Arama Kutusu

20'li Yaşlar İçin En İyi Göz Bakım Kremleri

20 'li yaşlarda iseniz ve yaşınızla birlikte cildinize uygun bir göz kremi arıyorsanız, sizin için önerdiğim bu göz bakım kremlerine bakınmanızda fayda var.

20li-yaslarda-en-iyi-goz-cevresi-bakim-kremi



Göz Kremlerin değerini , genç yaşlarda önemsemek yerine yaş ilerleyip kırışıklar olmaya başlayınca "Göz Kırışıkları İçin Hangi Kremi Almalıyım?" sorusu ile baş başa kaldığımızda anlıyoruz. Göz kırışıklıkların sebebi, göz kremleri kullanmamak değil elbette. Genetik faktörü, sigara alışkanlığının olmaması ve dengeli beslenme asıl belirleyiciler. Aklınızdan çıkarmamanız gereken önemli bir nokta var ki; pazarlama stratejilerine yönelik reklamların etkisiyle mucize beklememeniz. Göz kremleri, diğer tüm kozmetik ürünlerinde olduğu gibi olmazsa olmaz değildir, genetiğinizin önüne geçen bir kozmetik ürünü yoktur, ki varsa da bundan korkun. Ağır kimyasal içeriyor demektir.

20'li Yaşlarda Göz Kremi Kullanmalı mıyım ?

Evet, edinirseniz göz çevresi nemlendirmesi adına iyi bir adım atmış olursunuz. Düzenli kullanmanız, nemlendirmenin devamlılığını sağlamanız açısından en önem vermeniz gereken kısım olmalıdır. Göz çevrenizi nemliliğini ve esnekliğini devam ettirmeniz için. Göz kremleri sayesinde, göz çevrenizin elastikiyet kaybını en aza indirebilirsiniz. Benim önerdiklerim arasında güneş koruyuculu bir göz kremi yok, ancak eğer öyle olanı tercih edecekseniz önerim kavanozda olanlardan yana tercihinizin olmaması. Güneş koruyucu özelliğindeki kremler, tüp içinde olmalıdır. Aksi takdirde güneşten koruyucu yapısı, kavanoz halinde tek bir açılmada son bulur. Bunu üretici markalar bildikleri halde, üretilmeye devam ediliyor. Bilinçli tüketici olarak öyle olanları tercih etmemenizi öneriyorum. Güneşten göz çevresini korumak için, kullandığınız güneş kreminden faydalanabilirsiniz. Araştırdığım kadarıyla, bunun zararlı bir yanı yok. Güneş gözlüğü ve kullandığınız güneş kremi, yeterli bir koruma sağlayacaktır.

20'li yaşlarda iseniz ve göz kremi kullanmak istiyor ama neyi neden seçeceğinizi bilmiyor olabilirsiniz. Benim önerim içeriklerine göre göz kremi seçmeniz. Çok kimyasal yüklü kremler, içeriğindeki nem tutucu ajanlar sayesinde kamufle edilerek nemlenmiş bir etki sağlar ama bu gerçek anlamda iyi bir göz bakımının üstlendiği görevi başarıyla getirdiği söylenemez.

Markaların içeriklerine baktığımda uygun fiyatlı ve kolay erişim sağlayan çoğu ürünün, nitelikli sıfatını hak eden özelliğinde olmadığını görüyorum. Bazı markalar, makyaj ürünlerinden memnun kaldığım için favorim olabiliyorken, ne yazık ki cilt bakım kremleri konusunda etkili değiller. Özellikle genç yaşlar için güzel içerik sunamıyorlar.

20'li Yaşlar İçin En İyi Göz Bakım Kremleri Önerilerim ise şu şekilde ; 

ÖNEMLİ GÜNCELLEME : Ne yazık ki, 1 numarada önerdiğim Pure Beauty içerik ve kalitesini yenilediği için yeni versiyonunu eskisi kadar iyi bulmuyorum. O yüzden 1 numarada yazdıklarım artık etkili değil ne yazık ki.

Pure Beauty Pomegranate Antioxidant Eye Cream :  Kore malı bu nar özlü göz kreminin içeriği %100 doğal değil, ancak içeriğinin hepsi organik ürünleri dikkatle kullanmanız gerekiyor. Bitkisel içerikli ürünlerde, içerdiği herhangi bir bitkiye alerjiniz olabilir. Bu yüzden çok doğal olduğunu düşündüğünüz ürünleri kullanırken dikkatli kullanmanızda yarar var. Pure Beauty, içerdiği ekstratlar sayesinde göz bakımını iyi bir şekilde yapıyor. Tam anlamıyla organik olmasa da, kötü bir içeriğe de sahip değil. Aynı zamanda, fiyatı da uygun. Kesinlikle, özellikle genç yaşlar için favori göz kremim. Watsons Mağazalarında Pure Beauty kremi bulabilirsiniz.


Biotherm Aquasource Eye Perfection : Biotherm, doğallık çizgisinden ziyade kozmetik çizgisine daha yakın bir marka. Ancak bu göz ürünü de aslında krem değil jel yapıda. Hafiflik sağlayan etkiye sahip, nem verici ve ağır kimyasallarla yüklü olmadığı için, yine genç yaşlara uygun bir göz kremi. Özel aplikatör başlığı sayesinde göz kremini uygularken çok keyifli bir ferahlık sağlıyor. Resmen bir masaj etkisinde. Özellikle yağlı göz çevresine sahip iseniz, yağlandırmayan bu göz kremi sizin için biçilmiş kaftan lezzeti taşıyacaktır.


Avene Soothing Eye Contour Cream : Dermokozmetik ürünleri benim gibi seven kesimdeyseniz, Avene ürünlerinin pahalı ve lüks markalarla boy ölçmede geri kalmayacak kaliteye sahip olduğunu göreceksiniz. Avene yatıştırıcı göz kremi, başta biraz cilde yedirme konusunda, önerdiğim diğer göz kremlerinin aynı ayarda olmasa da hafiflik olarak aynı paydada buluşuyor. Parfümsüz yanı ile leke oluşumunu önlüyor, hassas ciltlere uygun formülüyle oluşturulan içeriği de, cildinizle dost seviyede.


Burt's Bees - Sensitive Eye Cream : Bulması biraz zor, çünkü Türkiye'de Burt's Bees markasının tüm ürünlerine ulaşılmıyor. Ki ulaşılsa da ederinden daha fazla fiyata satılıyor. Önerim, eğer ulaşma imkanınız var ise, denemenizden yana. İçeriği güzel ; Pamuk Özü, Pirinç Özü, Shea Yağı, Zeytin Yağı ve Aloe Vera bulunmakta. Parfümsüz olması ile de güneşe çıktığınızda olası lekelerin önüne geçmiş olursunuz.


Caudalie - Pulpe Vitaminee Eye and Lip Cream : İçeriği temiz ve doğal cilt bakım ürünlerinin tam olarak  karşılığını veren Caudalie markasının göz kremi, yatıştırıcı ve nemlendirici etkiye sahip. Ürünün isminde de anlaşılacağı üzere hem göz hem dudak çevresi bakımı yapan bir krem. Aslında tüm göz kremleri, aynı zamanda birer dudak çevresi kremidir. Yüzünüzde kırışmaya müsait neresi var ise veya hangi kısmı nemsiz hissediyorsanız, göz kremlerinizi o kısımlara uygulayabilirsiniz. Göz kremlerini sadece göz çevresi için değil; alın, dudak kenarı gibi yerlerde de rahatlıkla kullanabilir, kırışık oluşumlarına bir kozmetiksel bariyer kurabilirsiniz. Caudalie göz kremi, yapısı ve içeriği tam da genç yaşlara uygun düzeyde.



80 yorum:

  1. Ben sürekli güldüğüm için göz çevremde kırışıklıklar ve alnımda derin iki çizgi oluştu. 19 yaşındayım. Sence krem kullanmalı mıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki kullanmalısınız, içeriği güzel olan ürünlerin zararını değil yararını görürsünüz

      Sil
  2. Yazı çok güzel olmuş, teşekkür ederim sanırım biothermi seçicem topcukları çok hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok rahatlatıyor o aplikatörü :)

      Sil
  3. Adsız2/8/13

    Aa bu benim istedigim yazi. Cok tesekkurler. Ben ABD'de yasiyorum, benim icin en kolayi burt's bees olacak herhalde. Hemen bakmaliyim. Eline saglik guzel yazi olmus. Jason'in falan hic giz kremini kullandin mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :) Beğenmenize sevindim, Jason ürünlerini genelde çok severim, sade içerikli oldukları için ama C vitaminli göz ürününü kullanmıştım bundan birkaç sene önce, hiç beğenmemiştim, hatta ufak ufak göz çevremde yanmalar hissettirmişti, C vitaminli içerikler en çabuk bozulanlar olduğu için belki de böyle bir etkiye maruz kaldım. Başka bir göz kremini kullanmadığım için bilemiyorum ama Burts Bees hoşuma gitti :) Denemenizi öneririm, Sevgiler

      Sil
  4. önerilerin harika :-) bilinen kremleri ezbere önermeyişine bayıldım. böyle önerileri duymak çok güzel sanırım biothermi alacgm
    rahatlatıcı masaj falan demişsin ya şimdi dayanamam :-) nerelerde ve ne kadar satılıyor biotherm göz kremi?ennnn uygunu yeride yazarsan nasıl bir iyilik yaparsın bana :-D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Biotherm hem online alışveriş sitelerinde hem de parfümerilerde satılıyor, rahatlıkla bulabilirsiniz. Biotherm ürünlerini Sevil Parfümeriden aldım son 2'dir, herhangi bir sorun yaşamadım. Fiyat olarak genelde aynı ücretteler, yine de takip edebilirsiniz özel günlerde belirli kampanyalar olabiliyor mağazaların :)

      Sil
  5. Bu bilgiler çok işimize yarayacak ;) Saol cnm. Body Shop un e vitaminli göz kremini kullandım ilk olarak. Artık diğer ürünlere geçiş zamanı, avene bi göz atayım :)

    endlessharing.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The Body Shop göz kremlerinden memnun değilim, seçtiğim bu göz kremleri şu ana kadar en iyi olanlar, umarım siz de memnun kalırsınız :)

      Sil
  6. Adsız24/9/13

    merhaba,20 yaşındayım göz kremi arayışına girdim ben de lush hakkında fikrin var mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki Lush denemedim. Lush'ın içeriklerine baktığımda, lanse ettiği gibi çok doğal olmadığını fark ettiğim için kullandığım markalardan vazgeçecek cezbedici yanı gelmiyor bana. Konuda önerdiğim markalardan daha doğal içeriği bulunmuyor.. Fakat Lush ürünlerinin deneme boylarını mağazalarından bulabilirsiniz, satış ekipleri bu konuda müşteriden yana :)

      Sil
  7. Merhaba, bloğunuzu severek takip ediyorum ama size bi sorum olacak;
    yaşım 24, ilk defa göz altı için ürün arama çalışmasını başlattım. Güldüğüm için alnımda ve göz çevremde kırışıklıklar var. Çok yakından bakınca belli oluyor çizgiler. Bu çizgiler belki geçmeyecek ama yenilerini önlemek için ne kullanmam gerekir ne önerirsiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, bu konuya listelediğim ürünleri kullanabilirsiniz, içlerinde en rahat bulunabilecek ve uygun fiyatlı olan Watsons'larda satılan Pure Beauty göz kremi. Ama yeni keşfim Rossmann mağazalarında satılan Alterra markalı doğal içerikli göz kremini de öneririm, onu da bu listeden evvel keşfetseydim kesin yazardım :) Göz kırışıkları başta genetik olmak üzere pek çok nedenden dolayı zamanla olabilir, önemli olan nemlendirmesini iyi yapmaktır. Ben bu kremlerin verdiği nem seviyesini seviyor ve öneriyorum :) Ayrıca göz kremlerini yüzünüzde kırışmaya müsait diğer bölgelere de sürebilirsiniz, örneğin dudak kenarları, kaş çevresi gibi

      Sil
    2. Çok teşekkürler, ilk fırsatta alacağım Pure Beauty'i. Olası kırışıklıkları biraz olsun engelleyip nemlendirsin yeter. Olan çizgileri bu kremden sonra bir kez daha size başvurarak belki etkili bir kremle geçirmeye çalışırım :)
      Tekrar teşekkür ederim ayrıntılı cevabınız için.

      Sil
    3. Denemenizi öneririm, kırışıkları en iyi def etme yolu bol su içmek ve sağlıklık beslenmekle çok ilişkili ama kremlerin nemlendirme yönünü ihmal etmeyin derin. Rica ederim :)

      Sil
  8. Adsız12/11/13

    merhabalar :) 21 yaşındayım Q10 içerikli sebamed ' in bir kremini kullanıyorum. Herhangi bir zararı olur mu :) anti age ürünlerin cildi yorma gibi bir durum söz konusu mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, o krem bende de bulunuyor :) Sebamed içerik olarak ağır olmadığı için kullanabilirsiniz tabii ki, anti-aging kremlerin içerikleri mühim, ama Sebamed yalın içeriklerden yana. Fakat benim önerim, eğer göz çevreniz çok kuru ise kullanmanızdan yana. Örneğin benim yağlı göz çevrem için, emilimi fazla uzun sürenlerden oldu. Bu açıdan kendiniz karar verebilirsiniz, zararı dokunmaz, cildi yoracak içerikte değil :) Sevgiler

      Sil
  9. merhaba :) öncelikle yazın için çok teşekkürler oldukça bilgilendirici oldu benim için. bir başka yazında alterra göz kreminden bahsetmişsin. yaşım 22 ve açıkçası göz kremine çok da para vermek istemiyorum. alışkanlığımın başlaması için de bir göz kremi edinmem gerektiğine inanıyorum. pure beauty göz kreminde paraben olduğu için kullanmak pek içime sinmiyor açıkçası. gözlerimde aslına bakarsan hiç bir problem yok sadece kışın nemlensinler istiyorum. bu durumda alterra mı yoksa pure beauty mi önerirsin? şimdiden teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Pure Beauty göz kreminin içerisinde yoğun şekilde meyve özleri bulunuyor ama bu çok organik şekilde değil. Eğer organik bir ürün olsaydı eminim ki bu özler genel olarak cilt sorunlarına (alerjilere) yol açacaktı. Ne tam organik, ne çok kimyasal yapısı ile ikisinin arasında bir dengede yer alıyor. Daha önce Biotherm göz kremini kullanıyordum ve ona kıyasla etkisi daha net ve güzel. Alterra göz kremini ise edindiğim günden beri kullanıyorum ve bu zamana kadar pahalı markaların aşağısında olmadığını gördüm. Kesinlikle denenmeyi hak ediyor, üstelik içeriği pek çok markadan daha doğal. 22 yaş için son derece yeterli. Uygun fiyatlı bir göz kremi olduğu için de devamlı olarak kullanılabilir ki zaten bu da göz bakımı için daha etkili sonuçlar verecektir. Tek riskli noktası, fazla yoğun bir bitkisel kokuya sahip olması. Pure Beauty göz kremi hafif meyveli kokusuyla hoş, Alttera göz kremi yoğun bitkisel kokusuyla rahatsızlık yaşatabilir. Ancak ben, cilt bakım ürünlerinde bitkisel kokulardan rahatsızlık duymuyorum. Bu yüzden en ufak bir sorun yaşamıyorum. Alterra makul fiyatıyla denenebilir yapıda :) Öneririm

      Sil
  10. Adsız11/2/14

    merhaba çok güzel bir yazı olmuş fakat markette ağır daha pay edinip daha kolay bulunan markaları ele alırsak;
    mesela loreal ve garnier karşılaştırması diyelim.
    Loreal Triple active aldım şuanda daha denemeye başlamadım.
    Ama arkadaşlarım tarafından garnier'in bb kremi ve kafeinli gözaltı roll on'u önerildi.
    Göz altlarım da herhangi bir sorun yok,az uyuduğumda veya uyumadığım da morluklardan şikayetçi oluyorum.
    Fakat ağırlıklı göz altı kapatıcısı kullandığımdan erken yaşlanmamı önlemek için göz altı kremi kullanmaya karar verdim.Ne önerirsiniz.. Cevabınızı bekliyorum, Teşekkürler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, öncelikle yazıyı beğenmenize sevindim, itinalı hazırladığım yazılarıma böyle yorumlar aldıkça günüm keyifleniyor adeta :)

      Öncelikle demem gerekiyor ki, Garnier ve L'oreal her ikisi de iyi içerik sunan markalar değil. Ama tabii her zaman koşulsuz bir şekilde doğal kullanacağım diye diretmiyorum ve zaman zaman ben de bu markalara şans veriyorum, hatta L'oreal genel olarak biraz daha hoşuma gidiyor diyebilirim.

      Garnier BB krem göz altı kapatıcısını ben de aldım, kafeinli göz altı rollonunu da deneme şansım oldu. Zaten bb krem olanı renkli bir kozmetik ürünü, diğerinin ise hem göz çevresi bakım olarak hem de kapatıcı olarak çeşitleri bulunmakta. Ancak hepsinin içerikleri pek iyi şeyler söylemiyor. Dyebilirim ki her biri de bakım adına alınabilecek nitelikte değil. İçerik her şeydir :)

      Benim tavsiyem, bu 5'li göz kremleri arasında daha rahat bulunabilen (Watsons'larda) ve fiyatı da diğerlerine oranla daha makul olan Pure Beauty nar özlü göz jeli. Hem çok rahatlama veriyor, hem hafif hem etkili. Tabii ki etkisi sihir yaparmışçasına değil, zaten öyle olanları kullanmanızı önermem. Çünkü öyle olanlar balon içeriklerdir, Amaç göz çevresi nemlendirmek, bakım yaparak göz kırışıklıkları önlemek ise bu göz kremi bence oldukça yeterli. Size ufak bir püf noktası da, göz kreminizi kullanmadan evvel 20-25 dk öncesinde buzdolabında tutarsanız, hem ferah bir etki verdiğinden bu hoşunuza gidecek hem de biraz soğuk ürünlerin göz çevresi etrafında dolanması kan dolaşımını hızlandıracak ve morluk/şişkinlik oranı daha hafifleyecektir. Hatta ben kremden hariç, buzdolabında sürekli beklettiğim tatlı kaşıklarımı da kullanıyorum, Dr. Öz önerisidir :)

      Sil
  11. Merhabaaa.blogu yeni kesfettim.ben 27 yasindayim.bu zamana kadar hicbir sekilde ne nemlendiri kullandim ne de bakim kremi.ama artik zamani geldi diye dusunerek bu konuda sıkı bir arastirmaya girdim.cildim akneye meyilli ve olabildigince yağli.aksam yuzumu yikayip yatsam da sabah alnim ve burun kenarlarim yağa batirilmis gibi.bu durumda hangi goz alti kremini kullansam bilemedim.bu göz kremlerinin yagli ciltlere gore olanlari falan var mi.bana tavsiye edebileceğiniz krem var mıdır ? Ince cizgilerim olusmaya basladi goz altlarimda :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağlı cilde sahip olsanız da mutlaka bir nemlendirici ve göz çevresi bakım kremini kullanmanızı öneririm. Hafif yapılı ürünlerle tanışmanız, size daha rahat kullanım sunacaktır diye düşünüyorum. Konuda belirttiğim Biotherm Aquasource Eye Perfection Göz Kremi, hem inanılmaz hafif hem de başlangıç için nemlendirmesi yeterli. Hiçbir şekilde rahatsız olacağınızı sanmıyorum. Cilt tipinize yönelik ikinci önerim ise Pure Beauty. göz kremi :) Bu kremlerin hiçbiri göz altlarınızda oluşan çizgileri yok etmez, daha doğrusu kozmetikte böyle ürün olması mümkün değil. Eğer bu şekilde satılıyorsa bilin ki bu bir pazarlama stratejisinden öte değil, ama kremler cildimizin esnekliğini korumasına, daha uzun süreli yumuşak formda kalmasına ve nemlenmesine yardımcı olduğu için kırışıklıklara önceden müdahale etmesine yetisi var. Genetik kodlarımız ve hayat düzenimiz asıl belirleyici olandır :)

      Sil
  12. merhaba, öncelikle yazınız ve tavsiyeleriniz için teşekkürler.
    23 yaşındayım, cilt tipim de yağlı-karma gibi.göz çevrem pek kuru olmamasına rağmen son birkaç aydır ince çizgilerim derinleşti, etrafındaki mor halka çukurlaştı ve belirginleşti. oriflame'in diğer cilt bakım ürünlerinden memnun kaldığım için bir umut aynı markanın göz kremlerinden birini denedim, birkaç gündür kullanıyorum. ama sanki çizgiler daha da belirginleşti. öğrenci olduğum için de bütçem sınırlı. bu durumda bana önerebileceğiniz bir krem var mı?
    ayrıca alnımdaki ince çizgilerden ve burnumdan dudaklarıma doğru uzanan çukurluğun belirginleşmesinden de şikayatçiyim :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Oriflame ürünleri hakkında fazla bir bilgim yok, çünkü elimde öyle çok sayıda Oriflame ürünü yok. Ama içeriklerine internetten bakındığımda, çok sevimli gelmedi gözüme. Yazıdaki bahsettiğim Pure Beauty göz jelini öneririm. İçlerinde en ekonomik olanı o ve zaman zaman Watsons güzel indirimler yapıyor, mesela önümüz Anneler Günü. O vakitlerde daha da uyguna alabilirsiniz. Bir de yazdıklarınıza istinaden şu öneriyi yapmak isterim, hiçbir göz kremi kırışıklarda Photshop etkisi yaratmaz. Reklamlarda çoğu göz kremi bilmem kaç günde çizgilere elveda şeklinde pazarlama yapıyor, onlar fasa fiso. Göz kremlerinin etkisi, kırışıkları gidermek değil olacak olan kırışıkları bir nebze önlemek. Bu arada, göz altı morları için sabah kalkar kalmaz, 1 gece öncesinde buzdolabına koyduğunuz tatlı kaşıkları ile göz çevrenizde gezdirmenizi ve ardından 1 dilim patatesi göz altlarınızda bir süre bekletmenizi öneririm. Bol bol da su içmeyi ihmal etmez, kreminizi de düzenli kullanırsanız, eminim ki bu sorunla daha iyi başa çıkabilirsiniz :)

      Sil
  13. Adsız12/5/14

    Merhabalar .. Yazınız için koskocaman teşekkürleer :)
    Ben de 22 yaşndayım ve göz altı morluklarından şikayetçiyim. Abartılacak bişi yok aslında ama, yine de varlar ve rahatsız oluyorum çok :( . En aza indirmek hatta tamamen yok olsunlar istiyorum :) Hangi ürünü kullanmalıyım..? Ne kadar süre kullanmalıyım ..? Ne kadar sürede etkisini görmeye başlarım ..?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, beğenip yorum yazma inceliği gösterdiğiniz için asıl ben teşekkür ederim :)
      Göz altı morluklarında hiçbiri çok etkili değil aslında, çünkü bu göz kremlerinin hepsi içerik olarak biraz daha "iyi" sınıfta. Göz altı morlukları için en şipşak sonucu veren göz kremi "mac fast response eye cream" , Mac mağazalarında satılıyor, hatta denemenize de izin veriliyor. Ama ben kullanmıyorum, bu saydıklarım benim göz çevremde uzun vadede daha iyi sonuçlar çıkardığı için. Yani eğer içerik kalsın etkisi mühim diyorsanız Mac 'e de bakabilirsiniz. Mac anında etki veriyor. Bir de göz morlukları için, her gün tatlı kaşık tüyosunu yapın. Çelik tatlı kaşıklarını, 1 gecede öncesinden buzdolabına koyun, sabah kalkar kalmaz uygulayın. Nasıl faydası olacak göreceksiniz :) Ve bir de hangi göz kremini alırsanız alın, mutlaka kullanımdan önce buzdolabında bekletin. Soğuk şeyler, gözlerdeki kan akış hızını hızlandırdığı için, morluklarla savaş ilan edecektir. Sevgiler :)

      Sil
  14. meraba miskin kekcimmm :D buara göz çevremle ilgili Bir problemim var. Bu yazın karşıma çıktı ve hepsini okudum.bu harika önerilerini denemek isterim.ama öncesinde senin gibi güvenilir birine bir sorum olacak. Ben göz bakımına iki yıl önce başladım.göz kremleri kullanıyorum artık.yanlız çok pahalılar.elimdeki bitince yenisini alamadım.bugünlerde göz çevremde yağ bezesimi deniyor tam bilmiyorum küçük kitleler oluyor ya minik et beni gibi onlardan çıktı. eskiden beri bir tane iki tane olurdu sorun görmezdim.şimdi çoğaldığını hissediyorum.elimdeki bi tane göz kremi göz kenarlarımı sızlattığını hissettim sanki ve bıraktım onu.başka marka yenide almadım.bende kullandığım nemlendirici yüz kremi de ikidir sürmeye başladım göz kenarlarıma.acaba onun etkisimi oldu?ya da bu kirpik bakımı için yağlar kullanıoyurm gece yatmadan sürüyorum.sence onlar böyle bir iki minik yağ bezeleri oluştururmu?bu konuda bilgin, önerin varmı?yanıtlarsan çok memnun olurum.hep takipçinim başarıların devamını diliyorum :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Öncelikle teşekkür ederim güzel düşüncelerine. Sonralıkla ise yazdıklarını okuduğumda ilk aklıma gelenler:

      1- Makyaj Fırçaların hijyeni
      2- Kullandığım göz kreminin bozulma ihtimali
      3- Cilt tipine uygun olmayan kremler kullanımı
      4- Mevsimsel alerjenik etmenler

      Göz kremi göz çevresini sızlatıyorsa bırakman tam isabet olmuş. Nemlendirici kremleri göz çevresine aslında sürülür ama bu hangi nemlendiriciyi kullandığına bağlı. Yani içerik olarak kimyasal yönü ve bitkisel orijin kısmı ağır olan bir nemlendirici kullanıyorsan, göz çevrenle uyumsuzluk yaratabilir. Yağlar da temin ettiğin yere göre kalitesi değiştiği için ondan da olabilir.

      Benim önerim, kullandığı yağı bırakman. Makyaj fırçalarına azami hijyen göstermen. Daha sade içerikli bir göz kremine yönelmen. Tavsiyem 3 numaradaki Avene göz kremi :)

      Bu arada, biraz göz çevrenin kendine gelmesi için demlenmiş ve ılımış çay poşetini 10 dakika kadar gözlerinde gezdirmeni öneririm. Hatta bir süre her sabah bu pratik bakımı uygularsan, çok faydasını göreceğine eminim.

      Sevgiler :)

      Sil
    2. öncelikle bende çooook tşk ederimmmmm bu cvp için :D
      bizlere ışık oluyo bu yazdıkların.seni hediye çekilişin vesilesiyle tanımıştım ama miskinkek bloğun fanı oldum :D çünkü çok yararlı bilgiler veriyosun.bunları tek tek yazıyorsun.dediklerine dikkat edicem.bi alarjim yok onu sanmıyorumda sanırım pudra fırçamdan olabilir o zaman.tüm yüzüme pudra geçiyorum.göz çevremede gelmiş oluyo.makyaj fırçasının yenisini alabilirim.avene baktım biraz pahalı geldi ama şimdiye kadar önerdiğin ürünleri çok sevdim o yüzden önerini almak istiorum. bi indirim yakalarım umarım :Dçayııııı kesin deniycem.bildiğimiz siyah çay dimi? çok çok teşekkür ederim pelincim eline yüreğine sağlık :D senin gibi insanlar iyiki var :))

      Sil
    3. Dermokozmetik siteler artık eskisi gibi değil, birbirinden uygun indirimler, kampanyalar yapıyorlar, böylece daha uygun fiyata temin edebilirsin. Ki ben sitede sık sık dermokozmetik site önerisi yapıyorum, asla güvensiz bir firmayı önermem :) Gönül rahatlığıyla önerdiklerimden bakınabilirsin. Evet bildiğimiz siyah çay, kahvaltılarımızın Türk geleneği aslında harika bir cilt bakım ürünü :) Çok teşekkür ederim sözlerine, utandım..:Sevgiler <3

      Sil
  15. merabalar blognuzu keşfetmek bana çok iyi geldi :) 25 yaşındayım ve son aylarda göz çevremde daha doğrusu kaz ayaklarımda değil göz altlarımda tam olarak kırışıklıklar gözlemliyorum ve gün geçtikçe derinleşiyolar gibi geliyo..paniğe kapıldım.açıkcası erken yaşta kırışıklık için krem kullanmaktan çekiniyorum.2 aydır buğday yağı ve susam yağı ile bakım yapıyordum,iyi geldi ama derinlemesine araştırınca internetten yağları tavsiye etmediklerini gördüm ve bıraktım.siz bitkisel yağlar hakkında göz bakımı için ne düşünüyorsunuz ? şimdi göz çevresi kremi araştırıyorum ama o kadar çok marka ve bilgi kirliliği var ki çok kararsız kaldım 25 yaş için kırışıklık kremi kullanabilirmiyim yada varsa bana en uygun öneriniz nedir ? fiyatı önemli değil doğal ve etkili bir ürün almak istiyorum.
    cevap verirseniz çok mutlu olurum sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, yaşınız erken değil ki :) Tam da zamanı. Zaten önerdiğim göz kremleri kesinlikle ağır yapılı olmadığından sorun yaratağını sanmıyorum. Özellikle tek tek güzel bir şekilde içeriklerine göre seçtim. Bence size en uygun göz kremi 3 numarada önerdiğim Avene Göz Bakım Kremi (linke tıklyarak ayrıntıca ele aldığım yazıyı okuyabilirsiniz) Dermokozmetik ürünler kullanmanızı tavsiye ederim. Çünkü bitkisel orijin ürünlerin alerjenik riskleri daha çok. Ama dermokozmetikler hem diğer kozmetik ürünlerinden daha iyi içerik sunuyor hem de cildi yormuyorlar. Özellikle Avene <3 Yağları hiç önermiyorum, çünkü Türkiye 'de ne yazık ki kalite içeriğinin kontrollü yapılmadığını düşünüyorum. Bence Avene alın, düzenli kullanın mis gibi :) Etkili olacaktır diye düşünüyorum, umarım yardımcı olmuşumdur, Sevgiler :)

      Sil
  16. Adsız16/6/14

    Merhabalar.Kirsiklik bnimde en buyuk sorunum ve de irsi olsa gerek daha ondokuz yasindayim ve goz altlarimdaki kirisiklik beni cildirtiyor bu yasta olmasi...bir cook sitdee okudum en son buraya rast geldim onerilerinizdencoook emin olmaniz hosuma gtti ve de icimi rahatlatti caualidenn urunu tam benlik olsa gerek ve siparis wermk icn bktm hicbir yorum goremedim szce onun urunleri nasil guzel mi tawsye edrmisinz bilmdgm markalarida kullanmk istemyrm ama kendme bakmyi sewyrmm we dewamli kullanmm mi gerek etksini gsterrr mi yardimci olurnsnz vede burnum coook yaglanyr baska sikayetm yook onun icin ne onerirsnz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, öncelikle tatlı yorumunuz için teşekkür ederim :) Caudalie bakım konusunda gayet iyi bir markadır. Parfümerilerde görmeye alıştığımız high-end markalardan çok daha kaliteli bir içerik sunuyor. Bana kalırsa bir Estee Lauder veya Lancome alacağınıza Caudalie almak daha iyi bir tercih olacaktır. Üstelik fiyat konusunda, online sitelerdeki rekabetten dolayı uygun fiyatlara bulabilirsiniz. İçeriği de etkisi de gayet güzeldir. Devamlı kullandığınızda etkisini elbette hissedeceksiniz, ama dünyadaki hiçbir cilt bakım ürünü kozmetik anlamında sihir etkisi yaratmaz. Önemli olan göz çevresi olabildiği kadar nemlendirmek ve güneşten korumak. Güneş gözlükleri kullanmayı asla unutmayın derim :) Burun için de sadece burun bölgesindeki fazla yağı Avene Cleanance Gel ile arındırmanızı öneririm. Yağ dengesi daha kontrol altına alabilirsiniz böylece. Yağ emici mendiller de (Gratis Cettua ve Nyx önerim) günlük çantanızda bulundurursanız çok rahat edersiniz diye düşünüyorum :) Sevgiler

      Sil
  17. Ne zamandır aradığım bir konuydu sonunda bulduğuma çok sevindim. Yüzümün bakımını eksiksiz yapmaya çalışsam da göz çevresi benim için tabu gibi bir şey olmuştur hep. Ama bu yazıdan sonra artık göz çevresi bakımında kullanabileceğim 1-2 ürün de öğrenmiş oldum galiba artık miskinliği bırakıp göz çevreme de hak ettiği özeni göstermeliyim :) Paylaşım için teşekkürler ayrıca blog da biraz gezindim ve tek kelimeyle bayıldım paylaşımlarına.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, kesinlikle göz bakımını ihmal etmemenizi öneririm :) Hafif yapılı bir kremi düzenli kullanmak çok çok önemli. Hele ki göz makyajı da yapıyorsak bu resmen bir gereklilik oluyor. Cildimizi yormadan nemlendirmek, bence cilt bakımı adına en temel ve doğru adım. Beğendiğinize çok sevindim. Sevgiler <3

      Sil
  18. Adsız20/8/14

    Merhabalar, öncelikle yazınıza bayıldım. İnternette bu kadar bilgi kirliliği varken özenle yazılmış bir yazı gerçekten bizlere çok yardımcı oluyor. Çok çok teşekkürler. Benim sorum şu. 18 yaşındayım ve biraz genetik olarak gözaltlarım çok mor. Kapatıcı kullanıyorum golden rose çünkü tenimin renginde bi bunu uygun buldum. Fakat son günlerde göz altlarımda kuruluk sezdim. Kurulukla birlikte kırışıklıkta farkedilir düzeyde. Cildimde göz çevremde çok kuru yapıya sahip. Bana ne önerirsiniz acaba? Şimdiden çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Tatlı sözleriniz için çok teşekkür ederim. Göz altı kapatıcıların pek çoğu göz çevresini kurutmaya meyilli. Hatta bazıları da pudra bitişli, onlar daha da fazla kurutuyor. Golden Rose ile Garnier hemen hemen aynı içerik kalitesinde (nitelik olarak) o yüzden Golden Rose yerine Garnier 'i tavsiye ederim. Zira yapısı nem sağlama bakımından daha başarılı. Fakat morlukları kapatmada yetersiz ve sadece hafif bir dokunuş sağlıyor. Eğer bütçeniz el veriyorsa daha üst markalardan da önerilerim var.

      İyi bir göz bakım kremini, sadece bakım yapacağınız zamanlarda değil aynı zamanda göz makyajınızı yapmadan önce de kullanmanız en güzeli olacaktır. Böylece kapatıcıların yaratacağı kuruluğu minumuma indirebilirsiniz. Benim önerim, vaatleri öyle fevkaladenin fevki kıvamında olmayan, morlukları kapatır kırışıkları azaltır tarzında değil, sade çizgiye sahip olan markaları kullanmanız yönünde. Çünkü hiçbir kozmetik ürünü mucize yaratmaz. Bakım ürünleri düzenli kullanıldığında cildinizde etkileri hissedilir. Bu yazıdaki önerdiklerimlerinden hangisi bütçenize hitap ediyorsa veya kozmetik dünyasında iyi içerik sunan markalardan aklınıza hangisi yattı ise onu alabilirsiniz :) Sevgiler

      Sil
  19. merabalar benim yaşım 17 sivilce için roc adında bi ilaç kullandım buda yüzümü kuruttugu için doğal olarak ağız ve göz cevremde mimik çizgileri oluştu sizinde dediginiz gibi bana en uygun krem hangisidir :/ sabahları okula gittigim için güneşde leke yapmaması tercihim olur şimdiden tş :) Not: yüz yapım normalde yağlıdır ilaçtan dolayı şuan hafif yağlı ilacı 3 ay önce bıraktım 2 aya normal yağlı yüzüme geri döner :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Yorumunuzu okudum ancak sizin durumunuz biraz hassas, ilaç tedavisi görüyorsanız en doğru kararı dermatologunuz verecektir diye düşünüyorum, dilerseniz ona danışın, yanlış yönlendirmek istemem, Sevgiler :)

      Sil
    2. Hayır tedavim bitti anlıycanız kendimle baş başayım açıkçası dr pek güvenmiyorum yuzumun değerini anladım için genç yaşta bakımlara başladım bi oneri yaprsanız çok mabule geçer 😊

      Sil
    3. 😊 ilacı bıraktım yani anlıycanız kendimle baş başayım iyi bi cildiyeci bulamadığım için hiç birine pek guvenemiyorum,bana bi krem onerirseniz çok makbula geçer 😊

      Sil
    4. Köyden dolayı önceki mesajım gelmemiş olabilir o yüzden bida yazıyorum,dr lara pek güvenmiyorum işini güzel yapn dr daha kendi şehrimde raslamadım o yüzden drluk işim yok diyebilirim bi oneri yaparsanız makbule geçer 😊

      Sil
    5. Çok üzgünüm, sorularınızı geç cevaplayabiliyorum :( Mimik çizgileri için çok erken bir yaş, bu yüzden yanlış bir öneride bulunmak istemiyorum, şu an yeni keşfettiğim Oriflame 'in Eco Beauty serisindeki göz kremini önerim. Hem yağsız hissiyat veriyor hem de gerçekten nem sağlıyor. Oriflame ürünleriyle aram genelde yoktur ama bu göz kremine bayıldım :) Ona bakının isterseniz, Sevgiler

      Sil
  20. Adsız15/11/14

    Merhaba bloğunuzu yeni keşfettim bilgilendirdiğiniz için teşekkürler. Bende 22 yaşındayım cildin karma yapılı düzenli olarak nemlendirici kullanmak istiyorum ayrıca göz çevremde hafif kırışıklık var ne yapmalıyım ne önerirsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Keşif için teşekkürler, karma ciltlere en uygun yüz nemlendiricisi olarak Avene Eluage Emulsion öneririm. Muazzam bir nemlendirici bakım kremi, ben de karma ciltliyim, bu zamana kadar kullandığım en iyi krem diyebilirim. Göz çevreniz için de burada önerdiğim göz kremlerine ilaveten, yeni kullandığım ve çok beğendiğim Oriflame Eco Beauty göz kremini de öneririm. Hafif ve genç yaşlara uygun bir krem olarak buldum. Oriflame ürünleriyle aram fazla yoktur ama bu krem içerik olarak Ecocert sertifikalı, araştırabilirsiniz :)

      Sil
  21. Adsız17/11/14

    Çok teşekkür ederim en kısa zaman da bakıp alıcam. Oriflame den önerebileceğiniz başka güzel kremler var mı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda belirttiğim göz bakım kremleri var, onun harici farklı markalardan denediklerimi öyle aman aman beğenemedim ama olur da karşıma beğeneceğim yeni keşifler çıkarsa, blogda mutlaka paylaşırım :) Sevgiler

      Sil
  22. Adsız1/12/14

    Merhabalar galiba uzun zamandır aradığım soruların cevabını sizinle bulacak gibiyim :) 20 yaşındayım göz altimda iki üç tane derin çizgiler var üstüne üstelik göz altı halkam var ve morluklar da mevcut ne yapmaliyim bilmiyorum garnier bb cream kullanmstm ama daha kötü yapti sanki ne kullanmaliyim ne onerirsiniz? Simdiden çok çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Garnier BB Krem 'i bırakmanızı öneririm, ben de arada kullanıyorum ama maalesef içerik olarak gerçekten kötü. Ama çoğu makyaj ürünü aynı içerikle paralel olduğu için Bobbi Brown da alsanız sonuç değişmez, çok genç yaşta makyaj ürünleriyle cildinizi çok boğmayın derim. Makyajı elbette yapın ama her gün yerine aralıklı yapmaya özen gösterin. Göz bakım kremi olarak da bu konuda önerdiklerimi edinebilirsiniz. Hiçbir göz kremi göz çevresindeki morlukları kalıcı olarak geçirmez, görevleri sadece göz çevresini nemlendirmektir. Bu amaçla içeriğine bakarak dilediğinizi alabilirsiniz. Kırışıklar için Avene göz bakım kremini öneririm :)

      Sil
  23. merhaba, Kiels powerful wrinkle reducing eye cream hakkında ne düşünüyorsunuz 23 yaş için?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Kiehl's markasını seviyorum ama sahipleri Lancome ve L'oreal'den çok da farkı yok esasen, bahsettiğiniz krem anti-aging tarzında ama kavonoz tipli ambalaja sahip, böylece hava ile teması onu vaat ettiği etkiden uzaklaştırıyor, tüp paket halinde olmalıydı. Parfümsüz olduğu için tercih edilebilir ama markanın dediği gibi cilt sıkılaştırıcı yanı yok zira içeriğinde gözeneklere fayda eden maddeler bulunmuyor. Fiyatını da düşünecek olursak almanız çok mantıklı değil bana kalırsa.

      Sil
  24. Merhabalar :) Caudalie markasını nerelerde bulabilirim acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, eczanelerde ve online dermokozmetik sitelerinde :)

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  25. Merhaba öncelikle bu yazıyı dikkatlice okudum ve çoğu dermatolog gecinenlerin aksine bu konuda cidden bilgili ve güvenilir biri olduğunuz fikrini edindim:) öncelikle 18 yaşındayım ve çok gülen çok mimik kullanan bir insan olduğum için göz çevremde kırışıklıklar oluşmaya başladı. Ayrıca bazen göz çevremde belirgin bir kuruluk hissediyorum. Üniversite hazırlanma maratonunda daha çok yorgun stresli olacağım iiçin göz çevremle ilgili daha fazla sorun açığa çıkabileceğini düsünüyorum. Çoğu kisi erken yasta goz kremlerine cildini alıştırma filan diyor ama ben hafif içerikli ve uzun süre bozulmayacak doğal bir ürün kullanmam gerektigini düsünüyorum. Sizce bu önerdiklerinizden hangisini kullanmalıyım? Hatta göz kremi ürünü kullanmalı mıyım konusunda da kararsızım. Yardımcı olursanız çoook sevinirim. Şimdiden çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Güzel ve tatlı düşünceleriniz için teşekkür ederim, böyle motive edici yorumlar beni alabildiğine mutlu ediyor ^^ Yaşınız gerçekten çok genç olduğu için ben de kozmetik ürünlerine çok bulanmanıza taraf değilim, cilt yapınız ömrünüzün en dinç döneminde zira. Bu yazıyı 2 yıl öncesinde hazırlamıştım ve o zamandan bu zamana bazı değişikler oldu. Örneğin öneri göz kremlerimden 2'si içerik değiştirdi. Pure Beauty çok seviyordum lakin yenilenen formülü eskisi gibi etkili değil. Biotherm de yine aynı şekilde, yenilenen halini eskisini gibi sevemedim. Türkiye 'de göz bakım kremini hem iyi içerik hem uygun fiyat açısından bulmak çok zor. Eğer temin edebiliyorsanız; Green People, Juice Beauty gibi markalardan yana tercihinizi kullanabilirsiniz. Ancak bu markalar Türkiye 'de bulunmuyor, yurt dışı alışverişi ile temin etmek mümkün. Türkiye'den alınabilecek güzel bir ürün ise Nonique Organik Intensive Göz Çevresi Kremi olabilir. İçeriği gayet iyi. Sanıyorum ki bu marka Lila Kutu, Vanilya Club ve Naturey sitesinde uygun fiyata satılmakta. Hafif içeriği şimdilik size yeter de artar diye düşünüyorum :) Göz kreminizi eğer makyaj yapıyorsanız kullanmanız iyi olur. Özellikle concealer yani kapatıcı kullanan biriyseniz, tabii göz çevresi daha çok kurumaya ve yaşlanmaya meyil edeceği için göz kremi şart. Ancak eğer makyaj yapmıyor ve sadece göz çevresi kuruluğundan yana şikayetçi iseniz sadece nemlendirmek adına kullanabilirsiniz. Hafif içerikli bir krem zarar vermez. Bununla beraber bir Aloe Vera jeli elde etmenizi öneririm. Benim kullandığım Jason Natural Aloe Vera jeli. Bunun kozmetik kimyası olarak zararı hiç yok, aksine çok faydası var. Saçlara şekillendirici ve nem verici olarak, yüzümüze ister yüz kremi olarak ister göz çevresi olarak kullanabilir ve tüm vücuda da uygulayabiliriz. Özellikle genç yaşlara nem verici olarak şiddetle tavsiye ederim :) Sevgiler

      Sil
  26. Çok teşekkürler bu yazı için ayrıca:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, aslında yeni bir yazı hazırlayacağım, buradaki önerilerimden biri elendiği, biri de zor bulunduğu için yeniden bu göz bakım konusunu blogda ele almayı düşünüyorum :)

      Sil
  27. Mrb.Yazınız cok guzel olmus.Ben 22 yasındayım we 2 senedir gözaltı kararmalarım basladı.1 hafta öncesine kadar hiç gözaltı kremi kullanmıyordum.Ama kapatıcı sürdüğümde çizgilenmelerim başladığını gördüğümde diadermine göz cewresi aydınlatıcı serumu aldım. İşe yararmı sizde.Yada tavsiye edebileceginz baska bi krem varmı?Kapatıcoyı sürüyorm 5 dk snra çizgilerimin içine doluyor. Bide Pco göz maskesi nasıl bilginz varmı?

    YanıtlaSil
  28. Mrb.Yazınız cok guzel olmus.Ben 22 yasındayım we 2 senedir gözaltı kararmalarım basladı.1 hafta öncesine kadar hiç gözaltı kremi kullanmıyordum.Ama kapatıcı sürdüğümde çizgilenmelerim başladığını gördüğümde diadermine göz cewresi aydınlatıcı serumu aldım. İşe yararmı sizde.Yada tavsiye edebileceginz baska bi krem varmı?Kapatıcoyı sürüyorm 5 dk snra çizgilerimin içine doluyor. Bide Pco göz maskesi nasıl bilginz varmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Diadermine içerik olarak güzel bir marka değil, yaracağını sanmıyorum. PCO göz maskesini de denemedim, siz söyleyince Google'dan içeriğine ve fiyatına baktım, açıkçası içerik olarak öyle aman aman değil, 190 TL fiyatını hayatta etmez. Bu listedeki göz kremlerinde ne yazık ki yenilik adı altında formülleri değiştiği için artık öneremiyorum. Yeni bir liste yapıp blogda paylaşmanın zamanı geldi :) Yakın zamanda listeyi yenileyeceğim, Sevgiler

      Sil
  29. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  30. meraba ben 21 yaşındayım ve gözlerimin çevresi koyu çok rahatsız oluyorum oriflamenin ürünlerini kullanmak istedim bazı büyüklerim kullanma daha yaşın küçk dedi sizce kullanmalımıyım önerebilceğiniz bi krem varmı.orflamenin ürünleri güzelmi. .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz kreminin bir zararı yok ki, bebeklere de bebek bakım ürünleri kullanılır, sizce bu zararlı mı? Makyaj olmadığı sürece doğru bakım ürünleri kullanabilirsiniz. Oriflame'in sadece ve sadece EcoBeauty serisindeki göz kremini öneririm, içeriği yaşınıza uygun :)

      Sil
    2. ECzaneden alabileceğim uygun bi fatta olan varmı.Koyu halkalara birebir olsun .

      Sil
    3. Maalesef, koyu halkaları geçiren bir kozmetik ürünü yok, neden mor olduğunu doktora danışarak sorunu ortadan kaldırmaya çalışmak daha doğru

      Sil
  31. Pure beauty hala kotu mu ogrenci icin daha uygun ve masum bi krem onerin var mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, ne yazık ki içerik değişikliğine gittiği için Pure Beauty göz kremini artık öneremiyorum, bununla ilgili kapsamlı bir yazı hazırlıyorum, blogda en kısa sürede paylaşacağım :) Sevgiler

      Sil
  32. Merhabalar ben 16 yaşındayım yani sanırım henüz göz altı kremi için çok gencim ama stres kaynaklı uyku düzeni bozukluğum var ve göz altlarım morarıyor şişiyor ve birde gülünce gözümün altında bi kaç kat kırışıklık tabakası oluşuyor sizce kullanmalı mıyım ve kullanmalıysam yukarıdakilerden hangisini kullanmalıyım? Yazınızı çok beğendim bu arada çok yararlı oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, bence 16 yaş erken :) O kırışıklık dediğiniz ya ırsidir ya da size öyle geliyor olabilir, biz kızlar genelde aynaya bakarken mutlu olmak varken kusur aramaya otomatik başlarız, halbuki bir bebekte de kırışıklık gibi görünen deri katlanmaları vardır :) Bence cildiniz bebek gibi dipdiridir, bol bol sebze meyve yemek en güzel iksir o yaşlarda, Sevgiler <3

      Sil
  33. Merhaba. Ben de 21 yaşındayım. göz altlarımda fark edilir derecede kırışıklık oluştu. Göz kapaklarım yumuşadı düşmüş gibi bi tuhaf oldu. Göz çevresi için nemlendirici krem alıcam ama içerik konusunda hiçbir bilgim yok. Alırken içinde neler olduğuna dikkat etmeliyim. Mesela yağlı olup olmadığını nasıl anlarım. Göz çevresine yağlı ürünler sonradan beze yapıyormuş. Korktum nasıl anlarım acaba alırken

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, öncelikle göz çevrenizi ufak tüyolarla sıkılaştırmanızı öneririm. Bunun için egzantirik şeyler ya da ürünlere para vermektense, 2 tatlı kaşığını 1 gece öncesinde buzdolabı rafına koyun. Sabah kalktığınızda bu kaşıkları göz çevrenizde gezdirin. Bunun için salatalık da kullanabilirsiniz ama salatalığın sanıldığının aksine göz çevresine olumlu bir özelliği bilimsel olarak yok, aynı işi tatlı kaşıkları da yapar, amaç soğuk press ile göz çevresini kendine getirmek. Göz bakım kremi de seçerken doğal markalara yönelmeniz en güzeli. Güvenilir doğal markaların göz dahil tüm cilt ürünlerini kullanmak, diğer kandırmacaları kullanmaktan daha iyidir. Göz kremlerinden mucize beklememek gerekir, önemli olan düzenli bir şekilde nemlendirmektir, kafi. Bol su içmek, sabahları soğuk press yapmak, arada masaj yapmak, bol antioksidanlı beslenmek ve hafif bir doğal krem kullanmak göz bakımında en etkili sonucu veriyor.

      Sil
    2. Merhaba, öncelikle göz çevrenizi ufak tüyolarla sıkılaştırmanızı öneririm. Bunun için egzantirik şeyler ya da ürünlere para vermektense, 2 tatlı kaşığını 1 gece öncesinde buzdolabı rafına koyun. Sabah kalktığınızda bu kaşıkları göz çevrenizde gezdirin. Bunun için salatalık da kullanabilirsiniz ama salatalığın sanıldığının aksine göz çevresine olumlu bir özelliği bilimsel olarak yok, aynı işi tatlı kaşıkları da yapar, amaç soğuk press ile göz çevresini kendine getirmek. Göz bakım kremi de seçerken doğal markalara yönelmeniz en güzeli. Güvenilir doğal markaların göz dahil tüm cilt ürünlerini kullanmak, diğer kandırmacaları kullanmaktan daha iyidir. Göz kremlerinden mucize beklememek gerekir, önemli olan düzenli bir şekilde nemlendirmektir, kafi. Bol su içmek, sabahları soğuk press yapmak, arada masaj yapmak, bol antioksidanlı beslenmek ve hafif bir doğal krem kullanmak göz bakımında en etkili sonucu veriyor.

      Sil
  34. Degerli bilgileriniz icin cok tesekkurler.
    Eucerin AQUAporin active moisturing eye cream hakkindaki izlenimlerinizi paylasirsaniz cok sevinirim.
    Simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
  35. Degerli bilgileriniz icin cok tesekkurler.
    Eucerin Aquaporin active moisturing eye cream hakkindaki izlenimlerinizide paylasabilirmisiniz?
    Simdiden tesekurler

    YanıtlaSil
  36. Birde eucerin Aquaporin active revitalising eye cream varmis,onun hakkinda da yorum yaparmisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Eucerin Aquaporin göz kremini ne yazık ki kullanmadım, ülkemizde bulunmuyor diye biliyorum, ayrıca çoğu Eucerin ürünün içeriği sanıldığı gibi güzel değil, yine de araştırmak gerek tabii, üründen ürüne fark gösterebilir :)

      Sil