Arama Kutusu

Moda Blogu Moda Liza'nın Makyaj Çantası ?


Güzellik ve Moda Blogu olan Moda Liza , beni kırmayıp sizler için Makyaj Çantamda Neler Var yazısı hazırladı.


Her yazıda farklı blogların hatta blogu olmayanların makyaj çantalarını karıştıracağız.


Moda Liza 'nın Pazartesi gününüze eğlence katan yazısını okumadan önce, hemen burayı tıklayarak bloguna göz atabilirsiniz.

Moda Liza 'yı biraz yakından tanıyalım








Merhaba 

Severek takip ettiğim bir blogda konuk olmak ayrı bir zevk. Hem de biz kızların en sevdiği makyaj konusunda. Bakalım benim günlük makyaj çantamda  neler varmış;)



Yazın makyaj yapmak tam bir işkence! Bu yüzden olabildiğince az ürün kullanmaya dikkat ediyorum. Cilt yapım yağlı olduğu için buna birde sıcaklar eklenince neler olacağını siz tahmin edin:/ Korkunç!! 

Makyaj yapmaya öncelikle cildimi iyice temizlemeyle başlıyorum. Nivea ürünlerim burada devreye giriyor. Daha sonrasın da akne problemim  yok ise sadece parlamayı önlemesi için Pastel ProFashion Pudra kullanıyorum.



Baktım birkaç sivilce var onları da Loreal Lumi Magique serisinden hem kapatıcı hem aydınlatıcı olarak sunulan ürünü ile geçiştiriyorum.



Tam yazlık bir renk olan Pastelin minik allığı da yüzüme renk vermemde en büyük yardımcım. Çok doğal duran harika bir şeftali rengi olan bu allığı herkese tavsiye edebilirim.



Gözlerimle ise yazın pek uğraşmam kalemdi, fardı:) Genellikle sadece çok çok memnun kaldığım Maybelline rimelimi sürer çıkarım. 



Çok nadir de olsa Emily siyah göz kalemim kurtarıcılarımdan biridir. Simsiyah oluşu, kolay sürümü ile göz kalemleri harika olan bir marka Emily.



Dudaklarım için kışın koyu bordolar, koyu kırmızılar sürerken bu yaz ayında yerini şeker mi şeker pembelere bırakır.  Avon 'un bu iki ruju da yaz için ideal. Fresh görünümü, ve renkleri ile yazın geldiğini dudaklarınızla gösterebilirsiniz.



Herkese okuduğu için ve bu blogunda beni konuk eden Miskinkek'e kocaman teşekkürler.

XOXO



34 yorum:

  1. bu yazıya bayıldım.çok tatlı bir blogersınız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ModaLiza gerçekten çok şeker :)

      Sil
  2. buarada ben pastelin allığını blog takiplerimden görüp almıştım.kesinlikle fiatı çok ucuz ve çok sevdim.maybelline sarı rimelde ortak:)

    YanıtlaSil
  3. kahveyi direk yüzemi sürüyorsnuz?hersabah kahve içerim böyle birşeyi hiç duymadım inanılmaz kolay benim için :-) biyapayım.çok güzel ve durusunuz:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kahve olayını yüze uygulamaya başlayacağım bundan sonra :)

      Sil
    2. Hergün yapma nazancım ama haftada iki defa yeterli. Kahveyi içiyorum bi güzel sonda kalan telveyi de yüzüme uyguluyorum.çok basit ve güzel sonuçları var;)

      Sil
  4. Kllandklarınız hem fiyatı küçük hem hakkaten güzel sırf pahalı olsun die göstermelik ürünleri sıralamamışsınız.BEnce en güzel tarafı bu;) üstelik okadar güzelsinizki pahalı ürünlerle güzel olamayanlar kıskanır;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum :)

      Sil
    2. Çok teşekkürler:*

      Sil
  5. Adsız1/7/13

    fotoladiginiz alan cok ferah ozellikle renkli seyler kendini cok guzel gostermis blogunuzda cok guzelmis

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ferahlık benim de dikkatimi çekti, çok hoş :)

      Sil
  6. miskinkek konunu gördügüm an ne yalan söylim yabancı blogerla makyaj çantamdan ne var yazısı yaptın sandım:D çünkü modalizanın maaşalahı var:D
    türk oldugunu görünce mutlu oldum bide grur duydum.ben moda konusunda yabancılara belirli bikaç yabancı bloggeri takip ederdim.artık modaliza takibindeyim:)çok güzel öz bi yazi olmus. böle bildigim denedigim urunler.bide modalizanın saç rengine bittim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen maşallahı var :)

      Sil
    2. Yorumunuz ne güzel öyle! Teşekkür ederim:*

      Sil
  7. Meraba bu tarz yazıları çok seviyorum henüz blogu olmayanı göremedik ama ben isterimde:) ikinizide googledan izlemeye aldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah olacak :) Teşekkürler

      Sil
  8. Adsız1/7/13

    ben şahsen uçlara sarı yaptırıp tüm saçının kumrala boyamasından yanayım.çünkü yüzünün güzelliği daha öne geçer öyle.hatta karamel tonları,ama kumral olsa.ama bu benim şahsi fikrim tabi.neşeli gülümsemesi daim olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüzü çok güzel olduğu için her hal yakışır :)

      Sil
    2. Öneriniz benimde aklımda olan birşey aslında;) Teşekkür ederim

      Sil
  9. Bu konularınız çok güzel yer verdiginiz arkadşda çok güleryüzlüymüş,ben bilmiyordum kendisini. bana yardımcı olurmusunuz?çekilişinize katıldım ama hata verdi.üstüste denediğim halde yine aynı sonuc :( napmam lazımki başka?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hata derken ne gibi? Çekilişlere yorumlar geldikçe yayınlıyorum,yazanlar olduğuna göre blogla ilgili bir hata yok diye düşünüyorum. Tekrar deneyin, olmadı maille ulaşın :) Sevgiler

      Sil
  10. meraba ilk yorumu atmak istedim.)
    oyyyy diyorum bu güzelliğe öncelik le yazının sahibi modaliza bloga.)makyajda koyu tonları sevsemde yaz için bende şeftalı pembe tonlarını kullanıorum. pastel spring blushlar favorim.limitli denildi baştan ama ben hala her çıktığımda görüoorm ve severek kullanıorum.avon rujum çok eski seride kaldı.rujları pek hıslı tüketemiorum ama bu pembelere geçiş yapmak istiorumm,)çok güzel bi yazı olmuş.ellere sağlık:))ayrıca saçları görünce tekrar sarıya dönmek istedim:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, yorumunuzu okurken gülümsedim adeta :) Bence de "oyyy" demelik güzellikte :)

      Sil
    2. O sizin kalbinizin güzelliği yorumunuz için teşekkür ederim;)

      Sil
  11. boğa burclarının modayla alakalarımı var banamı denk gelio bilmiyorum:)ben boğa burcu deilim ama ablamdan biliorum :D modaliza blogun şeker gibi olan sahibi okursa eğer bu yorumları bi şey sorabilirmiyim?:)
    kahveyi ne kadar sıklıkla ve ne kadar yüzünde bekletior?
    bildiğimiz türk kahvesinden sonra dibinden kalan telveyimi sürüoruz acaba?denemek isterim.iletebilrsen sevinirim miskinkek tşkler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boğalar Venüs kızları olduklarından dolayı estetik bakış açıları çok yüksektir :) Eminim diğer sorunuza cevap verecektir, Sevgiler

      Sil
    2. Haftada bir defa yeterli. Hrrşeyin fazlası zarar biliyosun;)Kahvenin sonunda kalan telveyi sürüyorum dediğin gibi. Bu kadar basit ve güzel sonuçları olan bir güzellik sırrı

      Sil
    3. hemen bi kahve yapıp içiorum şimdi :D cvp için çok tşkler :D

      Sil
  12. Adsız1/7/13

    fotoğraf makinenizin markası ve modeli nedir acaba?

    YanıtlaSil
  13. eğlenceli..:)
    http://zoomlabakalim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. bende emily'nin göz kalemlerinden bugün 4 tane aldım 2,75 tanesi bence ucuz ama çok güzel sürüküyor yumuşak bi dokusu var harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle yumuşaklık ve renk verişleri yönünden çok başarılı :) Modaliza 'nın seçimleri güzel gerçekten de :)

      Sil