Arama Kutusu

Bakır Allık / Golden Rose Terracotta Stardust

Golden Rose Terracotta Stardust Allık 101


Golden Rose Terracotta Stardust Allık 101


Golden Rose Terracotta Stardust Allık 101

Simli Bronz Allık


Golden Rose alııklarından Terracotta Stardust serisindeki 101 numaralı yoğun altın simler içeren bakır tonlu allığı, uzun süredir severek kullandığım allıklardan birisi. Esasen, yoğun simli allıklarla aram hiç yok. Ama bronz tonlu allık sevgimin arttığı bir gün, hızlı yükselişine rağmen boynu bükük kaderine terk edilen Zidaya sitesinde gezinirken bir anda sepete eklemiştim. (artık site tarih oldu) İyi ki de almışım, sandığımın çok üzerinde bir sevgimiz oluştu aramızda.


Ambalajı şeffaf yapıda bir plastik. Biraz dayanaksız gibi bir izlenim verse de, uzun süredir bu anlamda herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Ancak sitesine baktığımda, artık ambalajının değiştiğini gördüm. Şeffaf ambalajı artık siyah renkte. Açık ten üzerinde kışın da rahatlıkla kullanıyorum ama en çok hafif bronzlaştığım zamanlarda çok yakıştırıyorum. Özellikle, saçlarımı bakıra çalan bir renge boyadığımda daha tatlı bir duruş vermişti. Simleri ambalajında daha yoğun durmasına rağmen, yanaklarda öyle bir sim bombardımanı bırakmıyor. Simlerinden değil de renginin yoğunluğu nedeniyle azar azar kullanmakta fayda var.


Renk verişinin cömertliği şaşırtıyor, bu konuda size herhangi bir tatminsizlik yaşatmaz. Kalıcılığı ise, karma cildimde yanak bölgem kuru olduğu için, allıklarda kalıcılık sorunu yaşamıyorum. Bu allıkta kalıcılıkla ilgili gün içerisinde eser miktarda olsa da sorun yaşamadım. Eğer yağlıya dönük cildiniz var ise, gün içerisinde 1 kez tazelemeniz kafi. Tek eksi yanı hafifçe tozutuyor oluşu. Fakat bu oranın fazla olmaması ve tatlı renginin kattığı canlılık ile bu eksi yanı görmezden gelmeme yetiyor.


swatch golden rose terracotta stardust blush
swatch golden rose terracotta stardust blush


Eski fotoğraf makinesiyle çektiğim resimlerde, gerçek tonunu bir türlü yakalayamadığım için konuyu güncelliyorum. Yaklaşık 1 senedir kullanmama rağmen, allıkta gözle görülür bir azalma olmadı. 9 gram boyutunda. Yani gramaj olarak da gayet iyi. Terracotta Stardust serisinde toplam 5 renk bulunmakta. 101 'den hariç, 102-103-104 ve 105 numaralı renkleri de oldukça albenili duruyor.


Golden Rose Terracotta Stardust Allık fiyatı ise 22 Lira olarak satılmakta. Benim denk geldiğim gibi, zaman zaman yapılan indirimler ile daha uygun fiyata temin edebilirsiniz. Eğer bu renk aralığındaki allıklara ilginiz var ise, bir bakının derim. Kuvvetle muhtemel size de kendisini sevdirecektir.



ingredients golden rose terracotta stardust blush / içerik golden rose
ingredients golden rose terracotta stardust blush / içerik golden rose



2 yorum:

  1. Bayıldım rengine ne kadar güzel bir renk ya :)
    güle güle kullanın :)

    gizzgiz.blogspot.com

    YanıtlaSil