Arama Kutusu

Bebak Bademli Nemlendirici El ve Vücut Kremi

bebak-bademli-nemlendirici-vucut-bakim-kremi


Bebak Bademli Nemlendirici El ve Vücut Kremi, yeşil kapaklı bir ambalaja ve buram buram badem kokusuna sahip, yağlandırma yapmadan nemlendirme özelliği sunan bir vücut kremi. Yaz zamanı kullandığınızda dahi, yağ konusunda sorun yaşamayacak kadar kolay emicilikte. Eğer zor emilen vücut kremlerinden yana dertli iseniz, hem uygun fiyatlı hem de kolay emici gücünü rahatlıkla fark edebileceğiniz Bebak Bademli Vücut Kremi bu konuda size istediğinizi sunacak nitelikte.


Yaz zamanı olduğu için, yağlandırmama özelliğini vurguluyorum, ama kış zamanı da nemlendirici yanı ile son derece rahat bir şekilde kullanabilirsiniz. Etkisi ve kokusu uzun süreli. Kokusu yoğun, belki badem kokusunu sevmiyorsanız bu konuda biraz hoşnut kalmayabilirsiniz. Ama özellikle badem, fıstık tarzı iştah açan kokuları benim gibi seviyorsanız, kokusu sizi rahatsız etmeyecektir.


bebak-bademli-nemlendirici-vucut-bakim-kremi


Fiyatı uygun, kolayca bulunabilen, nemlendirmesi etkili, yumuşaklık garantili, emilimi hızlı bir vücut kremi arayanlara biçilmiş kaftan. Tek olumsuz yanı, ben vücut kremlerinde yüz nemlendiricilerine kıyasla, içeriğe pek önem vermiyorum ama siz bu konuda dikkatli iseniz, içerdiği bolca parabenden yana sıkıntı yaşayabilirsiniz. Ancak muadil markalarına göre değerlendirme yaparsanız, ne kadar başarılı bir yapıya sahip olduğunu fark edeceksiniz zaten.


Bebak Bademli Nemlendirici El ve Vücut Kremi 'nin boyutu 200 ml ve fiyatı ise 8 Lira civarı.

Daha fazla bilgi edinmeliyim, Bebak Ürünlerini Keşfetmeliyim Diyorsanız da, 


linklerine tıklayabilirsiniz.


* Tanıtım Ürünüdür.

2 yorum:

  1. Adsız11/12/13

    Nemlendirici krem olarak bu aralar Bionem markasını tercih ediyorum. Yüz ve vücut bakımı için bir çok ürünü mevcut ve hepside gerçekten kaliteli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer konulara da 88 kez yorum bırakmışsınız, anlıyorum :)

      Sil