Arama Kutusu

Haziran Favorilerim

haziran ayı kozmetik favorileri


Yaza girdiğimiz Haziran ayı boyunca, kullandığım parfümümde henüz köklü değişlik yapmasam da, cilt bakım ürünlerinde acilen bir değişiklik yapmak durumunda kaldım, güneşten korunmak şart.




İlk favorim, Golden Rose Holiday koleksiyonundaki bu harika kumlu görünümdeki pembe oje. Numarası 62 ve tüm ayı neredeyse bu ojeyle geçirdim. O denli sevdim. Tırnakta çok tatlı bir duruşu var.


Haziran Ayı Kozmetik Favorileri


2. favorim ise, The Balm Sexy Mama Pudra. Yaz zamanı kurtarıcım dersem abartmam. Birbirimizi pek severek geçiriyoruz bu yaz sıcaklarını.

3. favorim, Avene SPF20 Cilt Kızarıkları İçin Krem. Bayılıyorum, bitmeye yakınlaştı muhtemelen yeniden alacağım. Yağlandırma yapmadan, beyazlık tortu bırakmadan hafif yapılı güneş krem koruyucu özelliğinde bir nemlendirici arıyorsanız, üstelik de kızarıklık sorununuz var ise, listenize yazın derim.

4. favorim de, Jasön (Jason) Aloe Vera Nemlendirici Jel. Dışarı çıkmadığım zamanlarda, güneş koruyucu içermeyen ve karma cildimle yaz vakti iyi anlaşan bu nemlendiriciye tek kelime ile bayılıyorum. İçeriği de mis gibi olduğu için rahatım.

5. olarak, baştan pek sevmesem de son zamanlarda biraz daha çok sevdiğim Macadamia Saç Maskesi. Aslında dünyanın en iyi saç maskesi değil, fakat orta şeker hali ile bu aralar favorim. (Yazısı yakında blogda yer alıyor olacak)

6. favorim ise, en sevdiklerimden birisi olan Mac Peaches Allık. Şeftali tonlu allık arıyor, fazla maceraya girmek istemiyorsanız sizi ziyadesiyle mesut edecektir.

Ve son olarak, nar çiçeği rengi ve yapısıyla ciddi ciddi kalbimde pıtırcıklar arttıran Flormar LF41 Lipgloss. Rengi ve tok duruşu sevilmeyecek gibi değil. Kesinlikle denemenizi öneririm.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder