Arama Kutusu

Zümrüt Yeşili Oje / Pastel Oje 74

pastel oje renkleri


pastel-oje-74pastel-oje-renkleri


Pastel Oje Renkleri
Zümrüt Yeşili Oje


Pastel Oje No 74



2013 moda renklerinden biri olan ve güçlü duruşula zerafet timsali zümrüt yeşili, tırnaklarda en güzel duran renklerden biri ve Pastel ojelerinden 74 numaralı oje tam da aradığım o zümrüt rengini tüm parlaklığı ve opaklığı ile bana veren oldu. Koyu renklerin verdiği o asi hava olmadan, canlı bir duruşa ve insanın içini ısıtan tazeliğe sahip zümrüt rengi.

Pastel ojelerinden 74 numaralı oje, diğer Pastel ojeleri gibi son derece opak ve parlak bir yapısı var. Tek katta dahi istediğiniz sonucu alabilirsiniz. Ben ojeleri mevsimlere göre ayıranlardan değilim, her ne kadar zümrüt yeşili ojeler kış rengi olarak geçse de yazın da keyifle kullanıyorum.


Her yerde bulabileceğiniz Pastel ojelerin fiyatı sadece 2 Lira.



6 yorum:

  1. harika muhteşem renk bayıldım..

    YanıtlaSil
  2. kahverengi kıyafetlerle uyumlu ama onun haricinde kullanılması zor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahverengi ile evet haklısınız, çok uyumlu olacaktır :)

      Sil
  3. Adsız11/9/13

    harika bir renk...
    birçok oje bloğunu takip ediyorum. sizin blogtaki kullandığınız tanımları çok beğeniyorum: "her oje yazısında başlık gibi oje markası, rengi ve numarasını yazmanız" okuma konusunda rahatlık sağlıyor. diğer oje bloggerları örnek almalı bunu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, bu düşünceniz için teşekkür ederim :) Sevgiler

      Sil