Arama Kutusu

Bitenler Kulübü #35

bitenler-kulubu



Bitirmiş olduğum kozmetik ürünlerini, bir kulüpte toplayarak veda ettiğim 
Bitenler Kulübü 'nün 35. seferki konukları ;


1) Nature's Basic Greyfurt Narlı Duş Jeli : İçeriğinde SLS 'e alternatif daha yumuşak temizleyici bulunuyor. Ancak etkisi beni bir daha kullan dedirtecek kadar iyi değil. Bu yüzden almayı düşünmüyorum. Zaten elimde başka bir çeşidi daha var.


2) Ulric De Varens Love Parfümü : Hafif olduğu için yaz zamanına çok ideal ölçüde bir parfüm oldu. Severek kullandım. Parfüm yorumunu merak ediyorsanız şuraya tıklamanız yeterli.


3) Ulric De Varens Pour Elle Parfümü : Bu parfüm, bir üstteki Ulric De Varens Love 'dan daha da hafif. Kardeşimin favorisiydi, tam bir genç kız parfümlerinden birisi. Detayına bakınmak istiyorum diyorsanız yorumu hemen şuracıkta.



Biten kozmetik ürünlerim şimdilik bu kadar, darısı bitmek bilmeyen kozmiklere.
Not: İsterdim ki daha bol bir bitenler yazısı yazayım, ama bende biten ambalajları biriktirememe huyu var. 



4 yorum:

  1. Cnm bende hep bitenler yazisi yaziyim diyorum ama biten seyleri cope attiktan sonra aklima geliyor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şekersin, gülümsettin :)

      Sil
  2. Az olsun bitsin yine de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Parfümlerin bitmesine üzüldüm, kokuları tam yazlıktı :)

      Sil