Arama Kutusu

Altın Işıltısı Tırnaklarınızı Sarsın! Alix Avien Altın Oje

alix avien golden nails altın oje

Alix Avien Golden Nails
Golden Flakes Oje



Alix Avien 'in yepyeni ojesine bayıldığımı itiraf etmeliyim. Opi, James Bond filmlerinden ilham alarak hazırladığı sınırlı üretim olan SkyFall koleksiyonu çıkardığını, eğer oje dünyasını takip ediyorsanız biliyor olmalısınız. O serideki "benim olmalı" dediğim, içinde gerçek altın pırıltıları olan "Real 18K Gold Top Coat" serinin en görkemli ojesiydi. Eğer o ojeye benim gibi sahip olmak için can atıyorsanız, çok daya uygun fiyatına  Alix Avien 'de bulabilirsiniz.


alix avien golden nails altın oje



Alix Avien 24 Ayar Gerçek Altın (24 Carat Real Gold) içeren Altın Oje (Golden Nails) şık bir kutu içerisinde 2'li minik boy ojeden oluşuyor. Ojelerden birisi siyah, diğeri ise içerisinde şeffaf renkli ve içerisinde gerçek altından serpilmiş bir üst baz ojesi. (top coat) İçerisindeki altın ışıltılara, golden flakes dersem yanlış olmaz.


swatch alix avien golden nail polish


Ojelerin şıklığına eklenen bir de minik görünümleri daha tatlı. Altın flakes veren üst bazı, tek seferde yoğun altın parçacıkları bırakmıyor tırnakta. Beim gibi daha ışıltı almak istiyorsanız 2-3 kat uygulayabilirsiniz. Ojenin çok kalın yapısı olmadığından ve genelde simli ojelerin bıraktığı o pütür hissi yaşatmadığından dolayı kat atmada sorun teşkil etmiyor. Ojeyi tırnağınızdan çıkarmak istediğinizde de zorluk yaşatmıyor. Siyah oje biraz daha opak olabilirdi. Siyah oje üstüne altın yansımaları çok çarpıcı bir görüntü verdiğinden dolayı bu şekilde de kullanabilirsiniz, ancak zevkiniz hangi ojeyle uyum yakalamak istiyorsa baz olarak istediğiniz ojenin rengini uygulayabilirsiniz. Bir diğer kullanabileceğiniz manikür ise, ojenizin sadece üst veya alt kısımlarına hafifçe uygulayarak sade & şık tırnaklar elde edebilirsiniz.


Bayıldım! Türk ojelerinde bir ilk. Ve kesinlikle lüks bir izlenim yaratıyor. 
Alix Avien Golden Nails oje setinin fiyatı 13 Lira.


alix avien golden nail altın oje


Alix Avien Sitesi veya Alix Avien Facebook Sayfasından
daha çok detay alabilirsiniz. 



alix avien altin oje



* Basın Ürünüdür.

20 yorum:

  1. çok güzelmiş watsonsdanmı aldın acaba??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, yazının sonunda belirttiğim gibi tanıtım ürünü

      Sil
  2. Çok güzel ve çok lüks bir görüntü oluşturmuş, fiyatı da bu görüntü için gayet uygun:) Koşulup alınasıca.

    YanıtlaSil
  3. Adsız8/7/13

    vooov bayıldımmmmmmmmmmm oje markaları birbirleriyle yarışıyor resmen

    YanıtlaSil
  4. muhteşem durmuş :-) ilk defa sende görüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklı bir duruşu var kesinlikle, çok sevdim ben de :)

      Sil
  5. Çok yakışmış canım . Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzelmiş gerçekten :)

    YanıtlaSil
  7. Adsız8/7/13

    watsonslarda, gratislerde ve bir çok parfümerilerde gördüm ben. gerçekten alınası. herkes nerden aldın diye sorup duruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim :) Ben satışa başladığından emin değildim, sayenizde öğrenmiş oldum :) Sevgiler

      Sil
  8. cok sık duruyor gercekten :)

    YanıtlaSil
  9. dilerim bende gratise gittiğimde bu ojeyi bulurum..
    Gold olan her şey dikkatimi çekmiştir zaten :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, altın yansımalı olan her şeye merakım var benim de

      Sil
  10. Adsız28/8/13

    watsons da da var, bilginiz olsun:)

    YanıtlaSil