Arama Kutusu

Saç Bakımı ve Hindistan Cevizi Yağı

saç+bakımı+hindistan+cevizi+yağı

Parachute Hindistan Cevizi Yağı Saç Bakımı
Parachute Coconut Oil



Saç bakımı için kullandığım hindistan cevizi yağlarına bir yenisi daha eklendi, Parachute markası benim daha önce adını dahi duymadığım bir marka idi, saçlarının güzelliği ile meşhur olan arkadaşımın annesi bir aktar olduğu için saç bakımı ile ilgili bazen küçük tüyolar verir. Zaten kendisinin de yaşına rağmen Barbie bebek tadında sarı uzun saçları olduğu için önerileri ve deneyimleri ilgimi daha çok cezbeder.

Hindistan Cevizi Yağı, saç bakımında en etkili yağlardan birisi. Okuduğum tüm sağlık dergilerinde ve internet sayfalarında zaten sağladığı etkisinden dolayı öve öve bitirilemiyor. Arkadaşımın annesi de önerip kullanmam için verdiği için bu saç bakım yağını merakla kullandım. Hindistan 'dan ithal bir ürün olduğu ambalajında yazmakta.

Biraz ön yargı ile kullandım. Bunun nedeni kokusu idi, zira kokusu acı badem havasında olduğu için ve ben bu kokuyu sevemediğim için baştan anlaşamadım. Saç bakımından hariç, vücut için de kullanabilirsiniz. Bir nevi masaj yağı halinde uygulayabilirsiniz. Şişesi ucuzca ve sevmediğim kokusuna rağmen kullandıkça etkisini az da olsa gözlemlediğim için, ilk başlarda aramızda oluşan o negatiflik biraz olsun kırıldı. Fakat yine de, benim için dünya harikası bir ürün sıfatını alamıyor.

saç bakımı hindistan cevizi yağı kullananlar


Şişenin arkasında, saf olduğunu ve hatta yemeklerde de kullanabileceğini yazıyor. Doğrusu, ben saf tarafına fazla inanamadım. O koku ile yemeklere bırakacağı aromayı düşünemiyorum bile.

Olumlu bulduğum yanı ise, tıpkı ambalajının üzerinde yazdığı gibi yapışkanlık hissi vermemesi. Elime ilk başta verdiği o yapışkanlık ve yağlılık hissi saniyeler içerisinde yok oluyor. Bu hali nasıl kimyasal kullanmadan elde edilmiş, doğrusu anlam veremedim. Çünkü bu durumu açıklığa kavuşturacağını umduğum içeriğindeki alkolü ararken, sadece "ingredients: coconot oil" yazısını görünce şaşırdım. Haliyle fazla güvenemedim. İnternette araştırdığımda çok fazla yorum bulamasam da, yapılan yorumların geneli olumlu yönde. Benim deneyimim ise, kullandıkça etkisini orta şeker buldum, net bir şekilde sevdim veya sevemedim diyemiyorum, ama kararsızlıkta bıraktığı için demek ki güçlü bir etki uyandıramadı. Ne kadar organik olduğunu analiz edemesem de ambalajında yazılanlara güvenemedim. Bir de o kokusu daha çekilebilir olsa idi belki de aramızdaki sevgi dozajı yükselebilirdi.


14 yorum:

  1. Bende Doa Kozmetikden aldım kullanmaya başladım. Umarım memnun kalırım. Daha bir defa kullandım o yüzden şu an birşey diyemeyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben maalesef Doa Kozmtetik hindistan cevizi yağının kalitesini güzel bulmadım. Ama tabii ki memnun kalma derecem herkesle aynı olamayabilir :)

      Sil
  2. saf h.cevizi yağı kullanmıştım öyle kokusu yoktu hafif bir yağ kokusu var cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu hindistan cevizi yağında çekilmeyen kötü bir koku hakim, üzerindeki o "saf" yazısı doğru olmamalı :/

      Sil
  3. merhaba parachute markalı h.cevizi yağını nerden aldığınızı bildirirseniz çok sevinirim..mail de attım size..teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, maide de yazdığım gibi ben almadım, aktarcı olan arkadaşımın annesi hediye etti, sanıyorum ki aktarcılarda bulunuyor

      Sil
  4. Urunu isteyen varsa hindistandan getiriyorum 25 tl hakan.kayaalp@hotmail adresine yazsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuzu yayınladım, ancak bu tarz mail üzeri satışları çok desteklemiyorum..

      Sil
  5. Adsız21/4/14

    annenizin aktarı enrde acaba bu amrka hindistan cevizi yağı arıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, benim değil, arkadaşımın annesi :) İnanın bu markanın saç yağı öyle peşine düşülecek etkide gelmedi bana. Onun yerine, organikliğinden daha emin olduğunuz daha farklı bir markanın hindistan cevizi yağını öneririm. TheLifeCo hindistan cevizi yağı pek çok yerde satılıyor, bundansa onu tercih etmenizi şiddetle öneririm :)

      Sil
  6. Adsız22/10/14

    Benim de bir arkadaşım Hindistan'dan getirmişti bana fakat kullanmadım sen nasıl ve hangi aralıklarla kullandin acaba be de deneyeyim tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, çok sevemediğim için düzenli kullanamadım, öylece rafta miladını dolduruyor ne yazık ki.

      Sil
  7. Aynısını yıllardır kullanırım nefıs bır hındıstan cevızı kokusu vardır,sanırım sızınkının zamanı geçmıştı biraz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşımın annesi verdiği için bilemiyorum, kakalamak istemiş olabilir dedikodu gibi olmasın :D

      Sil