Yabancı Makyaj Blogları ve Makyaj Vlogları

Keyifle takip ettiğim Yabancı Makyaj Blogları ve Makyaj Vlogları


Makyaj bloglarını okumayı sevdiğim kadar, makyaj vloglarını da izlemeyi çok seviyorum. Bugün önereceğim 5 makyaj blogu, hem blog hem Youtube kanalları olan isimler. Kimisi bloguna daha çok ilgi gösteriyor, kimisi Youtube ile daha çok haşır neşir. Ama hepsi de takip edilesi. Hem yeni çıkan makyaj ürünlerinden haberdar olmak istiyorsanız, hem de makyaj öğretileri arıyorsanız bu isimleri eminim ki seveceksiniz.


makyaj blogu



1) İlk sıradaki makyaj blogu, yeni keşfim olan PolishandPearls. Makyajla sınırlandırmadığı çok da güzel bir Youtube Kanalı var. Ağırlıklı olarak oje blogu olsa da makyaj öğretileriyle sevdiklerim arasında yerini aldı bile. Blogundaki makyaj öğretileri için burayı, videolarını seyretmeye başlamak için burayı tıklamanız yeterli.






makyaj blogu


2) Nikkie Tutorials, makyaj dünyasının en başarılı ve kuşkusuz ki en tatlı kızı.  Profesyonel de bir isim, sadece günlük uygulamalı makyajları değil, fütüristik makyajlara da imzasını atıyor. Favorilerini listelediği videolarını çok seviyorum, önerileriyle çoğu zaman uyuşuyorum. Bloguna bakınmak isterseniz burayı, videoları için ise şurayı tıklayabilirsiniz.






makyaj blogu


3) İlgiyle takip ettiğim bir diğer makyaj blogu ise, Stacey MakeUp. Son zamanlarda en sık takip ettiğim blog sayfası. Özellikle yaptığı göz makyajları bir harika. Adım adım öğretilerle video uygulamaları da sunuyor. Çok beğendim ve mutlaka paylaşmalıyım dedim. Blogu için burayı, videoları için de burayı tıklyarak ulaşabilirsiniz.





makyaj blogu


4) MakeUpbyAlli , benim "Drugstore Tag" ile tanıdığım bir isim olmuştu. Videolarında göreceksiniz ki, çoğunlukla aynı makyajı yapıyor. Aman aman farklı bir öğreti insanı değil, ancak o kadar şeker videoları var ki, izledikçe daha çok izlenesi etkiyi yaratıyor. Takip etmekten keyif alıyorum. Bloguna buradan, videolarına buradan bakınabilirsiniz.




makyaj blogu


5) Esmeralla güzeli olan Huda Beauty çok şey öğrenebileceğiniz bir isim. Özellikle göz makyaj öğretilerini çok seviyorum. Aynı zamanda, iyi bir blog yazarı. Sadece makyaj değil, bakım ve sağlık ipuçlarını da bulabileceğiniz bu blogda gezinmek için burayı, videolarını izlemek isterseniz de burayı tıklayabilirsiniz.



8 yorum:

  1. Adsız10/6/13

    missglamorazzi'yi de öneririm.Pek makyaj önerisi yok ama ürün önerisi için ideal ve ingrid çok şeker bi kız videolarının kalitesi de harika.

    YanıtlaSil
  2. 5 numarayı görene kadar dedim ya bunların hepsi sarışın :))

    YanıtlaSil
  3. Adsız11/6/13

    sonuncusunu çok beyendim
    penelope cruza benziyo

    YanıtlaSil
  4. tüm sarışınları sollayan bence en sondaki. esmer forever :-D

    YanıtlaSil