Sedefli Metalik Pembe Oje / Golden Rose 51

golden rose rich color nail polish

Golden Rose Rich Color Nail Polish #51



Golden Rose ojelerinden birisi olan Rich Color serisine ait 51 numaralı oje, içerisinde sedefleri olan metalik pembe rengindeki duruşuyla ve tırnakta bıraktığı o harika görüntüsüyle favori ojelerimden birisi oldu.


golden rose rich color nail polish


Pembe rengi, biraz mora bakıyor. Bu hali ile klasik pembe renginden sıkılanlara iyi bir alternatif. Ojenin kremsi yapısı, geniş fırçasıyla rahat bir sürüm sunuyor. Bu açıdan çok beğendim. Ve en önemlisi, hızlı kuruyor. Rengini yoğun olarak vermesine rağmen temizlerken zorluk yaşatmıyor.


- Golden Rose Rich Color Nail Polish - 
Golden Rose Rich Color Nail Polish


Tek katında düşük performansı olmadığı halde genelde 2 kat sürüyorum. Eğer bu tarz renkler hoşunuza gidiyorsa, bir sonraki oje alışverişiniz listenize ekleyebilirsiniz.






Golden Rose Rich Color oje fiyatı ise 2.80 Lira.
Golden Rose sitesinden inceleyebilir veya hemen alışverişe başlayabilirsiniz.


3 yorum:

  1. Ben de rich color serisinin hayranıyım bu aralar :) bu rengi de harikaymış.

    YanıtlaSil
  2. Selam blogunu cok begendim ve en yeni üyenim benim de moda blogum var beklerim.Sevgiler...http://ipekkuzucu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,
    Bloğunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim :))
    Sizi izlemeye aldım, bana da beklerim: http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda görüşmek dileğiyle,
    İzmir'den sevgiler gönderiyorum...

    YanıtlaSil