Arama Kutusu

Saks Mavisi Oje - Pastel Oje #123

pastel oje 123


Saks Mavisi Oje / Gece Mavisi Oje
Pastel Oje 123




Saks mavisi oje renklerinden birisi olan Pastel 123 numaralı oje, tırnakta çok hoş bir duruşu var. İçerisinde minik ışıltılara sahip, simden uzak bu görüntüsü ojeye oldukça canlılık kazandırıyor. Ojelerde koyu renkleri özellikle de gece mavisi renklerini seviyorsanız Pastel 123 'e mutlaka bakının derim. Tek katta sorunsuzca opaklık sağladığı gibi üzerine parlaması için bir topcoat sürmeye ihtiyacı olmayacak kadar oldukça güçlü bir canlılığı var. Sürüm kolaylığı ve  yapısı diğer Pastel ojeleri gibi gayet iyi. Ben bu tarz güçlü renkteki ojeleri, açık ve sade renklerdeki kıyafetle tamamlamayı seviyorum. Uçuk turuncu ve uçuk sarılarla harika bir uyumu var. 


pastel oje 123


10 yorum:

  1. Ilk yorum benden gelsin! Kesinlikle cok begendim benimde oje koleksiyonumda buna yakin mavi renkte oje olacakti. Markasi milani olabilir.Guzel bir post olmus tebrikler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Milani öjelerim yok ama hep merak etmişimdir :)

      Sil
  2. Tırnak yapınız çok güzel çok beğeniyorum ama hep bir şey dikkatimi çekiyor tırnak uçlarınıza baktığımda oje çok kalın bir katman gibi görünüyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Mor Hastası, Merhaba. Bir oje konumda da tırnaklarımın bu sefer uçları değil baş kısımlarına takmışsınız. Ben ojelerin rengini tırnakta duruşu adına fotoğraflamaya çalışıyorum, yoksa tırnaklarımın yapısını sergilemek namına değil.

      Ve vaktim olduğunda, güneşi yakaladığım anda 10 ojeyi birden swatch yaptığım için taşmalar, özensiz sürülmeler ve kurumadan fotoğraflama acelesiyle sorunlar çıkabiliyor. Bunlara takılmayın lütfen. Önemli olan, ojenin rengi hakkında net olarak fikir sahibi olmanız.

      Diğer yorumunuza da burdan cevap vermiş olayım.

      Sil
  3. Adsız22/6/13

    siz gülegüle kullanın ki çokda yakışmış zaten.ama benim hiç aram yok bu tarz ojelerle.bana biraz fazla canlı geliyorlar:) sadelik favroimdir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Ben de bu tarz renkleri çok kullanamıyorum, ama yazıda bahsettiğim şekilde daha çok kullanır hale geliyor :) Tavsiye ederim

      Sil
  4. Bayıldım. Harika Durmuş tırnaklarında :)

    YanıtlaSil
  5. bu ton mavileri beyaz tenlilere çok yakıştırıyorum.esmerlerde kendini pek belli edemiyor.mavinin her tonuna çok düşkünüm heleki böyle gece mavisi tonlarına.sanada çok yakıştırdım canım güle güle kullan.sende göre göre bir çok ojeyi aldım.allahtan bu ojeler uygunda cüzdana zarar vermiyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) O konuda çok haklısın, Pastel'in fiyatları cüzdan dostu :)

      Sil