Arama Kutusu

Göbek Eritmenin 5 Kolay Yolu

Göbek Eritmenin 5 Kolay Yolu


Biz kadınların göbek çevresi ölçüldüğünde, çıkan rakam ortalama olarak 80 cm'nin, erkeklerde ise yine ortalama olarak bu ölçü 95 cm'nin üzerindeyse kırmızı alarmı çalmakta fayda var! Çünkü bu ölçü önemli bir kıstasdır ve aşıldığında "Göbek ve Karın Yağlanma" problemleriyle karşı karşı kalınabilir.

Gelişen teknoloji hayatımıza sınırsız imkanlar sunarken bir yandan da bizi "hareketsiz yaşam" tarzına sürüklüyor ve hantallaştırıyor. İşte bu noktada, basit ama etkili sonuçları olan çözüm yolları ararsak, hem bir gereklilik olarak çağın gerisinde kalmayız hem de zinde bir yaşamın vaadi içinde huzur buluruz.

Göbek Eritmenin 5 Kolay Yolu :



1- Adım Atın: 24 saat içinde sadece günlük 30 dakikanızı yürüyüşe ayırarak dünyanızın değiştiğini görebilirsiniz. Dünyayı adımlayarak, yaşamı hissedin. Yürüyüş; her yaşta, herkes için A'dan Z'ye her türlü sağlık problemine deva olduğu gibi GÖBEĞİN TOPARLANMASINDA da muazzam bir etkiye sahip.


2- İç Organlarınıza Banyo Yaptırın: Sabahları ilk kalktığımızda hemen elimizi yüzümüzü yıkarız. Ya iç organlarımız? Yataktan kalktığınızda ilk işiniz gidip 1 bardak su içmek olmalı. Su, iç organlarımızın banyosudur adeta. Özellikle sıcak havalarda su tüketimimizi artırmalıyız. Susuz kalan bünyelerin iç organlarındaki çalışma aksaklıklarını görseydiniz eğer, her an su içmek isterdiniz. Az su içen bünyelerin kilo verimi çok güçtür.

Bunun yanı sıra, kötü beslenme alışkanlıklarını terk etmek, çok yağlı ve tuzlu yiyeceklerden uzak durmak, kendinize uygun beslenme şeklini yaşam tarzı haline getirmek sizi istemediğiniz yağlardan kurtarmak için zaferli yola götürecektir.

3- Lokal Egzersiz Yapın: Sabahları güne bir lokal egzersiz olan mekikle başlayın. Göbek ve karın yağlarına mekikle savaş açın! En bilenen ama en etkili bir çözüm olan mekik, dümdüz bir karna sahip olmanızı sağlar. İstikrarlı bir şekilde her sabah çektiğiniz mekiğin sonuçlarını 1 haftada bile görmek mümkün.


Mekik çekerken kendinizi fazla zorlamayın. Yapılan en büyük yanlışlardan birisi, mekik çekerken tüm vücudu komple kaldırma yanılgısı. Tam kalkmalarda belinize fazlaca yük bindirdiğinizden bel sakatlanmalara yol açabilirsiniz. Yarım kalkmak da tam kalkmakla aynı etkiye sahip. Bu yüzden kendinizi fazla zorlamadan ve yormadan baştan çekebildiğiniz sayı kadar, sonraları ise dozu artırarak düzenli bir şekilde çektiğiniz mekiklerin sonucu sizi bile şaşırtabilir.

Kendinize güvenin ve rakamları küçümsemeyin. 10 mekikle başlamak bile bir başlangıçtır. Dikkat etmeniz gereken tek nokta, düz bir şekilde sırt üstü, bel boşluğunuz yere gelecek şekilde yatmanız ve ensenize kollarınızla destek vermeniz.


4- Kan dolaşımınızı Hızlandırın: Duştan çıkmadan karnınıza biraz sert, dairesel hareketlerle masaj yapın. Karın ve göbek bölgenizin kan dolaşımını hızlandırıp, yağların erimesini kolaylaştıracak ve yapılan egzersizlerin daha iyi sonuç vermesini sağlayacaktır. Hatta daha etkili bir yol olarak Evde Yapılan Selülit Giderici Tarifi 'me ve Evde Yapılan Vücut Çatlak Peeling 'ime bakınabilirsiniz.


5- Metabolizma Hızlandırıcı Bitkilerden Faydalanın: Özel olarak uyguladığım ve diyetisyenimden aldığım Zayıflatıcı Çay tarifim düzenli uyguladığınızda tahmin edemeyeceğiniz kadar işinize yarayacaktır.


2 yorum: