Arama Kutusu

İnsparkus Deneyimim

insparkus kullanan




Hayata adapte mi olmalı yoksa isteklerimi sıraladığım hayata sahip mi olmalı? Kendimi dinlemeyi öğrendiğimden beri, yaşıyor olduklarımı beklentilerim ile kovalama cüretini gösterebiliyorum. Eh tabii, aralarındaki bu ilişki bana bir kremalı kahve keyfini yaşatmıyor doğrusu.  Ama "mucize"yi ilk nefeste hissedeceğini düşünen Pollyanna gibi gözlerime inen romantik sis perdem olmadığı için, bu konuda endişe taşımıyorum (tasasızım).

Benim kendimi yenilediğim an, hayatın bana ısrarla sunduğunu yaşamak istememenin "imkansız" olmadığını görmemdi.  Ama ya gerisi? "Gerisi teferruat" diye ötelediğim,  aslında nasıl baş edeceğimi bilmediğim kısımdan oluşuyor.  Gelecek kaygımı sorgulayabiliyorum, kararlarımı yenileyebiliyorum, bakış açımı "zorunda" olmadıklarıma yöneltebiliyorum ancak beklentilerimin belirsizliklere dönüşmemesi için, hayallerim ile gerçekler arasında iyi bir köprüye ihtiyacım olduğunu fark ettim. Hesap edemediğim noktaları bana sunabilen, planlarıma ışık tutarak yol gösterebilen ve en önemlisi "-mış gibi" yapmadan sonucu mümkün kılabilen nitelikteki bir rehberin desteği, benim aradığımdı.


insparkus kullanan



Belki denk gelmişsinizdir, internette size doğru yönü tayin etmeyi hedefleyen ve amacınıza ulaştırmayı manipüle eden pek çok kariyer sitesi var. Herkes kadar bu siteler bende de merak uyandırdığı için bu tarz siteleri pek çok kez kere deneyimledim. Fark etmenin zor olmadığı bir durum var ki; kullanılan programlarının hep aynı cümleler etrafında gezinmesi, verilen önerilerin sıkıcı ve ütopik oluşları, basmakalıp kelimelerle yapılan yönlendirmelerin bana bir arpa boyu yol aldıramaması, bende koçluk hizmeti verdiklerini söyleyen ekibin profesyonel olmadıkları izlenimini oluşturdu.


insparkus yorumları


Bu önyargı eşliğinde insparkus.com 'a yöneldim. "Geleceğini Tasarlamaya Hemen Başla" etkileyici cümle ile ilk adımı attım. Her şeyden önce, klişe sözlerinin bir bulmaca edası ile sağdan sola sürekli önüme dizilmeyi vazife olarak biçen, yukarıdan aşağıya göz yorucu efektlerle dikkat çekmeyi hedefleyen siteler gibi değildi. Ferah, güven verici tasarımı ile sunduğu kariyer ipuçları ve lafı dolandırmadan net cümleler ile hazırlanan videoları sayesinde aldığım destek benim için daha keyifli hale geldi.

Verilen motivasyon, hayallerimin gerçekleşmesini hızlandırdı. İyi ki Insparkus yolculuğumu yapmışım çünkü belirlediğim hedeflerime nereden ve nasıl başlamam gerektiğini, bu yolda beni neler beklediğini görebildim. Sesli yönergeler ile hayallerimi kurdum ve geleceğe kaydettim. “Hayat, kendini bulmak değildir. Hayat, kendini yaratmaktır.”



* Bumerang Deneyim Yazısıdır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder