Arama Kutusu

Çanta Kahramanı #8 : Vichy Termal Su

vichy termal su kullananlar

Vichy Termal Su Faydaları



Vichy Termal Su, özellikle içinde bulunduğumuz yaz mevsimine ferahlatıcı etki vermekte, ayrıca tüm cilt tiplerine uyumlu ideal kullanıma sahip olduğu için de, ister yağlı ister kuru cilde sahip olun cilt bakım ritüelinize rahatlıkla ekleyebileceklerinizden birisi. Termal suların ferahlatıcı özelliğinin yanı sıra cildinize verdiği nem ile rahatlama hissinizi arttırıyor.


Kullanımı çok amaçlı, cildinize nem verici olarak kullanabilirsiniz, güneş yanıklarınıza rahatlama desteği olarak görev değişikliği yapabilir veya epilasyon sonrası tahrişler için yatıştırıcı özelliğini hassas cildinize uygulabilirsiniz. Parabensiz Vichy Termal Suyun faydaları bu anlamda çok fazla. Nem verirken cilt bakımınızı üstleniyor aynı zamanda da cildinizdeki kızarıklık ve yanma hissini azaltıyor.


İsteğinize göre büyük boyutlu olanı veya küçükleri tercih edebilirsiniz. Küçüklerin en güzel özelliği, çantaya at-çık tadını size kolayca veriyor. Ağır da olmadıkları için, çanta dostu. Ama benim için Avene Termal Suyu 'nun önüne geçemez. ☺

vichy termal su kullananlar

2 yorum:

  1. gerekli urun o zaman.nedense vichy-e guveniyorum ben. senin bilgilerin super zaten. opuyorum miskincim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatına göre Vichy 'i fena bulmuyorum ben. Özellikle göz makyaj temizleyici sütünü öneririm :)

      Sil