Arama Kutusu

Sigma Duo Fibre F50 Makyaj Fırçası

Sigma Duo Fibre Brush f50
Sigma Duo Fibre f50 Makyaj Fırçası
Hem sentetik hem doğal kılların bir karışımı olan Duo Fibre makyaj fırçalarından Sigma F50
esasen MAC 187 fırçanın daha uygun fiyatlı alternatifi (dupe). Konu makyaj fırçaları olunca, bu konunun kült olmuş bir ismi var ki MAC. Fırçaların kalitesi arttıkça, fark ediyorsunuz ki daha profesyonel makyaj yapmaya başlıyorsunuz. Tabii bir de Ara Güler 'in deyiminin doğruluğu var ki ; " En iyi makine en iyi fotoğrafı çekseydi en iyi daktiloya sahip olan da en iyi romanı yazardı 


Sigma Duo Fibre f50 Makyaj Fircasi




Fırçalar makyajın etkisini arttırır, ürünleri daha doğru alan bir fırça ile makyajımız daha hızlı yapmamızı sağlar. Ancak tabii ki, makyaja üstün bir mucizelik katmaz. Mac'in 187 fırçası, bir zamanlar kozmetik dünyasının en popüler fırçasıydı. Hoş, şimdi de o popülerliğin sesi devam ediyor ama o dönem adeta "sahip olmazsanız elinizdeki makyaj malzemelerinizi pencereden atın" minvalinde övüldüğü için, oldukça merak uyandırıyordu. Fakat ben bu fırçanın fanı hiçbir zaman olamadım, olamıyorum da.


sigma-duo-fibre-f50-makyaj-fircasi


Airbrush etkisi yarattığı iddiasına sahip, bu konuda Beauty Blender makyaj süngerinden ders almasını öneririm. Hem toz, hem sıvı hem de krem ürünleri kullanılmada sorun yaşatmacağı vurgulanıyor. Mac 187'nin toz allıklarda kullanıldığını çok sık duyunca, bunu bir Mac Mua'sına danıştım. Bana cevabı şu şekilde oldu :

"Mac 187 Duo fibre bir fondöten fırçası olarak geçse de pudra için de uygun bir fırça. Ancak allıkta kullanmak uygun olmaz. "

Sahip olduğu büyük bir üne rağmen, ben Duo-Fibre fırçalarla anlaşamadım. Benim için olmazsa olmaz bir makyaj fırçası sıfatında yer alamıyor ne yazık ki.  Sigma sitesindeki satış fiyatı 20$. Türkiye fiyatından bihaberim. Kuvvetle muhtemel biraz daha pahalıdır.



sigma-duo-fibre-f50-brush-makyaj-fircasi



1 yorum:

  1. benim de duo-fibrelerle aram hiç yok..elim alışamadı bir türlü..

    YanıtlaSil