Arama Kutusu

Ayın En Çok Tıklananları Ve...

ayin en cok tiklananlari


Blog yazmak çok keyifli, yazdıklarımın takip edildiğini görmek daha da keyifli. Migros 'da gezinirken denk geldiğim Nestle 'nin lezzetli ve nostalji ambalajları eşliğinde...


Blogda En Çok Tıklanarak Okunan 3 Konum :




Blog Sorgularında En Tuhaf Arama Sorguları İse : 

mucize ev : Hiçbir konumda böyle bir tanımdan eser yok, bulursanız beni de ışınlayın bir zahmet.

miskinkek en iyi bes sampuan : Bu arama gülümsetti :)

hobby şampuan kullananlar : Herhangi bir tecrübem olmadı ne yazık ki.

sebamed clear face kadınlar kulübü : Sebamed'in jel kremini tanıttım hemen şuracıkta ama Kadınlar Kulübü ile bir alakam yok.

En Merakla Okuduğum Gazete Haberi


En İlginç Bulduğum İnternet Sitesi

Siz olsanız 5$ karşılığında ne yapardınız? Fiverr.Com sitesi inanılmaz eğlenceli. 5$ 'a insanlar neler yapıyor, takip etmesi çok keyifli. Hatta sitenizle veya blogunuzla ilgili logo ve banner icraatlar kadar ücretli blog makale yazanları da bulabilirsiniz. Tabii birbirinden komik teklifleri de.  Özellikle Fun&Bizarre bölümü çok eğlenceli.


En 100 Kere Dinleme Hastalığına Tutulduğum Şarkı

Sabah akşam dinlemekten yılmadığım şarkım ise ; Zenzile Stay 



6 yorum:

  1. Fiverr.com'u okurken çok güldüm :) Hobby Şamouan'ı kullanıyorum çok seviyorum arayan kişiye duyurulur :)

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Ben de ilginç buldum Fiverr 'i :)

      Sil
  3. flormar bb kremi ben de okumuştum özellikle :)

    YanıtlaSil