Arama Kutusu

Evde Brezilya Fönü Yap - Organix Brazilian Keratin Therapy

evde brezilya fönü - Organix Brazilian Keratin Therapy

Evde Brezilyan Fönü Yapmak
Organix Brazilian Keratin Therapy 14 Day Smoothing Treatment



Brezilya fönü yani kalıcı fön, bir keratin uygulamasıdır, günlük indirim çeki satan alışveriş sitelerinde çok ucuz fiyatlarla kuaförlerde yaptırabilirsiniz fakat son zamanlarda bu tip uygulamalara belirli bir sınır getirildi, bunun nedeni ise kullanılan Formaldehit zararlısının oranın yüksekliği. Zehirli bir kimyasal olan Formaldehit  kullanmak yerine, evde daha iyi şartlar altında Brezilya fönünüzü yapabilirsiniz. Elbette kuaförler bunun daha etkili sonucu olacaktır ancak bu konuda sık dokuyup ince elemek gerekiyor, çünkü bu uğurda Formaldehit zehriyle fazla haşır neşir olmak sizi kansere kadar götürebilir.


Organix, benim uzun süredir memnun kalarak kullandığım ve ürünlerini genel olarak sevdiğim için saç bakımında favori markalarımdan birisi. Argan Yağlı Şampuanı, özellikle de sürekli yenilediğim sevdiğim şampuanım.


Brezilya Keratin serisinin bir ürünü olan Organix Brazilian Keratin Therapy Fön Sprey, her ne kadar brezilya fönü yaptırmamış olsam da, merak ettiklerim arasında yer alıyordu. Ambalajı spreyli, böyle oluşuyla da kullanım açısından pratiklik sağlıyor. Spreyin olduğu kısımda, harici bir şeffaf koruma kapağı da var. Tatilde valiz içerisinde kolayca girebilir bu hali ile.


Kokusu, neredeyse tüm Organix ürünlerinde olduğu gibi oldukça hoş. Hindistan Cevizi ve Avakado içeriğiyle birlikte ferah bir hindistan cevizi kokusu alıyorsunuz. Bu kokuyu saçlarımda gün boyu hafif hafif hissedebiliyorum. Ama bu benim şurada bahsettiğim ve yıllardır saç bakımımda eksik etmediğin Organix Hindistan Cevizli Serum 'dan daha az yoğunlukta bir kokuya sahip.

Brezilya fönü için evde uygulamaya müsait, kullanımına uygun şekilde yapıldığı taktirde 14 gün boyunca kalıcılık sağlamaktadır. Ancak ben saçlarıma böyle bir şey düşünmediğim için sadece saçlarımı düzleştirmek istediğim günlerde kullanmayı yeğliyorum. Benim için bukleleri yatıştıran ve elektriklenmeyi de önleyen bir ürün. Uygularken ellerinizi yağ içinde bırakmıyor. İçerisinde bulunan keratin yağı ile hindistan cevizi yağı saç bakımında etkili. Saçlarımı düzletiştirmek için uğraştığım zamanlarda yardımcı eleman vazifesi görüyor. Kalıntı bırakmadan ipeksilik sağlıyor ki bu benim en sevdiğim kısım oldu. Eğer saçlarınız yağlanmaya müsait ise, biraz bu konuda olumsuz bulabilirsiniz. Önerim ürünü çok fazla miktarda değil de, azar azar kullanmanız. Saçlarınız yağlanmaya müsait değilse, özellikle ağırlık hissettirmiyor. Ayrıca düzleştirici ve fön makinesinin verdiği hasara karşı da saçı koruma özelliğinde.


Organix ürünleri, ya sev ya nefret et çizgisinde. Ben seven gruptayım. Şampuanlarını, serumlarını, saç kremlerini genel olarak beğeniyorum. Saçlarımla Organix iyi anlaşıyor.


DermoMarket hazır Organix ürünlerinde kampanya da yapıyorken, merak ettiğiniz ürünlerini deneyebilirsiniz. 50 TL üzeri alışveriş yapanlara 5 adet saç bakım yağından biri hediye fırsatına göz atmak için burayı tıklayarak göz gezdirebilirsiniz.



4 yorum:

  1. Aslında bakım için yapmayı dusundum ama cesaret edemedim.Ama deneyecegım bu urunu tesekkurler post için.
    Bana da beklerim http://mervelil.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuaförlerde yapılan çok başarılı elbette ama ben o kadar kimyasalla saçlarımı boğmaya cesaret edemem açıkçası, evde yapılanların etkisi daha hafif olsa da kesinlikle buna değer :)

      Sil
  2. çok merak ediyorum bu ürünü ama organixin denediğim ürünlerini hiç sevemedim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bense tam bir Organix canavarıyım <3 :)

      Sil