Arama Kutusu

Daha Sıkı Vücut İçin Evde Yapabileceğiniz 8 Basit Egzersiz

Evinizde yapabileceğiniz 8 Basit Egzersiz ile tüm vücudunuzu çalıştırıp, hem vücudunuzun daha esnek hale gelmesini hem de daha sıkı forma kavuşmasını sağlayabilirsiniz. Bu 8 hareket için gereken sadece 1 duvar! Biraz daha hareketleri zorlaştırmak isterseniz de, küçük su şişesi veya ufak bir dambıl desteğini kullanabilirsiniz



sikilastirici-egzersizler




Sıkılaşmanızı sağlayan ilk hareket, sırtınızı duvara verip sol bacağınızı yere paralel olmasını için sağ bacağınızın üzerine almanız. Duvarı hafif bir şekilde itmeye çalışarak, ellerinizi yukarı kaldırıp indirin. Bu şekilde hareketi 6 kez yaparak 1 set uygulayabilirsiniz.


sikilastirici-egzersizler


Sağ dizinizi bacaklarınıza çekin ve 2 elinizle duvardan destek alın. Bu şekilde 1 dakika bekleyip, bacak değiştirerek hareketi yineleyin.


sikilastirici-egzersizler


Yakın bir mesafe olacak şekilde kollarınızı dirsekten kırarak duvara ellerinizi koyun. Duvarı itin, bu baskı eşliğinde de sol bacağınızı yavaşça dışarı doğru uzatıp sonra kendinize doğru çekmeye başlayın. 6 sefer hareketi yineleyerek diğer bacağa geçebilirsiniz.


sikilastirici-egzersizler


Belinizi bükerek kollarınızla duvara uzanın. Mümkün mertebe yere paralel olmaya çalışın. Ellerinizle duvarı tüm gücünüzle iterek gergin tuttuğunuz vücudunuzu gevşeterek hareketi 6 kez yapabilirsiniz.


sikilastirici-egzersizler


Sırtınızı duvara verin. Kollarınızı duvara yaslarken, sol bacağınızı bükün ve diğer bacağınızı yere paralel bir şekilde uzatın. Daha sonra ise uzattığınız bacağınızı kendinize doğru çekin, tekrar uzatın. Bunu yaparken hızlı olmamaya çalışın. Yavaş şekilde yaparak kaslarınızı daha güçlendirebilirsiniz. Hareketi 6 kez yaptıktan sonra, bacak değişimi yaparak hareketi yineleyebilirsiniz.


sikilastirici-egzersizler


Boyun ve omuz rahatlatıcı bu harekette kendinizi gevşeterek nefes egzersizleri yapın.



sikilastirici-egzersizler

Duvarın üzerinde hayali bir pota belirleyin. Yere doğru eğilip tüm gücünüzle o potaya ulaşmak için zıplayın. Bu hareketi uygularken, hayali potanıza dokunmayı da amaç edinin.



sikilastirici-egzersizler

Duvara yan dönün ve bir ayağınızın yan kısmı ve dirseğinizi kırarak kolunuzu duvara dayayın. Diğer kolunuzu da olabildiğince açın. Açıkta kalan bacağınızı kendinize çekerek havaya kaldırın ve 30 saniye kadar bekleyebilirsiniz harika! Daha sonra kol ve bacak değiştirerek hareketi diğer tarafta da tekrarlayın.



8 yorum:

  1. :) evde spor yapılmıyopr ya ben çok denedim ama olmuyor en güzeli salonlar yada parka gidip aletleri kullanmak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onların yeri ayrı elbette :) Ama özellikle kalça sıkılaşmaasında etkileri var :)

      Sil
  2. Hareketler süper :)
    Normalde spor salonuna gidiyorum oradaki aletlerle çalışıyorum ancak tatilde memlekete dönünce bu tarz hareketlerle çalışmaya başladım.
    Duvarda çalışmayı da deneyeceğim, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. son zamanlarda aldığım kiloları vermek için benim duvara vurmam gerek kendimi :-D ama öyle cidden hihihi :-O

    YanıtlaSil
  4. şu an evde kendimi yaslayabileceğim boş bi duvar var mı acaba diye düşünüyorum şu an yeminle :D hay ben bu evleri bu kadar küçük yapanı :)

    YanıtlaSil