Arama Kutusu

Bebak Acı Badem Sütü Makyaj Temizleyici

Bebak Acı Badem Sütü Kullananlar Bebak Makyaj Temizleme Sütü


Annemin gençlik zamanlarında da kullandığı bir makyaj temizleme süt, hatta ilk makyaj yapmaya başladığım zamanlarda akşam gözlerimi rimeller ve göz kalemleri yakmaya başladığında "sanırım bu makyajın çıkarılması gerek" diye söylenirken, ilk annem önermişti "Acı Badem Sütü kullan" tavsiyesini.


Ben ise tutup Avon satışı yapan arkadaşımın, katalogtaki gibi bir türlü çıkmayan ürünlerle dolu olan Avon 'dan makyaj temizleyici sütü tarzında bir ürün sipariş vererek bu öneriyi es geçmiştim. Avon da benim gözlerimi yakıp yıkınca, anne sözü dinlenmeli repliğine maruz kalmıştım.


Bebak denilince akla ilk gelen Acı Badem Sütü, losyon yapısında bir makyaj temizleyici.  Bu tarz losyon şeklindeki makyaj temizleme sütleri, özellikle kuruya dönük ve hassas ciltler için öneriliyor. Nemlendirme özelliği kuru ciltler için sevilesi, karma ciltliyim ve hafif yağlı yapılı bir temizleme sütü olduğu halde kullanırken cildimi rahatsızlık yaratan bir yağlandırma sorunu yapmadı, emilimi hızlı. Kokusu, ismini hatırlatacak kadar kuvvetli, acı badem kokusu. Benim kullanmadan evvel en çok endişe yaşadığım taraf, "gözlerimi yakar mı?" sorusu olmuştu. 




Ancak kullandığınızda göreceksiniz ki, gözlerinizi yakıp yıkan temizleyiciler gibi değil. Hem göz makyajınızı hem yüz makyajınızı çıkartmak için rahatlıkla kullanabileceğiniz ayarda. Makyajı çıkarma konusunda, eğer gündelik hafif bir makyaj yapmış iseniz sorun yaşamayacağınız, daha ağır bol jel eyelinerlı ve suya dayanıklı maskaraları cömertçe uyguladığınız bir makyaj yaptı iseniz makyajı çıkarmada tek başına yeterli gelmiyor. Ancak hatırlatmakta fayda var; Bioderma ve La Roche Posay makyaj çıkarıcılarını da sık kullanan biri olarak diyebilirim ki tek başına ağır bir makyajı çıkarabilen makyaj temizleyicisi bulmak zor, bunun için en uygun ürünler yağ bazlı makyaj çıkarıcılar.


Muadillerine göre, fiyat farkı var. Oldukça uygun ama makyaj çıkarma başarısı yönünden onlardan eksik bir yanı yok. Eğer cüzdan dostu, her yerden kolayca ulaşabileceğiniz, hem yüz makyajı çıkarmada hem gündelik göz makyajınızı temizlemek için nemlendirici özellikte bir makyaj çıkarıcısı arıyorsanız, üstelik gözleri de yakmadan etkili olsun istiyorsanız bu konuda alınabilecekler listenize Bebak Acı Badem Sütü 'nü rahatlıkla ekleyebilirsiniz. Daha önce kullandığım gül suyu ile ne yazık ki cildim anlaşamadı, o konuda fikirlerim hala aynı ancak makyaj çıkarıcısı konusunda hak ettiği ününün doğru ve annemin de haklı olduğunu bir kez daha gördüm. Bebak Acı Badem Sütü 'nün boyutu 215 gr ve fiyatı 10 Lira civarında.



Bebak Ürünleriyle ilgili daha fazla bilgi edinmek isterseniz;


tıklayarak ulaşabilirsiniz.






* Tanıtım Ürünüdür.

6 yorum:

  1. bu sütün göz makyajını temizlemekte de kullanıldığını bilmiyordum öğrendiğim iyi oldu teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :) Ambalajın üstünde de yazıyor zaten "makyaj temizleme sütü" diye :)

      Sil
  2. Adsız23/7/13

    baya eskiden beri kullanıyorum kesinlikle pahalı ürünlerle aynı etki.şişesine aldanmayın kalitesi çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ambalajı daha pembeli felan olsa daha ilgi çeker eminim :)

      Sil
  3. makyaj temizleme mendili de çıkarmış bebak acı badem sütlü:) inanılmaz memnun kaldım ben- kesinlikle herkese ulaşmalı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, onu da yorumlayacağım :) Temizleme mendil olayını ben de sevdim :)

      Sil