Arama Kutusu

Darphin Göz Kırışıklıkları İçin Göz Bakım Kremi

darphin-goz-kirisiklari-icin-goz-kremi




Wrinkle Corrective Eye Contour Cream
Darphin Göz Kırışıkları İçin Göz Kremi
İkinci kullandığım Darphin ürünü olan, Darphin Kırışıklıklara Özel Göz Çevresi Bakım Kremi, içerisinde Pamuk Yağı da bulunan kırışıklıklara etkili bir anti-aging göz kremi. Bu kadar yoğun bir göz kremini ilk kullanışım oldu, genelde bir algı var anti-aging ürünleri sadece 45 yaşından sonra kullanmaya başlamalıyız diye. Fakat bunun kanıtlanmış bir doğruluk payı yok. Göz bakımında anti-aging ürünler kullanabilirsiniz, önemli olan çok ağır kimyasal içerik yüklü olmayanları seçmektir. Göz çevrenizin bakımı mühim, nasıl ki cildimiz için bir beslenme şeklimiz, dengeli yaşanılan bir hayat ve bunun yanı sıra kozmetiksel olarak nemlendiricilerin payı büyükse, göz bakım çevremiz için de aynı paralellik söz konusudur.


Göz çevresi etrafındaki kırışıklarda etkili olmayı amaçlayan Darphin Wrinkle Corrective Eye Contour Cream,  ciltte kayganlığı sağlayarak yaşlanmanma sonucu oluşan kırışıklar için etkili Hyalüronik Asit içeriyor. Benim için bu zamana kadar bu kadar yoğunluktaki ilk göz kremi oldu. Yoğunluktan kastım, kremin yapısı. Hafif, akışkan ve çabuk emilen bir krem değil. Kremin yapısı yoğunca. Fakat geceleri yatmadan evvel kullandığımda, sabah etkisini muazzam görüyorum. Yapısının yoğunluğu, bir balm ağırlığında değil, ama su gibi hafif bir nemlendirici etkisinde de değil. İlk kullandığınız anda, göz çevrenizin yatıştığını ve daha pürüzsüzleştiğini hissediyorsunuz. Bitkisel hatta hafif çiçeksi bir kokusu var. İçeriğinin %72 'si doğal. En büyük artısı, paraben yok.


Kırışıklık anlamında, sorunlarım olmadığı için (şimdilik) bu konudaki etkisinde net bir değerlendirme yapamam. Ancak, yumuşatıcı yanı ve sağladığı elastikiyet his (ki göz çevresi için bu iyi bir durum) sevdiğim yanları oldu. Tüm ciltler için ideal yapıda olduğu ambalajında yazan, ancak ben yağlı göz çevresine sahip olduğum için, emilimi zor olduğunu hatırlatmam gerek, bana kalırsa kuruya dönük göz çevresi olanlar için çok ideal.


Darphin, biraz pahalı bir marka. Genelde de Spa merkezlerinde tercih edilen markalar arasında yer alıyor. Eğer evde yaşayabileceğiniz spa etkisi istiyorsanız, Darphin bu anlamda favori markalarınızdan biri olabilir. Hyalüronik Asit içeren kırışıklarla savaş açmayı görev bilen ve Paraben içermeyen cilt bakım ürünlerine ilginiz var ise, Darphin Wrinkle Corrective Eye Contour Cream iyi bir seçenek olabilir.




Darphin Kırışıklıklar İçin Göz Çevresi Bakım Kremi Darphin Wrinkle Corrective Eye Contour Cream
15 ml boyutunda ve fiyatı 150 Lira.


4 yorum:

  1. benim kullandığım mı acaba diye gittim şişeye baktım hemen :)
    evet benim kullandığımmış
    bu zamana kadar kullandığım en ii göz kremi
    herkese öneririm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz fazla parfümlü, güneşe çıkmamak gerekiyor :/

      Sil
  2. Adsız31/7/13

    Bikac gun once goz kremleriyle ilgili yazi gelecegini soylemistiniz,bu degil galiba? Merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, bu değil :) Yarına yazı blogda. Araştırmam gereken küçük bir nokta oldu, gecikme ondan :) Sevgiler

      Sil