Arama Kutusu

Kirpik Dökmeyen Makyaj Çıkarıcı / Biotherm Biocils

biotherm biocils anti chute kirpik dokmeyen makyaj cikarici

Kirpik Dökmeyen Göz Makyaj Çıkarıcı
Biotherm Biocils Anti Chute Eye MakeUp Remover




Biotherm Göz Makyaj Çıkarıcı (Biotherm Biocils Anti Chute), diğer göz makyaj çıkarıcılardan daha farklı bir iddiası var. "Kirpiklerinizi Dökmeden Göz Makyajınızı Çıkarırım" diyor, hatta bu konuda bir ilkmiş. Doğrusu, bu ürünü alırken, makyaj çıkartma esnasında yaşanan kirpik kaybını azaltma iddiasını görmezden gelmiştim. Çünkü bilirsiniz ki, kozmetik dünyası "-mış gibi" yapmayı çok sever.


Göz makyajı, makyajın en eğlenceli tarafı olurken çıkarma zamanı geldiğinde kesinlikle en sıkıcı ve uğraştırıcı tarafı oluyor. Özellikle de suya dayanıklı (waterproof) rimeller ve göz kalemleri kullanırsanız, makyaj çıkarma işleminiz daha zorlayıcı hale gelebiliyor. Fakat ne olursa olsun, makyajı çıkarmak cildimiz için sandığımızdan daha önemli bir ayrıntı.


Göz çevreniz hassas ise, daha iyi markalara yöneliyorsunuz haliyle. Bu konuda olmazsa olmaz olarak lanse edilen "Bioderma H2O Solüsyonu" var. Ben Bioderma H20 'yu severek kullanıyorum, bittikçe de yeniliyorum. Ama benim için dünyanın en iyi göz makyaj çıkarıcısı değil. Makyajı çıkarmada orta ayarda olmasına rağmen hafif yapılı oluşu ve pratiklik sağlaması onu değerli kılıyor.


Biotherm Biocils 'i almadan önce, Biotherm 'in şurada bahsettiğim göz makyaj çıkarıcısından çok memnun kaldığım için, "bu sefer bir de bunu deneyeyim" diye merakıma karşı gelemeyerek yöneldim. Tek başına satın alırsanız fiyatı 60 Lira civarında, diğer makyaj çıkarıcılarına göre oldukça yüksek bir rakamda. Ama sıklıkla, Tekin Acar, Sevil Parfümeri ve Boyner Mağazaları 'nda setler halinde oldukça indirimli fiyata satışa sunuluyor.


Şunu belirtmeliyim ki, Biotherm 'in bazı ürünlerini sevmezken bazı ürünlerine ise bayılıyorum. İşte bu da bayıldıklarımdan biri oldu. Çok uzun bir süre göz makyajımı çıkartmada kullandığım için, iddasına net olarak cevap verebilirim.


"Kirpikleri Dökmeden Göz Makyajını Çıkarma İddiası Doğru mu?"

Cevap : Kesinlikle evet!


Hassas göz çevremle herhangi bir olumsuzluk yaşatmamasını bırakın, makyajı temizlerken özellikle suya dayanıklı ürünleri çıkarmada yaşadığım o kirpik dökülme sorununu bir hayli azalttı, hatta son dönemlerde neredeyse yok etti.


Muhtemelen içeriğindeki bakım yapan yağlar sayesinde bu etkiyi verdi. Çift fazlı bir makyaj çıkarıcı, yani hem solüsyon hem yağ bir arada bulunuyor. Bu yüzden kullanmadan önce hafifçe çalkalamak gerekiyor. Boyutu ise 125 ml.


Tekin Acar, Sevil Parfümeri, Douglas, Boyner Mağazaları gibi yerlerde bulabileceğiniz gibi pek çok online alışveriş sitesinden de temin edebilirsiniz. Ben Sevil Parfümeri 'nden yaptığım online alışverişinde edinmiştim. Alışveriş sırasında herhangi bir sorun yaşamadığım gibi oldukça şipşak gönderim olmuştu. Alışveriş yaptığım zaman, Sevil Mağazaları 'nda kullanabildiğimiz mağaza kartı, online alışverişlerde geçmiyordu. Bu yüzden, mağazasına göre biraz daha pahalıya edinmiştim. Ancak bir süre önce Sevil Mağazası, bu sistemini değiştirdi. Kart geçmediği için, alışverişinizi yaparken toplam tutara puan karşılığına gelen indirim yapıyor.



Oldukça memnun kaldım. Hem göz makyajımı çıkarmada beni yormuyor, hem de kirpiklerimi dökmüyor.
Sevdiğim ürünlerden birisi oldu. Denemenizi öneririm.





2 yorum:

  1. hmm güzel ozaman kirpiklerim dökülmesini hiç sevmiyorum ben :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İddiasını başaran nadir ürünlerden

      Sil