Arama Kutusu

Foot Doctor Topuk Çatlak Giderici Krem

foot doctor topuk çatlak giderici krem kullananlar

Foot Doctor Topuk Çatlak Giderici Ayak Kremi
Ayak Bakımı



Foot Doctor, alışveriş sitelerinin birinde yaptığım alışveriş sırasında deneme boy ürünü olarak gönderilen bir kremdi, denedim ve gördüm ki topuk çatlaklarına etkisi güzel olan bir ayak bakım kremi, hemen aldım. (Biz buna sample gücü diyoruz)

foot doctor topuk çatlak giderici krem kullananlar


Topuk çatlak kremleri, özellikle yaz sezonu ile birlikte açılan sandalet mevsimi sırasında, yaz günlerinin kurtarıcısı oluyor. Deneme boyundan memnun kaldığım için, Foot Doctor ayak kreminde karar kıldım ve iyi ki edinmişim diyorum. Topuktaki sertleşmeleri 1 günde yok etti. Haftada 1 kez uygulamaya çalıştığım peeling sonrasında kullanmaya başladım, düzenli kullanımda etkisinden daha iyi faydalanabilmek adına.

Topuk Çatlak Giderici Ayak Kremi 'nin Önerilen Uygulama Şekli ise Şu Şekilde ;

- Ayaklarınızı sabunlu ılık suyla yıkayıp kurulayınız.

Foot Doctor Nemlendirici Krem 'i uygulayınız.

- Eğer topuk çatlaklarınızdan şikayetçi iseniz, gece yatmadan önce kremi topuklarınıza uygulayıp, üzerine çorabınızı giyerek gece boyu tedavi olmasına yardımcı olabilirsiniz.

- Günlük ayak bakımınızda haftada 1 veya 2 kez ayak peeliniginizi (*) kullanarak ayağınızdaki ölü deriden kurtulabilirsiniz. Ardından ayak kreminizi uygulayabilirsiniz.

Foot Doctor Topuk Çatlak Giderici Kremi 'nin fiyatı çoğu yerde 16 Lira olmasına rağmen, ben A101 marketlerinden 10 Lira'lık fiyatına denk geldim, aklınızda bulunsun derim.


* Ayak peelingi demişken, ilerleyen günlerde kullandığım ve memnun kaldığım ayak peelingini de paylaşacağım. Ayağın da peelingi oluyormuş demeyin, kullanmadan önce bu kadar seveceğimi tahmin etmemiştim.


2 yorum:

  1. Ben de bugün aldım bu ürünü, olumlu yorum duymak çok hoşuma gitti.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneme boyu hoşuma gidince edinmeliyim dedim ve buldum neyse ki. Çok memnun kaldım :)

      Sil