :(((" yönünde bir kısım tartışmalar içinde yer alsa da kendisini şıklığı ve pratik kullanımı ile kamufle edebildi ve listenin en üstünde yerini almayı hak etti. Benim kendisiyle ilişkimin bir adı yok, "ilişkimizin adını koyalım mı artık" demeyecek kadar da kaprissiz. Bayılmadığımı biliyor ama onsuz da yapamadığımı anlıyor olmalı ki, bittiği zaman tekrar yenileme hislerime göz kırpıyor. Lüks görüntüsünü hafif rakamlar ile ifade edenlerden değil, yaptığı göreve göre oldukça pahalı. Üstelik muadili çok fazla markanın seçeneği var artık, ama onsuzluğa alışmaya çalıştığımda beceremiyor, duygularımı Selami Şahin 'e emanet ediyorum : "Alışmak sevmekten daha zor geliyor"



NARS Orgasm Blush : Dikkatinizi çekiyor mu bilemem, ama Nars sekse çok gönderme yapan bir makyaj markası. Bunu ; Orgasm, Super Orgasm, Sex Appeal, Sexual Healing, Deep Throat, Sex Machine adlı çıkardığı makyaj ürünlerinden anlayabiliriz. Bugün bir sosis reklamı, bir dondurma reklamı bile seks içerik desteği ile ayakta durabiliyorsa, Nars bunu yapmış çok mu? Değil tabi, Nars için gönlümüzde edineceği her yol mübah. Orgasm allığı, size bir seks sonrası yaşayacağınız keyfi veremez ama yanaklarınızdaki en iyi tatlı duruşu veren şeker renge kavuşmanızı sağlayacaktır. Bol simli olmasına rağmen seveni, kullananı da bol bir allık. Daha uygun fiyata aynı etkiyi veririm diyen The Balm Hot Mama, ismi gibi epey ateşli edasıyla benzer bir etki verebilecek kapasitede. %100 birbirine benzemese de, andıran tarafları sizi memnun edecektir.



Estee Lauder Advanced Night Repair : En yaygın olarak kullanılan, önerilen ve satılan yüz serumu. Hangi yaşta kullanmalı konusunda zaman zaman tartışmalar içine katık edilse de, bilinen bir gerçek var ki kullananlar bakım ritüellerinde "olmazsa olmaz" listesinde pahalı fiyatına rağmen yer vermeye devam ediyor. Ben içeriğini ilk gördüğüm anda, markanın pazarlama taktiğini tebrik ettim. Kötü bir ürün değil, ama benim fikrimin özetini, bakımlı ünlü erkeklerimizden Rober Hatemo versin : "Oooo Senden Çok Var"


Shu Uemura Kirpik Kıvırıcı (Shu Uemura Eyelash Curler) : Kirpik kıvırıcıya "ne gerek var ki?" diye bakan ben, Shu Uemura 'nın ününü hak ettiği başarısını deneyimledikten sonra, fikrimi değiştirmiş bulunuyorum. Harika! Yakın zamanda güzel bir inceleme yazısını hazırlayacağım. Dünyada çoğu makyaj artistin (mua) favorisi iken denemelisiniz.


Paco Rabanne Lady Million Parfümü : Çevremdeki hatunların yaklaşık olarak %93.59 'u bu parfümü kullanıyor. Bir önceki cümlemde "küsüratlı sallıyorum ki inandırıcı olsun" taktiği itinayla uygulandı. Bu kadar ünlenmesinin nedenini, parfüm dünyasında gezinmeyi pek seven bir kişilik olmama rağmen çözemiyorum. Zira son derece özgün olmayan bir koku. Bu parfümün erkek versiyonu başarılı, buna katılıyorum ama aynı tını kadın parfümünde yok. Parfüm şişesinin dayanılmaz cazibesi biz kadınları etkilemekte büyük bir silah olduğu, bu parfümle kanıtlanıyor. En çok satan parfümlerde, Lady Million yerini kimselere vermemekte ısrar ediyor.


2 yorum:

  1. lady million'u bir zamanlar kullananlardanım, bence satış danışmanlarının büyük gayreti ile oldu bu :D normalde sexy 212 kullanıyordum, ofisimde biri aynı parfümü almış diye değiştireyim dedim bunu önerdi satış danışmanı (parfümlerden pek anlamıyorum açıkçası). ilk başta beğendim gibiydi ama sonra bir baktım çakmasıydı orjinaliydi herkeste bu parfüm :D

    Shu'nun inatçı kirpikleri ne kadar kıvırabildiğini denemek isterim şahsen ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Popüler parfümlerin en olumsuz yanı herkeste olması. Ama aslında parfümlerin tenden tene çok farklı kokular yaydığı bir gerçek, aynı parfüm bende başka arkadaşımda farklı durabiliyor, gönlünüz keyfiniz hangisini çekiyorsa onu kullanın bence :) Kirpik kıvırıcı şu ana kadar aldığım en iyi şey. Baya beğendim :)

      Sil