Arama Kutusu

Bitenler Kulübü #34

bitenler kulubu


Bitirmiş olduğum kozmetik ürünlerini, bir kulüpte toplayarak veda ettiğim
Bitenler Kulübü 'nün 34. seferki konukları ;



1) Watsons Ballı Saç Maskesi : Dünyanın en harikası olmasa da, Biralı Saç Maskesi 'ne oranla daha çok sevdim. Şu anda kullandığım saç maskeleri olduğu için, çarçabuk yenilemeyi düşünmüyorum. Saç kreminden hallice olduğundan ancak böyle bir ihtiyaç içindeyseniz almanızı öneririm.


2) Bioderma H2O Makyaj Temizleme Solüsyonu : Her seferinde dediğim gibi, makyaj çıkarmada dünya harikası olmasa da, pratik ve hafif bir ürün olduğu için yeri ayrı. Bittiğinde hemen yenilenmesi gerekengillerden benim için. Bioderma 'nın Biobonus diye bir uygulaması var, ürünlerin arkasında puanları toplayıp 2 puanlı istediğiniz bir ürünü alabiliyorsunuz. Kozmopoli.Com 'den aldığım Bioderma'ların puanları bana ilaç gibi geldi. Kalan puanlarımı tamamlayarak yeni bir Bioderma ürünü alma düşüncesindeyim. Sanırım yeni bir krem olacak o şanslı da.


3) Vichy Termal Su : Ufak boyu, tam bir Çanta Kahramanı idi. Etkisi güzel. Yeniden alabilirim, ama şuradaki Vichy Termal Su / Avene Termal Su Karşılaştırmasında da değindiğim gibi, ben Avene termali daha çok sevdim.


4) Hugo Boss Orange Parfümü : Sıradan ama herkesin sevebileceği tınıda bir parfüm. Müptelası ol(a)masam da, yine de gündelik hayatımda severek kullandım. Hugo Boss Orange Parfüm Yorumu 'nu merak ediyorsanız tıklayarak ulaşabilirsiniz.



Biten kozmetik ürünlerim şimdilik bu kadar, darısı bitmek bilmeyen kozmiklere.


12 yorum:

  1. ne tatlı süslemişsin fotoyu bayıldımmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,düzenlemeleri erkek arkadaşıma yıkıyorum ama ben bunu beğenemedim, çok kalabalık geldi gözüme :)

      Sil
  2. Oh ne guzel :) benden de gelecek yakın zamanda bitenler

    YanıtlaSil
  3. Adsız13/7/13

    canım vichyden memnunmusun

    YanıtlaSil
  4. essence allık almıştım koleksiyon gelir gelmez ama essence allıklarda başarılı değil çok tozutuyor birkere.bende onu bugün çöpe attım gitti :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Essence ürünleri ya fiyatına nazaran güzel çıkıyor, ya da şurada bahsettiğim Essence Krem Far gibi kötü çıkabiliyor ne yazık ki

      Sil
  5. cildimi düzelten, sakinleştiren tek ürün bioderma h2o, severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı düşüncedeyiz o halde :)

      Sil