Arama Kutusu

Kozmetik Blogu Kontes 'in Makyaj Çantası ?

Aslında Kontes, bir kozmetik blogun daha ötesinde. Bakım ipuçları, makyaj ürünleri ve ojelerle birlikte kitaplar, filmler & müzikler hakkında da çok şey bulacağınız bloglardan birisi Kontesce. Pastel naifliğindeki fotoğraflarla dolu olan blogunda gezinmesi pek keyifli. Kontesce, beni kırmayıp sizler için Makyaj Çantamda Neler Var yazısı hazırladı.

Her yazıda farklı blogların hatta blogu olmayanların makyaj çantalarını karıştıracağız. 

Kontes 'in keyifli yazısını okumadan önce, hemen burayı tıklayarak bloguna göz atabilirsiniz. 

Kontesce blogun sahibesini biraz yakından tanıyalım.




Sevgili Miskin Kek, ‘Makyaj çantanı kap gel, konuğum ol’ deyince dayanamadım ve işte buradayım!:)

Bu benim ilk konuk yazarlığım, bana bu eğlenceli ve farklı deneyimi yaşattığı için Miskin Kek’e çok çok teşekkür ediyorum <3
Eveet bakalım çantamda neler varmış.





Açıkcası genelde yanımda makyaj çantası taşıyan bir insan değilim.
Unutuyorum , üşeniyorum, ‘Amaann idare ederim salla gitsin çantayı’ diyorum; bir ruj, bir kalem, bir el kremi ile atıyorum kendimi dışarıya.
Ama tüm gün dışarıda olduğum zamanlar (özellikle de yazın) kurtarıcı görevi üstlenen bir çanta olması şart…
Çanta olarak genelde Clinique’nin boyutça geniş, renk olarak da enerji veren fuşya çantasını tercih ediyorum.
Dünyayı alıyor sağolsun:)




Yüz grubu;
Akne lekelerim, aktif aknelerim vs olduğundan kapatıcısız yapamıyorum ne yazık ki.
Bioderma Sensibio AR Compact Anti Rougeurs; hem dermokozmetik olması hem de SPF30 özelliğinden dolayı çok içime sinen bir ürün. Ayrıntılı olarak bloğumda tanıtmıştım. 
Garnier BB krem; henüz çok çok yeni bir ürün benim için. Şimdilik herhangi bir sorun yaşamadım. İyi anlaşıyoruz.
Bourjois Healhy Mix Concealer; lokal olarak akne izlerine ve göz çevresine uyguladığım, işimi gören bir kapatıcı. Seviyorum.
Vichy Dermablend Pudra; senelerin pudrası desem abartmış olmam. Aşırı bereketli çıktı, resmen bit-mi-yor. Kapatıcılık beklediğimden değil de kapatıcıların üzerine sabitleyen, doğal gösteren bir ürün amaçlı kullanılıyorum. Sivilce de yapmıyor, seviyorum.
The Balm Hot Mama; bir çok kişinin severek kullandığı bu allık benim de merceğimde :) Bu ara elim hep ona gidiyor.
Real Techniques fırçalar; hayatıma yeni giren bu fırçaları çok çok sevdim! Onlar sayesinde daha eşit dağıtılmış bir ten makyajım var artık:)




Göz grubu;
Göz makyajında en en en sık kullandığım ürünler bunlar.
Cecile All Day Performance Eyeliner 02 SiyahGöz Kalemi; yine eski bir ürün. Bir ara çok meşhurdu bu kalemler, akmıyor dendiğinden edinmiştim. %100 akmıyor diyemem ama kalıcılığı ortanın üzerinde.  Arkasındaki fırçayı da kullandığınızda dumanlı görünüm elde edebiliyorsunuz.
Essence Long Lasting 09 Cool Down Göz Kalemi; renkli göz kalemleri  senelerdir alıp alıp kullanmadığım şeylerdi. Taa ki sevgili arkadaşım Özge (Junkhead) bu kalemleri tavsiye edene kadar. Başka bir çok bloggerda da görünce, ben de renkli renkli gezeyim artık dedim, özendim aldım:) İyi de yapmışım çünkü çok sevdim! Sürümü çok rahat, rengini kolayca veriyor ve kalıcı. Bir de yeşili var ama bu mavisini daha sık kullanıyorum.
Eyeliner Fırçası, herhangi bir markanın değil. Alelade bir kozmetikçiden almıştım. Uzunca süredir kullanıyorum, memnunum. Bir Sigma ya da RT alana kadar görevine devam edecek  ?
Origins 02 Toast, kısa süre önce bloğumda tanıttığım favori farım. Günlük makyajımın vazgeçilmezi.
Flormar Mono Eye Shadow, o kadar uzun süredir benimle ki numarası bile silinmiş :/ Nude rengini de yapısını da çok seviyorum.



Maybelline The Falsies Volume Express Mascara, nam-ı diğer tombul maskara:) Severek kullanıyorum, bittikçe alıyorum. Dümdüz olan kirpiklerimi bir tek bu kıvırıyor.  Elimdeki bitmek üzere olduğundan kısa sürede yeniden alacağım ama bu defa farklı bir çeşidini denemek istiyorum.
Clinique High Impact Mascara, kirpikleri ok ok ayırmasını ve verdiği ıslak görüntüyü çok seviyorum. 
Elizabeth Arden Jel Eyeliner, eyeliner kullanma konusunda henüz profesyonelleşememiş olsam da azimliyim! Özellikle vintage saç modellerini tercih ettiğim günlerde eyeliner çok uygun ve çok şık oluyor. Kendi fırçasıyla istediğim sonucu elde edemediğim için yukarıda bahsi geçen fırça ile kullanıyorum. Günlük makyajda diğer eyelinerlar çok ıslak ve ağır duruyor. Sevmiyorum. Mat görüntü sağlayan jel eyeliner’lar ise harika :)




Dudak grubu;
Ojeden sonra en düşkün olduğum ürün grubu dudak ürünleri :)
Burt’s Bees Dudak Balmı; tüm kış benimleydi. Çok sevdim, çok başarılı buldum. SPF’si olmadığı için son günlerde başka bir ürünü denemeye başladım ama demirbaşım hala Burt’s Bees.
Yves Rocher Couleurs Nature Intense Color Gloss; son edindiğim gloss. Gloss ama bir ruj kadar renk veriyor. Bu aralar kendisine takığım. 
The Body Shop 07 Lipstick; hayatımın ruju. Rengini, yapısını her şeyini çok çok seviyorum. Makyaj çantamdan ziyade cüzdanımda taşırım kendisini :) Bittikçe alıyorum.



Rengi şu şekilde. Benim dudağım renkli olduğundan bir açık pembedir, mercandır hoş duramayabiliyor ama bu tarz gül kurusu tonlar baş tacım :)



Koku: Yazın genelde vücut spreylerini tercih etsem de böyle mini parfümleri de severek kullanıyorum. Tercih ettiğim özel bir marka yok. O dönem elimde hangi tester varsa… :) Şuandaki Moschino Funny.
El kremi; sürekli farklı el kremleri alır, denerim. Şu sıralar Marks & Spencer’ın şeftali ve bademli kremini kullanıyorum. İşini iyi yapıyor ve harika kokuyor. Diğer çeşitlerini de denemek istiyorum ama içinde paraben olduğundan kararsızım.

Amma da yazdım :) Biri sorsa da anlatsam diye bekliyormuşum sanki senelerdir hihi 
Umarım sıkmayan bir yazı olmuştur.

Okuyan herkese teşekkürler, sevgiler , öpücükler! 


22 yorum:

  1. aynı çanta bendede varrr blogu tam benlik ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz atmanızı öneririm :)

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim sevgili Şule ^.^

      Sil
  2. ay harikasınız ikinizide seviyorum öpücükler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sana da öpücükler <3 :)

      Sil
    2. Çok teşekkürlerr bebekk ^.^

      Sil
  3. bodyshop fırçaları güzel deil ama makyaj ürünleri gayet iyi.bnde kullanıorum.hayatımın ruju dediğini ruju merak ettim satıştamıdır acep?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de merakımı cezbetti :)

      Sil
    2. Satışta canım :)

      Sil
  4. Adsız28/6/13

    Arkadaşlar marks spencer ürünleri Çinde üretiliyor.Çinin hayvanlar üzerinde -test amaçlı- yaptıgı eziyet malum!markspenncer kremi yerine burts bees el kremini öneririm. Dudaklara kullandığınız Burts beesin harika içeri var mesela...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, önerinize teşekkürler Çin üretimi olduğunu ilk defa duyuyorum

      Sil
    2. Adsız, yorumun / uyarın için teşekkürler. Sallantıda olduğumu yazmıştım, bu yorumunla M&S'ı eleyeceğime emin olabilirsin :)

      Sil
  5. merhaba
    iki sevdiğim blog buluşmuş keyifle okudum :) ama nasıl bir çanta bu ne kadar çok şey almış öyle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim :)

      Sil
    2. Çok teşekkürlerr Meral'cimm ^.^

      Sil
  6. konuyu çok sevdim okuması çok zevkli oluyor:)kontescenin kullandıkları tam yazlık olmuş,hafif ve işe yarar ürünler çok iyi:)sırada kim var?:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğinize çok sevindim :) Sırada sürpriz bir isim :)

      Sil
    2. Çok teşekkürlerr ^.^

      Sil
  7. miskinkekcimmmmmm makyaj çantasını tanıttığın bloglardan içinde bu sefer benimde takip ettiğim birini ağırlamışsın konstesi!! :D kendisiniçok önceden takip listeme almıştım.çünkü oje dellisi biri olarak ojelerine bayilmiştimm.ben bi oje firması olsam kontese tüm ojelerimi yağdırırdım :D çünkü öyle güzel fotoğraflıyo ki.kesinlikle bu halini bozmasın.ama ojeler kadar makyaj tanıtımlarıda yapmasını isteriz fikrimce :D
    ayrica bi akrep burcu olarak tüm balıkları ve yengeçleri çok severim.bence biz su grubu olarak çok tatliyiz ^.^ bide bu etkinlk negzel oldu böle.deil sıkılmak harika keyifle okudum kontescim.essence long lastingleri denicem bende kesinkes.yazıyı okurken marks spanceri merak etmiştim bide. kozmetik ürünleri olduğunu bilmiyodum çünkü.ama yukarda yorumlarda gördüm çinde üretiliyomuş.tatlı hayvanciklarimiz icin merakım taze bitti:D kontesin body shop ruj rengiyle,makyaj çantası rengini çok sevdim bide.çok keyiflisiniz kızlar öpücükler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun kocaman bir tebessüm bıraktırdı yüzümde, oy saol ne tatlısın :) Ben de Kontesce Blog'u severek takip ediyorum,iyi ki de buraya konuk oldu :) Beğendiğine çok sevindim Sevgilerrr :)

      Sil
    2. Franchising, güzel yorumun için çok çok teşekkürler ^.^
      Ojelerin çekimleri konusunda çok hassasım, tam rengini yansıtana kadar saatlerce çekim yaptığım oluyor. Haliyle böyle olumlu dönüşlere pek bir mutlu oluyorum =))
      Makyaj konusunda da işte ufaktan başladım :) Henüz çömüm hihihi
      Ben de öptüm bir çok! :)

      Sil
  8. çok faydalı bir blogunuz var http://kavininkahvesi.blogspot.com/

    YanıtlaSil