Arama Kutusu

Argan Yağı İçeren Macadamia Saç Maskesi / Macadamia Natural Oil

argan yagli sac maskesi - macadamia sac maskesi

Argan Yağı İçeren Macadamia Saç Maskesi
Macadamia Natural Oil Deep Repair Masque



Saç bakım ürünlerine özellikle de saç maskelerine düşkün olsam da, Macadamia Natural Oil markasını daha önce hiç kullanmadığım gibi duymadığımı da itiraf etmeliyim, Macadamia ve Argan Yağı içeren bu saç maskesini deneyimlemeden önce, markayı ve ürünlerini yabancı makyaj blogları ve sitelerinde araştırdığımda, aslında orta dozajdan daha yüksekçe bir üne sahip olduklarını okudum. Hatta bazı kullanıcıların, "holy grail" listesinde yer aldıklarını gördüm. Yani, hayatlarının ürünü!

Yurt dışında yaşayan arkadaşıma ve özellikle kuzenime Türkiye'ye gelirken, beraberinde getirmesini istediğim kozmetik listemi veriyorum ki, makyaj masamdaki özgürlüklerini tüm odaya ilan eden kozmik ürünlerimin, dağınıklık içinde bir stil yaratmaya çalışan odama fayda sağlayıp daha karman çorman bir hale getirsin diye(!) İstek ürünlerimin yer aldığı paketimde bir de benim aldıklarım hariç, bazen onların önerdiği veya sevebileceğimi düşündükleri yeni ürünler de olabiliyor. İşte Macadamia Natural Oil markasıyla tanışıklığımız da bu şekilde oldu.

Bir süredir bu maskeyi kullanıyorum. Hatta bu markanın durulanmayan saç kreminin de saç bakımıma eşlik etmesini istediğim için, onu da beraberinde kullanıyorum. Durulanmayan saç bakım kremini daha çok sevdiğimi fark ettim. Ne yazık ki bunun ortalama bir kalitesi var. Market raflarında satılan saç maskelerinden daha iyi olmadığını deneyimlerimden yola çıkarak söyleyebilirim.

Saçlara muhteşem bir yumuşaklık sağlamıyor. Ki ben bir saç maskesini, asıl bu amaç için kullanırım. Saçlara verdiği nem yetersiz, sağladığı yumuşaklık etkileyici düzeyde değil. Kuru ve yıpranmış saçlara çözüm olabilecek bir maske hiç değil. Çok kötü ve işe yaramaz bir ürün de değil ama sıradan bir saç kremi ile aynı işleve sahip. İsmi gibi güçlü yapıda değil, "derin" bir bakım sağlayamıyor.

Türkiye'de satışı bulunmamakta. Ancak çok matah bir saç maskesi olmadığından ötürü, yurt dışından getirme macerasına girilmeye değmez. Onun yerine, marketler raflarında dahi kolayca bulabileceğiniz L'oreal, Schwarzkopf gibi markaların saç maskelerinin bile daha iyi etki sağladıklarını söyleyebilirim.



Maskeyi sevemesem de, sıvı saç kremini daha çok beğendim. 
Onun da daha detaylı incelemesi, blogda ilerleyen günlerde yer alıyor olacak.




9 yorum:

  1. Yabancı bloggerlar arasında bu markanın ürünleri resmen bir fenomen :) bende baya merak ediordum. Sıvı saç kremiyle ilgili yorumlarını da dört gözle beklemekteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de bir fenomenmiş resmen, okudukça şaşırdım, halbuki o denli etkili bir ürün değil. Saç kremi yakında blogda:) Teşekkür ederim, Sevgiler:)

      Sil
  2. ARGAN YAĞI SAÇ İÇİN KULLANILABİLECEK EN İYİ ŞEY BENCE.BENDE SATIN ALIP DENEMEK İSTİYORUM YAKIN ZAMANDA :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Konuyu okumadan yorum attığınızı bu kadar belli etmeseydiniz en azından :)

      Sil
  3. saçlarımı yumuşatacak bir mucizeye ihtiyacım var bana yerdım edin please :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, nasıl bir yardım? Kozmetik olarak ürün seçimi mi yoksa evde yapılan maskeler mi? Saçımın acilen toparlanmasına ihtiyacım varsa hemen Jojoba Yağına sarılıyorum, 1 günde muhteşem sonuç. Bu tarz yağlarla 1 günde saçınızı kendisine getirip daha sonra düzenli bakımla bu durumu koruyabilirsiniz mesela :)

      Sil
  4. Bu markayı fenomen yapan aslında macademia natural oil olan ürünü. pompalı bir şişe içinde mucizevi bir yağ. 30 yaşındayım bir ton şey denedim en iyi o geldi benim saçlarıma. uçlarını düzeltip yumuşatmada ve çok ilginç bir şekilde fönü hızlandırmada çok başarılı tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  5. Bu markayı fenomen yapan aslında macademia natural oil olan ürünü. pompalı bir şişe içinde mucizevi bir yağ. 30 yaşındayım bir ton şey denedim en iyi o geldi benim saçlarıma. uçlarını düzeltip yumuşatmada ve çok ilginç bir şekilde fönü hızlandırmada çok başarılı tavsiye ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa öyle mi? Markayı fazla bilmediğimden neleri ünlü neleri değil daha önce araştırmamıştım, saç bakım yağı dediğiniz gibiyse eğer şimdiden fazlasıyla merak ettim :)

      Sil