Arama Kutusu

Dove Saç Dökülmesine Karşı Şampuan ve Saç Kremi

Dove Saç Dökülmesine Karşı Şampuan Saç Kremi

Dove Saç Dökülmesine Karşı Şampuan
Dove Saç Dökülmesine Karşı Saç Kremi



Dove, saç dökülmesine savaş açarak yeni bir formül geliştirdi ve "Saç Dökülmesine Karşı Bakım Serisi" ile yoğun bakım ve onarıcı etkisine imza attı. Dove şampuanı, itiraf etmeliyim ki en son 4 sene önce kullanmıştım. Benim bıraktığım zamanla şimdiki arasında şaşırtıcı fark yaratmış, doğrusu ben bu kadar yumuşatıp güzel onarım sağlayacağını ummuyordum.

Dove şampuan, muadillerine göre daha etkili. Özellikle yaz mevsiminde olduğumuzu göz önüne alacak olursam, bu sıralar plaj zamanlarında güneşten hasar gören saçlara sağladığı bu onarıcı etki ile verdiği yumuşaklık, tatil zamanı harap olan saçlara ilaç gibi gelecektir.

Dove Şampuan ve Saç Kremi 'ni birlikte kullanmaya başladım. Henüz kullanımım yeni olduğu için, saç dökülmesine karşı başarısını tekrar bu konuyu güncelleyerek durum kontrol notunu ekleyeceğim. Serumlarını da uygulamaya başladım. Sonuçlarını merak ediyorum. Şampuanın tek olumsuz bulduğum yanı, SLS içermesi. Sağladığı yumuşaklık, muadillerine göre oldukça iyi bir kalitede olması, fiyatı ve bulunabilirliği bakımından ise artı puanları alıyor.


Hakkında daha fazlasını istiyorum diyorsanız,
Dove Türkiye sayfasına göz gezdirmeye hemen başlayabilirsiniz.


Durum güncellemerini de, 
Twitter 'da bloggerlara açılan #saçlarımdökülmesin hastagi ile takip edebilirsiniz.



4 yorum:

  1. Bende çok memnunum dove un şampuanlarından
    Bu arada fotoğraf üzerine hangi program ile yazı yazdığınızı/süslediğinizi öğrenebilir miyim? Çok tatlı görünüyor özellikle de kalpler :')

    Sevgiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, beğendiğinize sevindim, uzun zamandır blog düzenlemeleri ile erkek arkadaşım ilgileniyor :)

      Sil
  2. biçok blogda gördüm merak ettim hadi bakalım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, güzel bir blog çalışması yaptı Dove :)

      Sil