Arama Kutusu

Gümüşi Boz Kahverengi : theBalm Oje / Princess

the balm princess nail polish

thebalm hot ticket nail polish princess swatch
the balm oje

The Balm Oje

theBalm Hot Ticket Nail Polish Princess



Favori markalarımdan birisi olan theBalm 'ın "Hot Ticket" oje serisine ait olan açık boz kahverengi (taupe) ile gümüşi renginin arasında kalan bu ojenin ismi Princess


Soğuk tonlu ojelerle fazla aram olmamasına rağmen farklı ara tonlar hoşuma gidiyor. theBalm ojelerini genel olarak seviyorum ancak bu ojede, diğerlerinden farklı bir sorunla karşılaştım. Fırça yapısı nedeniyle oje sürüldüğünde çizgi çizgi bir görünüme bürünüyor. Tek katta opak olamasa da, 2 katta istediğim hale geldi. Şişesinin üzerinde Pin Up kızlarından esinlenen resim bulunuyor.  Oje, şurada bahsettiğim Gratis Alışverişimde edindiğim "Oh So Bright" setinin içerisinde yer alıyordu.


8 yorum:

  1. Evet fırça izi var gibi çizgi çizgi ama resimdeki kadar net göze çarpmaz belki normalde fotoğraflarda daha küçük kusurlar bile göze batıyor..
    güle güle kullanın gold lame tonları içeren ojeleri ben çok severim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, haklısınız :) Fotoğrafta daha fazla göze çarpıyor ama normalde bu kadar dikkat çekmiyor. Ancak rengi gol lame değil, belki fotoğrafta güneş ışığından dolayı daha sarı alttonlu çıkmış olabilir ama gümüşi ağırlıkta ve soğuk bir ton :)

      Sil
  2. rengini bende çok beğendim bayıldım hatta severim bu tonları ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengi benim de çok hoşuma gitti :)

      Sil
  3. golden rose 119 ojesine benzettim.bende varda:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğiniz oje numarasına baktım, o daha boz kahverengi (taupe) ayarında, bu ojede ise gümüşle beraberliği var :)

      Sil
  4. bende de seti var. özellikle bu ojesi olmak üzere o setteki tüm the balm ojeleri gerçekten çok zor. ince yapıları nedeniyle 3 katta anca kapatıcılık veriyor. yoksa dalga dalga ve fırça izi.. beni pek memnun etmediler o yüzden :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, theBalm'ın farklı bir oje setine sahibim, ben onlarda bu sorunu görmedim :) Belki bazı ojeleri bu şekildedir, bilemiyorum

      Sil