Arama Kutusu

Sigma Bare Eyeshadow

sigma far

Sigma Bare Eyeshadow / Shine


Sigma Far


Sigma Bare far paletinin renklerinden birisi olan Shine, irili ufaklı gümüş simler bulunan yoğun pigmentli bir siyah far.

En son yapmış olduğum Sigma fırça alışverişimde hediye olarak gönderilmişti. Bildiğiniz gibi, Sigma 30$ üzeri alışverişlerde yanında mutlaka bir hediye gönderimi yapıyor. Fakat, eski alışverişlerimde mini boy olmasına rağmen işe yarayan bir fırça gönderiyordu. Şimdi ise ekseriyetle far oluyor hediyesi. Bu durumu baştan fazla sevmesem de, farların kalitesini gördükçe bu fikrim değişiyor.



- Swatch Sigma Bare Eyeshadow Shine -
sigma farı


Shine göz farının içinde bulunduğu Bare paleti, genelde doğal renklerden oluşuyor ve içerisinde Sigma 'nın 2 taraflı bir fırçası yer alıyor. Shine  paletin renkleri içerisindeki en güçlü ve en sert renk diyebilirim. Sigma farlarının kalitesini daha kötü bekliyordum. Bu konuda ön yargım vardı. Fakat bu farla birlikte tecrübe edindim ki, sandığımdan çok daha iyi bir kalitesi var. Far bazsız bile renk verişi bir harika. Üstelik saatler boyu göz kapağından silinmiyor. Diğer farlarla karışımı ise kolay.

Kullanım adına tek problem, benim bu denli koyu farları sevmeyişim. Hele ki simli koyu farlarla aramın hiç olmayışı. Ben de kullandığım nadir zamanlarda, biraz fırçamı ıslatarak simli ve siyah bir eyeliner çekiyorum.


- Shine ve Paletin Diğer Renkleri -
sigma kullanan

2 yorum:

  1. Merhaba blogunuzu ekledim takip ediyorum. Sigma urunlerini hic denemedim. Ama duydugum bir marka biraz bilgi alabilir miyim sizden?

    Bu arada bende yeni bir bloger im bana da destek olursaniz sevinirim.

    turkishcandycane.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Fırçalarıyla ünlü bir marka. Yurt dışından alabileceğiniz gibi Tr satışını yapan Sensetools sitesinden bakınabilirsiniz, son zamanalrda kozmetik ürünleri de isim yapmaya çalışıyorlar ama ustası oldukları konu Makyaj Fırçaları, Mac fırçaların iyi bir alternatifi :)

      Sil