Arama Kutusu

Makyaj Blogu Şebnem 'in Makyaj Çantası ?

Bir Makyaj Blogu yazarı olan Şebnem, beni kırmayıp sizler için Makyaj Çantamda Neler Var yazısı hazırladı.

Her hafta sürpriz bir blogun ve hatta blogu olmayanların makyaj çantalarını karıştıracağız.

Şebnem 'in harika blogunu keşfetmediyseniz, hemen burayı tıklayarak göz atabilirsiniz.


Şebnem'i biraz yakından tanıyalım

makyaj blogu sebnem


Ve İşte Şebnem'in Makyaj Çantası...



Sevgili Miskin kek, tarzını çok beğendiğim,  kendisini ve bloğunu severek takip ettiğim bir blogger,  Her gün uğrayıp neler varmış diye merak ettiğim  bloğunda bugün beni  konuk ettiği için çok teşekkür ediyorum ve hemen  sizlere makyaj çantam da neler var göstermek istiyorum:)



makyaj blogu sebnem



Öncelikle söylemeliyim ki makyaj çantamın içindekiler neredeyse her gün farklılık gösterebiliyor sabahın çoook erken saatlerinde yapıyorum makyajımı ve gün içinde de bazen tazelemeye ihtiyaç oluyor, günün makyajına göre ise far, allık ve ruj değişim gösteriyor haliyle :)



makyaj blogu sebnem





Makyaj çantamı seneler önce Mango’dan almıştım çok işlevsel ve kullanışlı oldukça da dayanıklı çıktı, fileli olması sayesinde karıştırmadan hooop bulabiliyorum istediklerimi hemen:)



Makyaj Blogu Sebnem




Peki neler var bir bakalım mı?




loreal lumi fondöten



Loreal Lumi Magique : Bir süredir kullandığım bu fontötenden oldukça memnunum, rengi cildimle çok uyumlu kıvam olarak da kalın değil yaz ayları için ideal…



Helena Rubinstein Magic Concealer: Concealer olmadan cidden markete bile gitmediğimden benim olmassa olmazım diyebilirim,   01 rengini tercih ediyorum, bir türlü vazgeçemediğim, dönüp dolaşıp tekrar tekrar aldığım tek kapatıcı…



Benefit aydınlatıcı




Benefit ooh la lift : Göz çevresinde kullanmayı tercih ettiğim bir diğer ürün ise bu,   kapatıcı görevini görmüyor ama güzel bir aydınlatıcı, gerçekten çok seviyorum bu ürünü bence yaz ayları için çok  tercih edilebilir bir ürün.





Clinique gözenek küçültücü




Clinique Pore Minimizer: Gözeneklerimle ilgili sorun yaşadığımı bloğumu takip edenler sanırım artık biliyorlar, bu ürün tam bana göre:)



kiko kozmetik corrector




KİKO Skin Tone Corrector: Keşke Türkiye’de de olsa dediğim bir marka ve ürünü hem renk tonlarını eşitliyor, hem cilde aydınlık veriyor, hem de baz olarak kullanılabiliyor, çok işlevli mükemmel bir ürün...





too faced glitter glue




TOO Faced Glitter Glue: Gözaltı kapatıcısında tek geçtiğim bir ürün bu, fazla söze hiç gerek yok, süper bir şey!



The Balm Shady Lady Vol3




The Balm Shady Lady Vol3 Far Paleti : Son günlerde ki favori ürünlerimden, yapısı ve renkleri oldukça güzel…




the balm hot mama-thebalm mary lou manzier



The Balm Mary-Lou Manizer : Efsane haline gelen aydınlatıcı, bende elimden düşüremiyorum, neredeyse hergün kullanıyorum diyebilirim:)



The Balm Hot Mama: Işıltılı bir seftali tonu, tam yazlık,  kalıcılığı ise gayet iyi, tavsiye ediyorum...


thebalm maskara



The Balm What’s Your Type Mascara: Bu rimelin üçüncü şişesini aldım geçtiğimiz hafta, gerçekten pahalı markaları aratmayan oldukça güzel bir ürün:)


sephora kaş paleti




Sephora Kaş Paleti: Makyaj çantamın vazgeçilmezlerinden, gerçekten oldukça başarılı olduğunu söylemem gerekir…


Maybelline Color Sensational Ruj




Maybelline Ruj: Ruj, makyaj çantamda her gün değişen  bir ürün hatta gün içerisinde bile değiştirebiliyorum bazen, bugün çantamdan bu renk çıktı, yapısı ve rengini çok seviyorum bu rujumun da....

Sevgiler

Alışveriş Makyaj Blog



22 yorum:

  1. Makyaj çantana bayıldım.:) tüm ürünlerini güzel günlerde kullan, bitir.:)
    Tatile gidip geleyim bende blogumda konuk yazar ağırlamak istiyorum çok eğlenceli gözüküyor.;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Şebnem'in makyaj çantasını çok sevdim :)

      Sil
  2. Eğlenceli bir yazı olmuş. :)

    Makyaj çantasına bayıldım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makyaj çantası gerçekten her eve bir tane gerekgillerden :)

      Sil
  3. en cok too faced glitter glue yu merak ettım canımmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de en çok o dikkatimi çekti :)

      Sil
  4. Süper bir yazı olmuş. İkinize de çok sevgiler!

    YanıtlaSil
  5. canım sayende yeni bir blog keşfettim.çok faydalı bi yazı olmuş.çok güzel ürünler.zevkle okudum.kiko markasını bilmiyorum içlerinde onu çok merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine çok sevindim :)

      Sil
  6. Çoook eğlenceli bir yazı olmuş :D ve yeni bir ürün keşfettim sayenizde kiko. bumarkayı hiç duymamıştım nerelerden bulunabilir acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kiko benim de bilmediğim bir markaydı :) Teşekkür ederim böyle düşünmenize çok sevindim :)

      Sil
  7. yeniblogu da izlemeye aldım yazıların devamını bekliyormmmm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlenesi bir blog zaten :)

      Sil
  8. yalnız benim çanta çok hoşuma gitti gerçekten özellikle tatillerde çok ideal olur hem bölmeli hem az yer kaplıyora benziyor hemde gayet kullanışlı.Çok beğendim yazıyı çok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çanta süper duruyor! :) Teşekkür ederim, beğendiğinize sevindim. Şebnem'in emeği sayesinde böyle eğlenceli bir yazı oldu

      Sil
  9. ay tam benlik konular :D the balmın far paleti bendede var.tek ortak ürünümüz o galiba :D
    kübayı bende çok görmek istiorum ^.^

    YanıtlaSil
  10. Miskin Kek ciğim beni ağırladığın için çoooook teşekkür ederim, seni zaten uzun zamandır bayılarak takip ediyordum, pozitif enerjin bana geçti sanırım bu yzden eğlenceli bir şey çıktı ortaya, büyük zevkti burada olmak:) kocaman sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok keyifli ve eğlenceliydi :) Senin gibi keyifli bir insanı yakından tanımak benim için çok büyük bir zevkti :) Umarım ilerleyen zamanda görüşme şansı da yakalarız , Sevgilerrrr :)

      Sil