Arama Kutusu

Selülit Kremleri İşe Yarıyor Mu ?

selülit kremi kullananlar

Selülit Kremi
L'oreal Perfect Slim



Selülit Kremi, benim için kozmetik dünyasında en az ilgimi çeken ürünlerin başında geliyor, selülit için en iyi çözümün spor ve bol su olduğunu bildiğimden dolayı, uzun vadeli ve istediğim sonuca ulaştırıcı herhangi bir ürünün cazibesine kapılmamaya çalışıyorum. Ancak son zamanlarda, eskisine oranla bu sorunla daha fazla uğraşmak zorunda kaldığım için ister istemez merakıma yeniliyorum. Üstelik de bu tarz bakım ürünlerine çok meraklı bir teyzeye sahibim ki (teyze dediğime bakmayın, benden sadece 6 yaş büyük), sürekli farklı markaların değişik ürünlerini deneyimlememi sağlıyor.

L'oreal Selülit Kremi 'ni çok eskiden farklı bir çeşidini de kullanıp, hiç memnun kalmamıştım. Bu seferki selülit kreminden daha fazla memnun kaldığımı itiraf etmeliyim. Kaldı ki, L'oreal 'i vücut bakım ürünlerinde fazla başarılı bulmuyorum.


Vücudumuza ne kadar güzel bakarsak bakalım, bu işin genetikte saklı olduğu en önemli gerçek. Sadece vücut için değil, cildimiz ve hatta saçımız için de bu kıstas çok büyük bir rol oynuyor. Çabuk kilo alıp veren biri olduğum için genetiksel olarak, kendime sürekli dikkat etmeye çalışıyorum. Bu bağlamda, kilo kontrolüm için ne yediklerim kadar ne yemediklerim de benim için önemli olmakta. 

Selülit Kremleri, bana kalırsa 2'ye ayrılıyor. Hiç işe yaramayanlar ve az işe yarayanlar diye. (Çok işe yarayan bir ürün henüz kullanmadığım gibi duymadım da) L'oreal Perfect Slim bir selülit kremi olmakla beraber, spor yaptığınız süre içerinden selülitli görüntüyü düzenli kullanımla beraber bir hayli düzeltiğini görünce şaşırmadım değil. Dünyanın en harika selülit kremi olmasa da, bu konuda zaten böyle bir beklentim olmadığı için beni hayal kırıklığına uğratmadı. Bilakis, şaşırtıcı derecede gözle görülür bir fark yarattı. Düzenli spor yaptığım zaman (ki bu neredeyse her zaman), kullanmaya özen gösterdim ve neticesini gördüm. 

Jel yapıda olduğu için, yapışkan bir tavrı var. Tabii bu çok iyi bir özellik değil, ama benim için önemli olan işini görmesi, bu konuda sıkıntı yaşamıyorum. Ama bu his genelde sizi rahatsız ediyorsa, sevebileceğinizi pek sanmıyorum. Selülit kremi olmasına rağmen, aynı zamanda cildi nemlendiriyor. Böylece daha bir vücut kreminin vereceği bakıma ihtiyaç duymuyorum. Bunun yanı sıra, yumuşatıcı etkisi de bulunmakta. 

Benim açımdan, işe yarayan bir selülit kremi oldu. Ama dünyanın 8. harikası boyutunda değil. Spor bu konuda başlı başına en büyük ilaç. Hiçbir çaba göstermeden selülitlerle veda konuşmanızı yapamazsınız ne yazık ki. Yine de kozmetik ürünlerin bir nebze de olsa destekleyici yanı var, tıpkı bu üründe olduğu gibi. 

Bir daha alır mıyım? Bitince al(a)mam, çünkü L'oreal 'in bu kremde olduğu gibi her ürünü Türkiye'de satılmıyor. Teyzem yeniden edinmemi sağlarsa, neden olmasın? Üstelik böyle ürünler Walmart gibi mağazalarda 5$ gibi uygun bir rakama satıldığı için, fiyatına nazaran başarılı olarak da hanesine yazılabilir.



10 yorum:

  1. Ben Clarins marka aldım. Bakalım o nasıl ... Yabancı bloggerlar memnun gibi ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de methini duydum merak ediyorum :)

      Sil
  2. erkeklerdede selülit olsun taby :-) tek biz mi çekmemiz için var sanki :-D hihihi

    YanıtlaSil
  3. nivea nın selülit serumunu denemelisin. Ben de bu tarz ürünlere mesafeli olanlardandım fakat hem uygun fiyatlı hem de diğer 3-5 kat pahalı abi- ablalarına göre gerçekten gözle görülür farkı var :)
    En azından tatil öncesinde-sırasında kullanıp kısa sürede etkiyi görmek mümkün :)

    YanıtlaSil
  4. Barbara bord'un beyaZ üzerine pembe yazılı tüp içinde satılan bir selülit kremi var hem arka bacaklarıma hemde belime kullandım. ben 2.tüp'ü bitirdiğimde %50 görünümü düzelmişti bacaklarımın ve belimdede 5cm incelme oldu. Yine yok etmiyor ama bence en başarılı selülit kremi bu, tabi şuanda kullanmıyorum o ayrı. Elde ettiğim görüntüyü sporla korumaya çalışıyorum ama denemeni tavsiye ederim. Ellerine sağlık yazı içinde, by's!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Spor çok önemli gerçekten de, Barbara Bord'u değil selülit kremini hiç bir ürününü duymadım, araştıracağım teşekkürler :)

      Sil
  5. Adsız27/5/14

    loreal perfect slimi bulamıyorum, nereden alıyorsunuz:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, konuda belirttiğim gibi bu selülit jeli Türkiye 'de bulunmuyor, bana da teyzem almıştı, o da Walmart 'tan :(

      Sil