Arama Kutusu

Yaz Ferahlığı : Avene Termal Su

avene termal su kullanımı

Avene Termal Suyu




Avene Termal Su, özellikle yaz zamanı cildinizin kurtarıcısı görevini üstlenen bir dünya harikası, hem cildinize nem veriyor hem de güneşin yarattığı hasarı ve gerginlik veren tahrişliğin yok olmasında yardımcı oluyor. Güneşin o kavurucu sıcağında güneş kreminiz sizi güneşten korunmaya yardımcı olur, peki ya sonrası?


Dikkatinizi çekmiştir, güneş koruyucu setler içinde genelde koruma faktörlü bir güneş kremi ve yanında da mutlaka "After Sun" denilen, güneş sonrası rahatlatıcı spreyler, kremler vs bulunuyor. Bana kalırsa, Avene Termal Su başlı başına bir "After Sun".


Deneyimlediğim güneş sonrası bakım ürünleri ile aynı etkiyi veren Avene Termal Suyu sadece cilt rahatlatıcı olarak kullanılmıyor, dilediğiniz her şekilde kullanabilirsiniz. İster yüzünüze, ister vücudunuza, isterseniz güneşle beraber olduğunuz anlarda, isterseniz de kapalı alanda ferahlatıcı bir şeyler ararken kullanabilirsiniz.


Cildiniz hassas yapıda olup her cilt ürününü kullanamıyorsanız, yatıştırıcı ve gerginlik giderici yönüyle cilt bakım rutininize eklenmeyi hak eden Avene Termal Suyunu "şans verilmeliler" listenize not alın derim.


Ben 2 yıl önce keşfedip düzenli olarak kullananlardanım Her bittiğinde özellikle de yaz zamanı yeniliyorum. Bu yaz da hemen edindim. Avene güvendiğim dermokozmetik markalardan birisi olduğu için de severek kullanıyorum.


avene termal su kullananlar



Çanta boyları da mevcut, büyük boyları da. Fiyatları şu şekilde ;

Avene Termal Su Küçük Boy (50 ml) fiyatı 12 Lira civarında.

Avene Termal Su Orta Boy (150 mlfiyatı 23 Lira civarında

Avene Termal Su Büyük Boy (300 mlfiyatı 26 Lira civarında




avene termal su kullanimi





8 yorum:

  1. Kesinlikle termal su çok iyi bir kurtarıcı ve en doğal çözüm yollarından.Ben de bu sene ciddi manada sardım daha önce neden keşfetmedim diye hayıflanıyorum hatta :)

    YanıtlaSil
  2. bu yaziyi okuduktan sonra cok pis gaza geldim, ben de alcam yakinda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim :) Serinlik hissi yazın bir harika

      Sil
  3. cnm ben bu urunu tesaduf almistim ama sonra bayildim bi urun.2 tane 50mllik bitirdim bitane tam boyunda yarisinda:D
    nemlendirici kreme gerek kalmiyo cildimde.cok guzel yazmissin aynen katiliyorm sana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de nemlendiriciye olan ihtiyacımı gideriyor aynen :)

      Sil
  4. bu ürünü nerden alabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eczanelerde ve online kozmetik sitelerinde sıklıkla satılmakta, hatta boy boy çeşitleri bulunmakta, denemek için küçüğü ile başlanılabilir :)

      Sil