Arama Kutusu

Makyaj Kelebeği 'nin Makyaj Çantası ?


Makyaj Bloglarından biri olan Makyaj Kelebeği , beni kırmayıp sizler için 
Makyaj Çantamda Neler Var yazısı hazırladı. 


Her yazıda farklı blogların hatta blogu olmayanların makyaj çantalarını karıştıracağız. 


Makyaj Kelebeği 'nin keyifli yazısını okumadan önce, hemen burayı tıklayarak bloguna göz atabilirsiniz.


Makyaj Kelebeği 'ni biraz yakından tanıyalım

makyaj blogu


Ve işte Makyaj Kelebeği 'nin Makyaj Çantası... 
Makyaj çantasına bayıldığımı söylemeliyim.



Yazılarını okumaktan büyük zevk aldığım,benim için fenomenlerin başında gelen Sevgili Miskin Kek'in blogunda yer aldığım için çok mutluyum.Kendisine etkinliğinde beni de düşündüğü için buradan bir kez daha teşekkür ediyor ve makyaj çantamla sizi baş başa bırakıyorum.

makyaj blog-makyaj çantası


Dışarıda uzun süre kalacağım günlerde ve seyahatlerde Sephora'dan almış olduğum makyaj çantamı kullanıyorum.İki ayrı kattan oluşan çanta, içindeki organizer bölümleriyle bir çok ürünü aynı anda, dağınıklığa yol açmadan taşıyabilmeyi sağlıyor.


makyaj blog-makyaj çantası



İçinde pek çok ürün bulunmasına rağmen hala başka ürünlere yer var.


makyaj blog-makyaj çantası



Yanımda taşıdığım ürünlerin bir kısmı seyahat boy ürünlerden oluşuyor.Fazla yer kaplamadıkları için bu boy ürünleri yanımda taşımayı çok seviyorum.


makyaj blog-makyaj çantası



Makyaj çantamın içinde sürekli değişiklikler olsada Lancome palet,fırçalarım,göz kalemlerim ve far bazım hiç değişmiyor.

1. Sniff Mendiller: Gratis'te satılan bu eğlenceli mendiller her kozmetik severin çantasında bulunmalı :)

2. Cettua Yağ Emici Mendiller: Yağlı ciltlerin kurtarıcısı bu mendiller makyaj çantamın vazgeçilmez ürünü.Makyajı bozmadan ciltteki fazla yağı alıyor.

3.Cam Törpü : Tırnaklara daha az zarar verdiğinden cam ya da kağıt törpüleri yanımdan eksik etmiyorum.

4. Too faced Far Bazı : Farı göz kapağına adeta mühürleyen far bazından çok memnunum.

5. Garnier Göz Altı Kapatıcı : Göz altlarım çok sorunlu olmadığından Garnier kapatıcıyı yanıma alma almak yeterli oluyor.

6-7-8 Fırçalar: Too Faced far ve allık fırçası ile Ecotools bronzer fırçası yeterli oluyor.Ecotools fırçayla BB krem ,fondöten dahil pek çok ürünü uygulayabiliyorum.

9-10-11 Ruj: Bu ara en çok kullandıklarım the balm I'm a Goodkisser, Clinique Chubby Stick(Woppın watermelon)ve Lancome Color Fever Gloss

12. Bobbi Brown Shimmer Brick Rose: Allık üzerine ya da tek başına kullanılabilen bu aydınlatıcı pudrayı pembe allık kullandığım günler yanımdan ayırmıyorum.

13. Lancome Colour Design Palet: Sınırlı üretim olan palet far,pudra ve allığı aynı anda taşımaya olanak sağladığından çantamda sık sık yer alıyor.

14. LRP Effeclar Duo: Makyaj altına kullandığım jel krem cilt sorunlarıyla baş etmede yardımcı :)

15. The Body Shop El Kremi: Gül kokulu el kremi hafif yapısıyla yaz boyu çantamdan eksik olmayacağa benziyor.


makyaj blog-makyaj çantası


16-17. The Body Shop aydınlatıcı göz kalemi & Lancome siyah göz kalemi :  Her ikisi de yanımdan ayırmadığım ürünler.Ne renk makyaj yaparsam yapayım elim ikisine gidiyor.


18. Lancome Hypnose Drama Maskara: Hypnose serisinin tüm maskaralarını severek kullanıyorum.Drama versiyonunu oldukça beğendim.
,
19. Lancome Mıracle Fondöten: Orta kapatıcılıkta olan fondöten tek başına kullanıldığında yüze aydınlık bir görünüm veriyor.Gün içinde BB krem sonrası kapanmayan sorunlu bölgelerde kullanıyorum bu ara.

20. Clinique Happy Heart Parfüm: Yaz aylarında kullanmayı çok sevdiğim parfüm çantamdaki yerini aldı.

Gün içinde bazen azalıp bazen eklenen ürünleriyle benim makyaj çantam bu şekilde.
Umarım beğenmişsinizdir.

Sevgilerimle



17 yorum:

  1. Onca ürünü tek bir çantada toplamak güzel olmuş, makyaj çantasını çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  2. makyaj çantasına bittim hala satıştamıdır acaba alacigim da :-D tam istediğim genişlikte.
    valla çok şeker tercihler herbiri için insanın benimde olsun diyesi gelior :-) garnier göz altından bende çooook memnunum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tercihler harika gerçekten de :)

      Sil
  3. miskinkek senin sayende,senin gibi harika,yeni bloglar keşfediyorum.cok güzel bir yazı dizisi bu.okumaktan çok keyif alıyorum.blogu olmayanlarında makyaj çantalarını karıştırılacağından bahsetmişsin.eğer böyle bir durum varsa bende makyaj çantamı paylaşmak isterim:)

    ayrıca;
    makyaj kelebeğinin çantası harikaaaaa! çok kullanışlı bir çanta.sephoraya gittiğimde kesinlikle bakmalıyım.çünkü ben bir makyaj çantası düşkünüyüm:) yağ emici mendilleri bu aralar bende makyaj çantamdan hiç eksik etmiyorum.özellikle yaz geldiğinden beri.diğer ürünlerde süper gerçekten.clinique chubby stickleri çok merak ediyordum.burdada görünce alıncak listeme eklendiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel sözlerine. Makyaj Kelebeği'nin çantası gerçekten çok albenili :) Görünce çok hoşuma gitti benim de :)

      Ve elbette, mail adresim miskinkek@gmail.com veya iletişim sayfasındaki formdan ulaşabilirsin, seve seve yayınlarm :)

      Sil
  4. hiiii o canta ne ama.mora bayilirim hemde ici pembe parfum zevkimizde cok benziyor cok zevklisiniz ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zevki gerçekten çook çok iyi :)

      Sil
  5. Adsız24/6/13

    makyaj çantası <3

    YanıtlaSil
  6. Burada olduğum için çok mutluyum.Çok keyifli bir paylaşım oldu.Teşekkürler ve kocaman sevgiler :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim! :) ÇOOOOK şekersin :)

      Sil
  7. Bayıldım ne kadar kullanışlı bi çantan var :) Miskin kek'im bloguna bayılıyorum bu arada, öperim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çantaya bayıldım :) Çok teşekkür ederim sözlerine sevgiler :)

      Sil
  8. bi terazi duzeni ve sirinligi :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ah bu çok doğru işte

      Sil
  9. Merhaba,herkes sormuştur ama hangi sephoradan aldınız:)hepsinde yok sanırım

    YanıtlaSil