Arama Kutusu

Mayıs Ayı Favorilerim

mayis-ayi-favorilerim


Mayıs Ayı Favorilerim






Mayıs ayı favorilerim arasında ilk sırayı, Osis Curl Me Soft saç şekillendirici yer alıyor. Henüz yazısını hazırlayamasam da edindiğim günden beri sıklıkla kullanıyorum. Saçlarımı ısıl işlemler kullanmadığım için işini iyi yapan saç şekillendiricilerle aramızdan su sızmıyor. Yazısı ilerleyen günlerde blogda yer alıyor olacak, fakat diyebilirim ki çok başarılı!

İkincisi favorim ise, China Glaze Agro ojesi. Sadece mayıs ayı için değil, yılın her ayı kullansam bıkmayacağım bir oje. Altın ışıltıların zarifliği ile yüklü bir zeytin yeşili oje arıyorsanız, Agro ile mutlu sona kavuşacağınıza eminim.

3. favorim, o karamel kokusuna bayıldığım L'oreal Colour Riche Balm. Geçtiğimiz yaz farklı bir çeşidini kullanıp tüketmiştim, bu yaz sırayı Nourishing Nude 'a verdim. 15SPF korumalı olduğu için yaz zamanı kullanmak istiyorum.

4. favorim Sally Hansen ojelerinden Shrimply Divine. Tatlı mı tatlı bir pembe. Kuruma hızı yönünden başarılı bulmasam da rengin canlılığını ve verdiği parlaklığını seviyorum. Yazısı yakında blogda!

5. favorim, theBalm Frat Boy Allık. Mercan/pembe arasında çok doğal bir rengi var. Oldukça da pigmentli. Bu ay elimden düşürmedim dersem yalan olmaz. Çok fazla allık insanı olmasam da, bu allık kalbimi cezbeden oldu.

Ve son olarak 6. favorim ise, Hugo Boss Orange Parfümü oldu. İsmi gibi buram buram bir turunçgil havası veremese de (zira ben gözüm kapalı bu etkiyi bekliyordum) baharlık parfümlerimden birisi oldu. Pafüm bitmek üzereyken, nedendir bilinmez daha bir sever oldum.



4 yorum:

  1. Ben de çoğu parfümü bitmeden önce seviyorum,sonra da bitip gidiyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hücrelerde saklanmış parfüm canavarını tetikliyor hiç değilse, her kötüde iyi taraf öykünmesi benimkisi

      Sil
  2. ben osisi yeni keşfettim.genelde düzü sacı sevdiğimden curl me soft almadım hiç.yazını biran önce bekliyorum,merak ettim onuda :) ben sanırım kullanımda beceriksizim biraz,saçlarım çok hacimlenebiliyor bazen. deneye deneye sonunda elim alışcak diye umuorum.ama gerçekten iyi bi ürün.saçlarım parlaklığı hep soruluyor.hepsi çok güzel ürünler,güle güle kullan. china glazede dayanamayıp sonunda alacağa benziyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Osis saç şekillendirme konusunda, şu ana kadar denediğim en başarılı marka. Kesinlikle tavsiye ederim. China Glaze ojeleri ise bağımlılık yaratabilir, ben çok beğeniyorum. Curl me soft yazısını en kısa zamanda yazacağım

      Sil