Arama Kutusu

Temmuz Favorilerim

temmuz-favori-kozmetik-urunlerim


Temmuz Ayında En Sık ve Severek Kullandığım Kozmetik Ürünlerim Şunlar Oldu :






1) Avene Termal Su : Hatta bu boy yetmedi, bir de en büyüğünü edindim. Yaz ferahlığı için birebir olan Avene Termal Su ayrıntılı yazısı şurada.

2) Queen Helene Mint Julep Masque : Siyah Nokta Maskesi 'ni özellikle yaz zamanlarında kullanmayı daha çok seviyorum. Başarılı bir maske fikrimce. Ayrıntısı ve etkisini şu yazımda paylaşmıştım.

3) Caudalie Des Vignes Eau Fraiche : Bu ay için sık değil ama en sevdiğim koku oldu Caudalie. Hafif ve hoş. Siz de deneyimlemek isterseniz, hediye çekilişimize katılabilirsiniz.


temmuz-favorilerim-kozmetik-urunleri


4) Benefit Watt's Up! Aydınlatıcı : Şampanya renginde aydınlatıcıları ayrı seviyorum. Benefit Watt's Up yazları daha severek kullandıklarım arasında.

5) Flormar Glitter Oje : Bu koleksiyon bir harika. Çok beğendim ojeleri. Yazısı yakın zamanda blogda.

6) Opi Take the Stage Oje : Bitmesin istediğim bir oje, zira bu ojeyi Türkiye'den bulamıyorum. Sephora'da Opi ojelerin hepsi yer almıyor ne yazık ki. Yaz-kış daimi sevdiklerimden.

7) Flormar LF41 Lipgloss : Flormar 'ın Lights of Flowers serisindeki muhteşem renk. Opaklığını çok sevdim. Daha fazla ayrıntısını ve dudaktaki duruşunu merak ediyorsanız buraya tıklamanız yeterli.

8) the Balm Sexy Mama : Elbette ki yaz zamanı karma cildim pudraya hasret kalıyor. O zaman sevimli kabıyla Sexy Mama imdada koşuyor.

9) Too Faced Creme Brulee Bronzer : Bu ürünle aramızdaki sevgi pıtırcıkları giderek alevleniyor. Baştan bu kadar sevmemiştim. Hafif bronz zamanı ciltte eşsiz tatlılıkta bir duruş sergiliyor. Ne zaman kullansam iltifat alıyorum. Bir bronzerın bu başarısını görmezden gelip favorilere almasam haksızlık etmiş olurdum. Bulabilirseniz mutlaka edinin derim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder