Arama Kutusu

Termal Su Karışlaştırması? Hangi Termal Su Daha İyi?

Termal Su Kullananlar

Termal Sular
Terma Su Karşılaştırması




Cilt bakımına özen gösterenlerin özellikle yaz zamanı ferahlatıcı etkisiyle dikkati çeken Termal Su'lar güneşin bol olduğu zamanlarda daha çok tercih ediliyor. Ben de uzun zamandır hem Avene hem de Vichy dermokometik markaların termal sularını kullanıyorum. Her iki markanın termal suyunu kullanan biri olarak, hangisinin daha etkili olduğunu ve birbirlerinden ne gibi farklılıklar içerdiğini listeledim :


* Avene Termal Suyu, fiyat olarak daha tuzlu.
* Vichy Termal Suyu, fiyat olarak daha cüzdan dostu.

* Avene Termal Suyu, daha ferahlatıcı etkiye sahip.
* Vichy Termal Suyu, ferahlatıcı özelliği daha zayıf.

* Avene Termal Suyu, tahrişlerde onarıcı yanı daha etkili.
* Vichy Termal Suyu, tahrişlerde onarıcı yanı fazla etkili değil.

* Avene Termal Suyu, cilt bakımında daha iyi bir yumuşaklık sağlıyor.
* Vichy Termal Suyu, cilt bakımında bıraktığı etki çok güçlü olamıyor.

* Avene Termal Suyun püskürtme yönü daha güzel, eşit miktarda oranlıyor.
* Vichy Termal Suyun püskürtme yönü tam istediğim oranda olamıyor.



Bu kriterler karşısında kazanan Avene oluyor. Ancak Vichy de asla kötü değil, sadece ondan daha iyi olarak Avene var. Fiyat olarak daha makul düşünüyorsanız Vichy 'i , cilt bakımı ve verdiği ferahlık etkisi ile kalbimi kazansın diyorsanız Avene 'yi tercih edebilirsiniz. Benim favorim Avene.


Avene Termal Suyu hakkında daha ayrıntılıca anlattığım yazısını okumak isterseniz burayı,
Vichy Termal Suyu hakkında inceleme yazımı okumak isterseniz şurayı tıklayabilirsiniz.


*   *   *




12 yorum:

  1. LA roche denedin mi miskin ? Ben kullanıyorum çok memnunum hassas cildime çok iyi geldi. Vichy olanı sevemedim.Ben de aveene deneyemedim henüz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, denedim. Bu ikisinin ortasında buldum

      Sil
  2. Benim favorim de Avene. Hatta ben yoğun olan cilt bakım ürünlerimi ya da özel günlerde kullandığım fondöteni, termal su ile dağıtıyorum. Yüzümü temizledikten sonra termal suyu sıkıyorum. Kurumadan nemlendirici ve fondöteni cildime aynı anda uyguluyorum. Harika doğal bir görüntü oluşuyor. Denemeni tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim verdiğiniz bilgilere. Hemfikirim bu konuda sizinle

      Sil
  3. Aa bende tam tersi vichym bitince avene daha ucuz geldigi için onu aldım ama vichy i daha cok sevdim. Avene gercekten iyi nemlendiriyor ancak t bolgemde inanılmaz parlamaya sebep oluyor. Bu konuda vichyi daha basarılı buldum ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar bakındım yanlış mı yazdım diye, sitelerde Vichy daha uygun fiyata gözükmekte. Kesinlike Vichy de kötü değil :) Benim kendi değerlendirmem Avene, ama Vichy'i de çok severim <3

      Sil
  4. vichy ürünlerinden memnunum ben.özellikle makyaj çıkarıcılarını çok seviyorum.ama bu termal su ürünlerini denemedim.avenede merak ediyorum.mutlaka denicem.en uygun fiyatlı ve güvenilir olarak nerden alabilirim acaba?siz nerden temin ettiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, termal sular yaz zamanı favorim, kesinlikle bir deneyin derim. Kardeş sitelerim çok güvenli :) Kozmopoli.com , Kamelya.com ve Dermomarket.com sitelerinden güvenle alışveriş yapabilirsiniz

      Sil
  5. Avene thermal su'dan çok memnunum:) cildime çok iyi geliyor,ferahlatıcı bir etkisi var.bittikçe alınası bir ürün:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh o benim de sevdiğim. Aynen, cildime çok iyi geliyor, aynı fikirleri paylaşıyoruz bu konuda :)

      Sil
  6. Adsız17/8/14

    Uriage termal suyu tek geçerim. Özellikle hassas ciltler için olanı. Yıllardır kullanıyorum ve çok memnunum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önerinizi not aldım, daha önce hiç kullanmamıştım :) Teşekkür ederim, Sevgiler

      Sil