Arama Kutusu

Dove Saç Dökülmesine Karşı Bakım Serisi Saç Serumu


Dove Saç Dökülmesine Karşı Bakım Serisi Kullananlar


Dove Saç Dökülmesine Karşı Bakım Serisi Yorumlarım




Eğer güzellik & kozmetik bloglarının sıkı takipçisi iseniz, bu aralar Dove tarafından büyük bir çalışma yapıldığı için tanıtım ürünü olarak gönderilen ürünlere bloglarda mutlaka denk gelmişsinizdir, aynı zamanda bloglardan hariç Collezione Mağazaları 'ndan yapılan alışverişlerde de minik Dove Seyahet Seti verildiğine göre diyebiliriz ki Dove reklam stratejilerini güçlendirmiş.


Bu denli büyük kampanya yapan firmaların pazar paylarındaki yerini sabitlediğini, kulaktan kulağa reklam gücünün yanı sıra internet gücünü de görmesi adına iyi bir gelişme. Bu artık, blogların internet dünyasında güçlü tavrı olduğunun da bir nevi ispatı.


Saç bakım konusuna gelecek olursam, uzun zamandır Dove ve muadillerini kullanmıyorum. Bunun tek nedeni, daha iyi içeriğe olan aşkım. Çünkü market raflarından kolayca edinebileceğimiz şampuanların pek çoğu, reklam anlamında iyi bir pazarlama sahasına imza atsa da, içerik yönünden pek hoşuma gitmediği için kullanmayı tercih etmiyorum. Tatillerde, şehir dışı mini gezilerde veya pratik olmam gereken zamanlarda kullanıyorum, çünkü kalabalık bir valiz kabusunu sevmediğim ve her markette de kolaylıkla bulunduğu için ekseriyetle böyle durumlarda benim kurtarıcım oluyor.


Ancak eğer siz saç bakım ürünlerinin içeriği yönünden rahatsanız, hali hazırda Elidor, Head Shoulders, Gliss, Blendax... vs markalarını tercih ediyorsanız, göreceksiniz ki Dove onlardan geri kalan kalitede değil, hatta şurada daha önce tanıtmış olduğum Dove Saç Kremi ve Dove Şampuan muadillerine göre çıtayı yükseltmiş.




Dove Saç Serumunun İçeriği Nasıl ?

Saç serumlarını sever biri olarak saç bakım serumunu merakla deneyimledim. Dove Saç Serumu, içerik olarak, çoğu saç bakım ürünleriyle aynı. İçeriği diğerleri gibi çok iyi düzeyde olmadığı görülüyor. İçerikte en dikkatimi çeken bol silikonlar. Fakat endişelendirecek bir sorun yaratacak düzeyde değil, eğer muadil ürünleri kullanıyorsanız onlara kıyasla kötü olarak değerlendirmek yanlış olacaktır, en azından içerik yönünden.

Dove Saç Serumu Nasıl Uygulanır ?

Paketinde 7ml 'lik 7 adet saç serumu bulunuyor, her biri ucundaki kilitten koparılarak saç dibine uygulanıyor. Duştan çıktıktan sonra saçlarımızı kurutup, saç serumunun ucundaki kiliti kırarak saç derimize yayıyoruz. Tek bir yere uygulamak yerine dağıtarak uygulamak daha doğru bir adım. 2 günde 1 tüp kullanması öneriliyor. Fakat ben az miktarda saç derisine uyguluyorum. Genel olarak saç uçlarıma, az bir kısmını ise saç derisine uygulamayı tercih ediyorum. Saç serumu kullanım sırasında, ellerime ne yağlı ne de yapışkan bir his verdi. Özellikle yapışkan olmamasını sevdim ancak yine de saç şekillendiricilerinin bıraktığı kalıntı bu üründe de söz konusu.



Dove Saç Serumu Saçları Yağlandırıyor mu ?

Bir ürünün saçı yağlandırıp yağlandırmaması, sizin saç tipinizle alakalıdır. Örneğin, karma ciltli olduğum için benim cildimi yağlandıran bir ürün, daha kuru cilde sahip olan kardeşime mucize geliyor. Saç bakım ürünlerinde de aynı kıstas geçerli. Eğer saçlarınız yağlanmaya müsait yapıda ise, çoğu saç serumunda ve şekillendirme ürününde yaşayacağınız ortak sorun yağlandırma problemi olacaktır. Bu yüzden, bu konuda ancak deneyerek size uygun ürünü bulabilirsiniz.


Serumlar, zaten genel olarak hafif ürünler değildir. Bu yüzden de serum kullanılacağı zaman, hem saç kremi hem saç maskesi kullanılmaz. Şampuan + Serum kafidir. Dove Serum, saçlarınız daha kuru yapıda ise yağlandırma yapmaz, daha yağlı yapıda ise yağlandıracaktır. Yağlandırmasından şikayetçi iseniz, saç kremi ve saç maskesi kullanmadan saçlarınızı şampuanla yıkamanızı, ardından 1 serum şişesi yerine 1/2 miktarını kullanmanızı ve dağıtarak uygulamanızı öneririm.

Dove Saç Serumunun Etkisi Nasıl ?

Düzenli uygulanım sonrasında %78 oranında saç dökülmesini durduran iddiaya sahip bir serum. Tecrübeyle sabittir ki, bu vaatleri sunan saç bakım ürünlerinin geçici olarak saç dökülmelerini durdurucu etkisi var. İçerik olarak çok iyi bir noktada olmadığı için, uzun süre kalıcı yönde bir beklentiye karışılık vermeyebilir.




Dove Saç Serumunun Kokusu Nasıl ?

Dove Şampuan ve Saç Kreminin kokusu kadar yoğun değil. Ki ben şampuanın kokusunu sevmiştim. Saç bakım ürünlerinin kendine has o tipik kokusu hakim, ancak serumundaki kokusu şampuan ve saç kreminden daha güçlü ve ferah düzeyde değil. Eğer koku bırakmasını sevmiyorsanız, sizin sevebileceğiniz ölçüde.

Sözün özü, abartıldığı kadar kötü bir ürün değil. Neticede market raflarındaki muadil ürünleriyle kıyaslamak gerekir ve Dove bu konuda aşağıda kalan bir marka değil. Üstelik şampuan ve saç kremi ile de, pek çok market şampuanından bir iki adım daha ötesinde. Saç yapınız kuru ve uygun fiyatlı bir serum arayışınız var ise bu anlamda Dove Saç Serumu size iyi bir karşılık verebilir.

Dove Saç Dökülmesine Karşı Bakım Serisi 'ne ait Saç Serumu 'nun fiyatı ise, 20 Lira.



* Tanırım Ürünüdür.

4 yorum:

  1. Dove sevdigim bir marka sac urunlerini kullanmistim ama asil sevdigim kremsi due jeli ve klasik sabunudur !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O klasik sabunu ben de 15 yaşlarımda uzun süre kullanmıştım :)

      Sil
  2. Adsız22/7/13

    Objektifligine bayiliyorum ve gercekten guven veriyorsun. Senden istek yazi istesem nasil olur acaba? Kullandigin, tercihen temiz icerikli goz kremleriyle ilgili bir karsilastirma yapsan... Bu konuda cok acik var bence.
    Yazi icin eline saglik,
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, teşekkür ederim, böyle düşündüğünüzü bilmek çok mutlu edici :) En kısa sürede, istediğiniz yazıyı yayınlayacağım :) Sevgiler

      Sil