Arama Kutusu

Altın Pullu Turuncu Oje - Essence Boho Chic

essence oje


Essence Oje Boho Chic 119


Essence Boho Chic


Essence ojelerinden 119 numaralı Boho Chic oje, içerisinde altın yansımaları olan bir şeftaliye çalan turuncu rengiyle tam bir yaz ojesi. Ojenin içerisinde, fotoğrafta da göreceğiniz gibi altın pullar (flakies) bulunmakta. Özellikle gün ışığında yanar döner flakiesler ojelerde farklılık yaratıyor.

essence oje


Essence ojelerini genel olarak seviyorum. Ancak, Boho Chic opaklık yönünden diğer Essence ojelerinden daha yetersiz. 3 katta opaklık sağlanabiliyor. Simli bir oje olduğu için de, tırnakta yarattığı pütürlü yapısını sevemedim. Buna rağmen renk öylesine canlı ve iç açıcı ki, yarattığı olumsuzluğu görmezden gelmeye değer.


6 yorum:

  1. Renk gerçekten güzelmiş, ama 3 katta yeterli olabilen ojelere tahammülüm yok, uzak durmam gerektiğini anladım bundan :) Güzel günlerde kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok opak değil ne yazık ki :) Teşekkür ederim

      Sil
  2. bu renk şişede durduğu gibi tırnaklarımda durmadı düş kırıklığı yaratmıştı bende birde dediğin fibi pürtük pürtük:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o konuda başarılı değil :)

      Sil
  3. Aynı oje bendede var ve uyardığın gibi püspütür.renk çok güzel.keşke daha iyi olsaymış yapısı diyorum :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de rengini çok severek almıştım ama yapısı pek iyi değil. Belki başka ojenin üstüne tek kat topcoat olarak sürülürse, yapısının pütürlüğünü daha az verebilir :)

      Sil