Arama Kutusu

Ebay Alışveriş Fikri : Parfüm Atomizeri (Ücretsiz Kargolu Olanlar)


ebay-yurtdisi-online-alisverisi-parfüm-atomizeri


Ebay ile online alışveriş yaparak piyasada 27 Liraya satılan Travalo Parfüm Atomizeri (Easy Refill Travel Perfume Atomizer) benzeri parfüm sprey minik atomizerlerden alabilirsiniz. Parfüm atomizeri, ağır parfüm şişelerimizi yanımızda taşımanın en kolay halini bize sunan minik sprey şişelerdir. Travalo bu işin piri ve öncüsü ancak fiyatı 27 Lira gibi yüksekçe. 1-2 tane alma imkanınız olsa da benim gibi parfüm aşkınız fazlaca olan bir insansanız, parfümlerim için bir iki tane yetmediği için çözümü Travalo benzeri Çin ürünlerinde buluyorum. Çin parfüm atomizerlerinden, yapı olarak Travalo'ya benzeyenler olduğu gibi onlardan daha farklı olanları da var. Travalo alttan dolum yapılarak kolayca yapılıyor, 20 saniyede doldurmanıza yetiyor. Çin işi olan şişelerin bazıları bu şekilde kolaylık sağlıyor, bazıları ise bu mekanizmaya sahip olmadığı için normal küçük bir sprey şişesinde oluyor. Bu yüzden alırken dikkat etmeniz gerekir. Ama ben her ikisinden de memnunum.


Ben sizin için, Türkiye'ye ücretsiz kargo yapan ve en uygun fiyatlara sahip 3 satıcı seçtim. Uyarmam gereken 2 nokta var. Biri, Çin taklit ürünleri fason çıkabiliyor, şişeniz 2 kullanımda bozulabilir. Benim başıma geldiği için bunu yazma ihtiyacı duydum. Ancak aldığım 5 şişeden 1'inde bu durum vardı, diğer kalanlarda en ufak bir problem yoktu. İkincisi ise, Çin'den kargoların geliş süresi 25 günü bulabiliyor. Bunu sipariş vermeden hesap etmelisiniz. Çok kullanışlılar, parfümleri yanında taşımaya son veren bu şirin şişeleri keşfetmediyseniz, mutlaka deneyin derim. İlla ki bu satıcılardan almak durumunda değilsiniz, kendiniz de yeni Ebay satıcıları keşfedebilirsiniz, ben memnun kaldıklarımı sıralıyorum.


Ücretsiz Kargo ve Uygun Fiyat Sunan Parfüm Atomizer Satıcıları





4 yorum:

  1. Ayni siselerden flormar magazalarindanda bulabilirsin 12 tl karsiliginda sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, stantlarında gördüm, ama çoklu alacaksanız bu daha iyi fikir.
      Sevgiler

      Sil
  2. bir siseyi kullaninca kokusu cikmadigindan, zamaninda 24 tane almistim. her parfum icin baska sise kullaniyorum. basit, cam olanlardan. parfumu icine sıkarak dolduruyorum. cok kullanisli. aliexpress te 1 tl gibi 10 ml siseler bulunabiliyor. sanirim bi 24 tane daha almam gerekecek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, evet Aliexpress de bir alternatif :)

      Sil