Arama Kutusu

Siyah Nokta Maskesi / Queen Helene Mint Julep Masque

siyah nokta maskesi queen helene


Karma bir cilde sahip biri olarak, özellikle de yaz zamanı gözenek ve siyah nokta problemiyle karşı karşıya geliyorum, bu sorun için dünyalar kadar ürün deneyimlemiş olmasam da, Queen Helene markasının bu gözenek küçültücü kil maskesi kullandıklarım arasında en iyi gözenek küçültücülerinden birisi.

Başta yağ olmak üzere doku artıklarımız cildimizde o istemediğimiz gözenekleri genişletiyor. Peeling bunun için en bilindik kolay başa çıkma yollarından birisi, ancak peelingin cildi yıpratıcı özelliğinden dolayı çok sık yapılmaması öneriliyor.

siyah nokta maskesi queen helene


Queen Helene maskesini bir hayli zaman önce, doğal marka ürünleri satan Iherb sitesinde yaptığım alışverişlerin birinde temin etmiştim. O gün bugündür de cilt bakımında severek kullandıklarımdan birisi oldu. Maskeyi genelde duştan sonra, temizlenmiş ve gözeneklerin kendini açıkça belli ettiği o anda uygulamaya çalışıyorum. Maskeyi cildime sürüp, yaklaşık 10 dk kadar bekletiyorum.  Birkaç dakika sonra maske kil içerdiği için ciltte sert bir hale geliyor. Maskenin yapısı kalınca, incecik değil. Bu yüzden belki bu aşamada rahatsız olabilirsiniz ama ben herhangi bir sorun yaşamadım bu anlamda. Kullanım önerisi olarak sıcak su ile durulama olduğu için, ben de ılık/sıcak su arası durulama yapıyorum. Sonuç ? Nanenin de etkisiyle aldığım ferahlık hissi, yumuşacık cilt ve düzenli uyguladıkça küçülen gözenekler.

Makeupalley sitesinde, neredeyse 4000 yorum almış, ortalama puanı 4.1 ve tekrar alınabilirliği %81 'lik başarıya nail olmuş bu maskenin daha fazla yorumunu buradan okuyabilirsiniz. Bir ara Migros marketlerinde satılıyordu, hatta Sanal Market 'inde bile kategorilerde bulunuyordu. En son gördüğümde fiyatı 30 Lira idi. Ancak araştırdığınızda bazı internet sitelerinde 23 Lira fiyatıyla da bulabilirsiniz. Maskenin boyutu ise 226.8 gr (8 oz)


8 yorum:

  1. Merhaba,
    Benim de maalesef kurtulamadığım bir siyah nokta sorunum var. Ne kullanırsam kullanayım bitmiyor:( Bu ürün gerçekten iyiyse denemek isterim. Bu siyah noktalardan kurtulmanın tamamen bir yolu olsa keşke

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, benim de zaman zaman oluyor ama çok sıkıntı edeceğim boyutta değil. Bu maskeyi kullanıp üzerine bir de Kore'dan aldığım siyah nokta macununu kullanınca hiçbir şey kalmıyor. Queen Helene, doğal içerikli olduğu için büyük çapta zarar vermez en azından. Bir deneyin derim :)

      Sil
  2. Ben de bant aldım onu deniycem..
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bantlar da oldukça pratik

      Sil
  3. Sanal markete bakıyorum hemen :) ihtiyacim var boyle bir gözenek kucultucuye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hâlâ olup olmadığını bilmiyorum, umarım vardır ve faydalanırsınız :)

      Sil
  4. merhaba koreden aldıgınız sıyah nokta macunu nasıl bır urun memnun kaldınız mı? eger memnun kaldınız ıse arkadasıma sıparıs edecegım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, çok memnunum ve yıllardır bittikçe alıyorum. Siyah noktaları yok etmek için 4$ 'a daha iyisini bulamazsınız :)

      Sil