Arama Kutusu

Hugo Boss Just Different Parfüm Yorumu



Hugo Boss 2011 yılında çıkardığı Just Different parfümü ile '95 yılından bu yana en çok satan parfüm olan klasik Hugo 'nun farklı bir versiyonuna imza atarak daha tazelik kokan sürümü ile dikkati çekmeyi başarıyor. Parfümün tanıtım yüzü ise, "Requiem for a Dream" filmi ile akıllara kazınan Jared Leto.

Just Different parfümünün en karakteristik özelliği, yeşillik notaları ile canlı ve taze bir dinamizmi beraberinde getiriyor oluşu. Otsu kokusunun hakimiyeti ile baharat iç içe harmanlanmış bir tınıda. Bu da parfüme hem ferah, hem de maskülen bir karakter sağlıyor.


Özgün koku arayışına sahipseniz, size hitap yönünde zayıf kalacaktır. Derin özelliklere bürünen parfümlerden biri olup dünyadaki konumuzu koku dünyanızın kalbine ışınlayamıyor olsa da, özellikle yaz zamanı ağır parfüm kokularının arasından sıyrılıp, gündelik sosyal hayatınızda veya ofis ortamınızda sadece hoş bir koku bana eşlik etsin diyorsanız, sizin adınıza iyi bir buluş olacaktır.


Hugo Boss kokularına aşinaysınız, bu kokuyu görmeden dahi bir kere koklamanız bile size parfüm markasını hatırlatacaktır. Zira Just Different parfümü, Hugo Boss erkek parfümlerinin bozulmayan çizgisinde. Mat siyah renginin hakim olduğu parfüm şişesi, hem spor hem klas bir görünümde. Şişesinin tasarımı şık görünümüyle geçerli not alsa da, renginin koyuluğundan dolayı parfümünüzün ne kadar kaldığını görmekte zorluk yaşatıyor.

Parfümün fark edilirliği açısından güzel, ama kalıcılık anlamında vasat bulduğumu itiraf etmeliyim. Tipik bir Hugo Boss çizgisi. Yaz için kullanımı ideal ölçüde, ferah ve baharatlı kokuların enerji dolu halini seviyorsanız hoşlanabileceğiniz dengede.

Just Different parfümün özellikle genç erkeklere yönelik olduğunu düşünsem de, parfüm kullanmak yaşla değil aldığınız keyifle doğru orantılıdır. İsmi gibi sizi farklı (different) kılacak nüansta değil. Özgün notalarla dans eden bir parfüm niteleliğini size yaşatmayacaktır. Ancak gündelik olarak rahatlıkla kullanılabilecek ayarda. Risksiz parfümler arasında yer aldığı için; sevgilinize, eşinize veya babanıza hediye olarak rahatlıkla tercih edebilirsiniz.


Hugo Boss Just Different Parfüm Videosu :


15 yorum:

  1. Adsız14/6/13

    Parfüm yorumlamayı herkes beceremez gayet güzel anlatmışsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle düşünmenize çok sevindim. Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. hugo kokuları tam dediğin gibi kalıcılığı düşük ama ortalama kokular yani fena değil

    YanıtlaSil
  3. hugo boss parfümlerini bi indirimde babam için almıştım.ben koklamadan sipariş vermiştim.ağır bi koku sandım ama erk kardeşime yaradı:Dbabam genç işi bulduğunu söyledi.çok doğru yazmıssiniz.ama yinede erkekte sevdiğim koku

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet daha çok genç erkeklere yönelik bir çizgiye hakim :)

      Sil
  4. pinar15/6/13

    aa reklam yüzünün bu çocuk olduğunu bilmiordum
    requem for a dream benim çok sevdiğim bi filmdir.reklam filmi keşke daha uzun olsaymış:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Reklam filmini sevemedim. Çok kısa olmasından ziyade parfümü tam olarak yansıtamamış bana kalırsa :) Ama Jared Leto doğru seçim

      Sil
  5. Adsız7/7/14

    Bu parfümden 3 şişe bitirdim. Kokusu bence harika, ama kalıcılığı orta derece. Şunu fark ettim; bu parfüm sonbahar ve kış aylarında da kullanılabilir ve kalıcılığı daha iyi geldi yaz mevsimine göre. Hava soğuk olunca daha fark edilir oluyor kokusu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öneriniz ve düşünceniz için teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Bu kokuyu dün denedim kalıcılığı çok zayıf :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız, kalıcılık anlamında Hugo Boss genel olarak çıtası düşük bir markadır

      Sil
  7. Parfüm tanıtımı güzel olmuş iyi bir kombinasyon ile anlatılmış. Ama parfümü yerden yere vurmadığınız kalmış. Bu parfüm 200 TL civarında değilde 1000 TL olsaydı kimse parfüme laf etmezdi. Hugo Boss serisini 6 yıldır kullanıyorum ve kalıcılık konusunda açık parfümler kadar hiçbir parfüm firması alkol oranını %19 un üzerine çıkarmaz çünkü serbest piyasa ekonomisi. Kalıcılıktan bahsetmişken ofis içerisinde 3 fıs sıkarsınız akşama kadar etkisi sürer ve kıyafete siner. ama dışarıya çıktıysanız 3000 $ lık parfümler bile etkisini sürdürmez. Ki düşünün hugo boss / davidoff gibi markalar yılda 1000 adetle sınırlı parfüm ülkemize getiriyorlar. Ülkemizde avon gibi bir firma yılda 10000 adet parfüm ithal ettiğini düşünürsek etranızdaki 10 kişiden 8 i avon kullanıyor. Çevrenizde bırakın hugo boss u davidoff,hermes,fendi kullanan kaç kişi var en fazla facebook listenizdeki 2 veya 1 kişidir. Koskoca markalar kalıcılık ve etkisini düşünmeyip üzerine 200 TL etiket koyup bize pazarlıyorsa vardır bir unsuru. Ama kimse özgün bir koku aramasın piyasada ne kadar koku varsa elbet birileri kullanıyordur. Özgün koku sadece ter kokusudur. Onu dışardan alamazsınız. Alınabilen parfümler özgünlüğü ifade etmez. Bi da buradan yaklaşım sergileyin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar bilgili bir yorum böyle, gerçekten böyle etkili ve verimli yorumları görmek beni mutlu ediyor :) Aslında "ter kokusu özgün kokudur" kısmında aynı fikirde değiliz, daha doğrusu hangi cinsiyetteki terden bahsediyoruz ona göre değişkendir bu mevzu. Çünkü bilimsel araştırmalara göre, erkekler kadınların ter kokusunu sevmez ve itici bulurmuş ama kadınlar erkekler üzerinde parfümden daha ziyade ter kokusunu sevip hormonlarını çalıştırıyormuş. Yani bir erkek kadında parfümü daha çekici bulurken, bir kadın erkekte ter kokusunu seviyor. Özgün koku ise ter değil, insanın ten kokusudur. Bu da en yoğun boyun ile ense arasındaki kısımda saklı, zaten o alana yaklaşım payı bir tek ailemiz gibi çok sevdiğimiz insanlara ve sevgilimize aittir. Özgün kokunun en yoğun alanı o kısımdır ve o kokuyu alanda feromonlar kıpraşıyor. Markalar konusunda ise basit parfümlerin kalıcılıkları daha yüksek çünkü yağ oranı daha yüksek. Bu da parfümün tendeki tutunurluğunu arttırıyor ama ünlü markalardan da kalıcılığını güzel yapan pek âlâ isimler var. Benim eleştirdiğim taraf oydu ama size de hak veriyorum, koku özgünse bu bertaraf edilebilir ki ben de sırf bir koku özgün diye kalıcılığını takmadan alıp kullandığım çok oldu. Sanırım biraz fazla eleştirmişim. Şu parfüm atomizeri, büyük şişeli kokuları çantada taşıma sağladığı için parfümlerin kalıcılık süresini artık dert görmüyorum :) Sevgiler

      Sil
    2. Ne kadar bilgili bir yorum böyle, gerçekten böyle etkili ve verimli yorumları görmek beni mutlu ediyor :) Aslında "ter kokusu özgün kokudur" kısmında aynı fikirde değiliz, daha doğrusu hangi cinsiyetteki terden bahsediyoruz ona göre değişkendir bu mevzu. Çünkü bilimsel araştırmalara göre, erkekler kadınların ter kokusunu sevmez ve itici bulurmuş ama kadınlar erkekler üzerinde parfümden daha ziyade ter kokusunu sevip hormonlarını çalıştırıyormuş. Yani bir erkek kadında parfümü daha çekici bulurken, bir kadın erkekte ter kokusunu seviyor. Özgün koku ise ter değil, insanın ten kokusudur. Bu da en yoğun boyun ile ense arasındaki kısımda saklı, zaten o alana yaklaşım payı bir tek ailemiz gibi çok sevdiğimiz insanlara ve sevgilimize aittir. Özgün kokunun en yoğun alanı o kısımdır ve o kokuyu alanda feromonlar kıpraşıyor. Markalar konusunda ise basit parfümlerin kalıcılıkları daha yüksek çünkü yağ oranı daha yüksek. Bu da parfümün tendeki tutunurluğunu arttırıyor ama ünlü markalardan da kalıcılığını güzel yapan pek âlâ isimler var. Benim eleştirdiğim taraf oydu ama size de hak veriyorum, koku özgünse bu bertaraf edilebilir ki ben de sırf bir koku özgün diye kalıcılığını takmadan alıp kullandığım çok oldu. Sanırım biraz fazla eleştirmişim. Şu parfüm atomizeri, büyük şişeli kokuları çantada taşıma sağladığı için parfümlerin kalıcılık süresini artık dert görmüyorum :) Sevgiler

      Sil