Arama Kutusu

Soaphia Doğal El Yapımı Kozmetik ★ Çilek & Yoğurt Duş Jeli

soaphia-dogal-kozmetik-dus-jeli-kullananlar
Soaphia Doğal El Yapımı Kozmetik Ürünleri Kullanan

Soaphia 'dan aldığım Duş Jeli, Çilek & Yoğurt ekstratı içeren hoş kokusu ve doğal içerikli formülünün yanı sıra, el yapımı üretim olmaları de ile benim ilgimi çekenler arasındaydı. Özellikle, market raflarından kolayca bulabileceğimiz duş jellerinin zararlı yapılarını fark ettikçe, bu tarz doğal içerikli markalara yönelmeye başladım. Ben Limango sitesinden edindim, alışveriş yaptığım zaman özel bir kampanyası vardı ve satış fiyatından daha uygun olarak yer aldığı için Soaphia ürünlerinden bazılarını temin ettim.


Soaphia Duş Jeli 'ni kullandığımda sanki bir banyo sabunu ile duş alıyormuşum etkisi oluyor. Vücut sabunlarının duş jeli olmuş formu diyebilirim. Kokusu, çok yoğun değil, hafif ve güzel bir koku yayıyor. Gerçekten bir çilekli yoğurt kokusu var. Eğer duş jellerinde aradığınız yumuşaklık etkisi ise, üzgünüm ne yazık ki bu duş jeli o etkiyi veremiyor. Ancak, benim duş jellerinde en sevmediğim taraf olan, vücuttan çıkmıyormuşçasına yarattığı o garip his, bu duş jelinde asla ve kati surette yok. Arınması ve vücudu temizleyiş özelliği çok başarılı. Vücudu sabun gibi gerdiği için, duş sonrası mutalaka bir vücut sütü veya kremi kullanmanızı öneririm.


soaphia-dogal-kozmetik-dus-jeli-kullananlar


İçerisinde, duş jellerinde ve şampuanlarda görmeye çok alıştığımız SLS yok. Bu özelliği bile kendisini alınır kılıyor. SLS olmadığı gibi, aynı zamanda içerisinde vücut için pek çok yararlı maddeler bulunuyor. 250 ml boyutunda ve satış fiyatı 25 Lira. Eğer hassas vücudunuz için, doğal içerikli ve güvenebileceğiniz bir duş jeli arıyorsanız, Soaphia markası bu anlamda size yardımcı olabilir.


Yine Sophia 'dan cilt bakımım için aldığım deniz süngerini çok sevdiğim için bu markaya sevgi pıtırcıklarım oluştu bile.  
Deniz süngerinin yazısı ve kullanımı da yakında blog sayfamda yer alıyor olacak.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder