Arama Kutusu

Goldwell Ecopolitan Saç Şekillendirici

goldwell kullananlar


Goldwell Ecopolitan Texture Gum


Goldwell Saç Şekillendirici


Goldwell 'in diğer saç ürünlerine nazaran ekolojik konseptiyle dikkat çeken "Ecopolitan" serisinden lifli bir saç şekillendirici  olan Texture Gum, saç bakımına özen gösteren bir arkadaşımın hediyesi idi.

Kuru saça uygulanıyor. Uygulandığında lifleri hemen eriyor. Bu konuda çok sorun çıkarmıyor ancak nedense ben bu tarz lifli saç bakım ürünlerini bir türlü sevemedim. Tazelik hissi uyandıran Ecopolitan ürünü olduğunu yeşil rengiyle vurguluyor. Ben saç şekillendirmede gözüm kapalı sevdiğim Osis+ var iken, daha öbür ürünlere merak sarmıyorum. Bir Osis olamasa da, piyasadaki muadillerine göre fena değil. Saç tutuşunu sevdim, fakat saç şekillendiricilerde lifli ürünlerle pek anlaşamadığım için bana orta şeker kıvamında bir ürün geldi.

Kutusu hafif ve çantada taşıması kolay. Bu yüzden özellikle seyahatlerde yardımcı eleman vazifesinde. En azından, keyfine göre yer kaplayan saç ürünlerinden daha derli toplu.


goldwell kullananlar

4 yorum:

  1. Bu tarz saç şekillendiriciler son zamanlarda saçlarımı yağlandırdı:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın, günlük saç yıkamayı uzmanlar önermiyor ama ısıl işlemler kullanmadığım için, şekillendiricler benim kurtarıcım oluyor, haliyle de saçlarımı her gün yıkamak zorunda kalıyorum :/

      Sil
  2. böyle saç ürünleri bir türlü sevemedim.bi heves alıyorum.gel gör ki kullanamıyorum.çünkü hiçbirisi istediğim sonucu veremiyor.kuaför ürünlerini bile aldım denedim yok olmuyor.çok beceriksizim galiba :-D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Goldwell'den daha iyi olan Osis'i öneririm :) Seveceğinizi düşünüyorum

      Sil