Arama Kutusu

Cilt Lekelerine ve Kırışıklarına Saf E Vitamin Yağı


Jason Naturel Vitamin E Oil 5000 IU
E Vitamini Yağının Faydaları




Saf doğal cilt yağlarına ilgim yoğun, hem diğer kozmetiksel ürünlerin yapılandırıcı etkisinden kat kat üstünler hem de sadece cildime değil vücut ve saç bakımında da önemli rol oynuyorlar, Jason Natural antioksidan bakımından zengin olan saf E Vitamini Yağı (Vitamin E Oil 5000 IU) çok uzun bir süredir kullandığım ve yerini kimselere veremediğim vazgeçilmez yağım oldu. Şu anda kullanmakta olduğum üçüncü şişem, fazlasıyla memnun kaldığım için her bitişinde benim için temini zor da olsa yinelemeye çalışıyorum.

Ayçiçeği, Avakado, Badem, Kayısı, ve Buğday Tohumu Yağlarının birleşimi, antioksidan yönü çok kuvvetli. Peki nedir bu antioksidan? Hücre yıkımına sebep olan radikallerle savaş açan kahramanlarımız antioksidanlardır. Bu yüzden cilt bakım ürünlerinde, başta kırışık önleyici etkiye sahip her alanda sıklıkla görmemiz normal. Düzenli ve daimi kullanıldığında ciltte ciddi anlamda yaşlılık etkilerinin azalmasında ve bilhassa önlenmesinde rol oynuyor. Bu yüzden hem yaşlanma öncesi hem yaşlılık süresince baş tacımız olması gerekengillerden.




Cildin neme doymasında, beslenmesinde ve yenilenmesinde destek oluyor. Hasar görmüş ciltterin onarılmasında yardımcı oluyor. Kırışıklar için olabildiğince üstesinden gelmeye çalışıyor. E Vitamini yağı ile cildimiz hem daha pürüzsüz görünüme kavuşuyor, hem de sağladığı bu etki geçici olmayıp diğer bakım ürünlerne nazaran daha kalıcı bir iyileşme sağlıyor. Hatta kirpik güçlendirdiği için kirpik bakımında da kullanabilirsiniz.

Hangi Cilt Tipleri Kullanabilir?
Her cilt tipi. Tabii ki alerjisi olan ciltler hariç. Cildin elastiyetini arttırdığı için, özellikle kuru ciltler için biçilmiş kaftan. Yağlı ciltler için şehir efsanesi olan bir genelleme vardır ki, bitkisel yağlar yağlı cildi daha da yağlandırır. Hayır, yağlı ciltler de yağları rahatlıkla kullanabilir. Cilt yağlanmasın diye kullandığınız nemlendiriciler, tonikler ve jel temizleyiciler ile asıl cildinizi daha yağlanmaya maruz bırakırsınız. Çünkü cildinizin doğal yağ dengesini bozduğunuz ve anlık rahat etmek için çorak çöle döndürdüğünüz cildiniz, sizinle bu konuda inatlaşır ve bir anda yağa saldırır. Bu noktayı es geçmemenizi öneririm.

Kırışıklar, hasar görmüş ciltler ve lekeler için önerilen bu yağ, benim cilt bakımımda vazgeçilmez güzellik mucizem!

E Vitamini Yağı Nasıl Uygulanır?

Ben, kirden arındırdığım cildime suya batırdığım makyaj disk pamuklarına birkaç damla döküp bu şekilde kullanıyorum. Zar zor temin edebildiğim için, bir anda bitip ardından üzücük dolu bakışmamızı yaşamayı istemediğim için bu şekilde kullanmayı tercih ediyorum. Ama dilerseniz tek başına da kullanabilirsiniz. Nasıl şekilde kullanırsanız kullanın, önemli olan azar azar kullanmanız. Bu tarz ürünleri, bol miktarda kullanmak daha iyi sağlar diye bir doğru orantı olmadığını unutmayın. Bazen de ev yapımı maskelerinize katıp kombo etki ile gücünü katlayabilirsiniz.

Fakat E Vitamin yağını bir nemlendirici krem gibi kullanmamanızda fayda var. Bu tarz yağları, haftada 1 veya 2 kere, cildin kendisini tamir edeceği uyku sürecine girmeden yani yatmaya hazırlanırken gece kullanmanız en uygun zaman dilimi.



E Vitamini Yağı Nasıl Saklanır?

Genelde bu tarz yağlar, ya banyo raflarında saklanıyor ya da diğer kullandığımız yemeklik yağlar ile aynı familyadan olduğu düşünülerek mutfakta kendine bir yer sağlanıyor. Fakat, rutubetli ve nemli yerlerden uzak tutmak gerekir. Esasen banyonuzda hiçbir makyaj ve bakım ürününüzü saklamamanızı öneririm ama bu tarz yağları bilhassa oradan sakının. En çok düşülen bir diğer hata ise ; maske, peeling ve bakım yağlarının mutfakta saklanması. Banyo kadar rutubetli olmasa da mutfağında evin diğer odalarına nazaran daha nemli olduğu gerçeği var, bu yüzden bu şekilde olması kullandığınız ürünün ömrünü azaltır. Buzdolabı da doğru yer değildir. En güzel ortamı, ışığı en az olan odanızı hedef seçmek ve bir kutu veya çekmece içerisine yerleştirmek.

Jason Natural E Vitamini Yağının benim cilt bakım rutinimde önemli bir yeri var. Çok yönlü bir yağ. Dilerseniz vücudunuza dilerseniz cildinize dilerseniz saçlarınıza dilerseniz de göz çevrenize kullanabilirsiniz. Ben her 4 durumdanda da memnun kalarak kullanmaya devam ediyorum.



22 yorum:

  1. benim de lekelerim var :(( ama yağ kullanamıyorum bir türlü sevemedim o hissi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de o dediğiniz hissi sevmiyorum ama ıslak pamukla yapmak öyle yağlı bir etki vermiyor, bir de öyle deneyin derim :)

      Sil
  2. nereden temin edebiliriz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben direkt yurtdışından alıyorum, en uygunu iherb. Ancak iherb TR'ye gönderim yapmıyor artık. Yurtdışında yaşayan arkadaşımın ev adresini veriyorum. Türkiye'de 3Ka sitesi satıyor, farklı ürünlerde deneyimim oldu, herhangi bir sorun yaşamadım ama fiyatları çok yüksek :/

      Sil
  3. Sevgili miskin kekcigim e vitaminini nerden temin edebilirim? Online alabilecegim bir yer varmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iherb sitesinden temin ediyorum, en uygun ve şipşak orası oluyor. TR'de satan tek yer 3ka zannediyorum ki, orası da sevdiğim bir site, çok hızlılar, bazen alışveriş de yapıyorum ancak fiyatları yüksek olduğu için eğer getirtebiliyorsam yurtdışındaki arkadaşlarım aracılığıyla alıyorum, yoksa el mecbur o siteden :)

      Sil
  4. TR'de satan yer dediğiniz 3ka'nın tam adresini verebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  5. Türkiye'ye satış yapan yerin web adresini verebilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Google'a direkt yazın, çıkıyor zaten.

      Sil
  6. selam
    yurtdışı alışverişimin hemen öncesinde yazını gormuş ve sepete atmıştım.yaklaşık 11 tl gibi bir fiyatı vardı.e vitaminim şu an elimde.
    bilgilendirme için teşekkürler!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa süper! Çok uyguna bulmuşsunuz :) Umarım faydasını görürsünüz, ben bayılıyorum bu yağa :) Sevgiler

      Sil
  7. 3ka sitesinde 5,000 yok fark edermi 32,00 14,00 var bunlar ne fark ediyo acaba bilgilendirirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  8. 3ka sitesinde 5,000 yok 14,000 34,000 yazıyo bunlar ne fark eder acaba bilgilendirirseniz sevinirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O değer vitaminin kuvvetini gösteriyor, çok önemli bir ayırım yaratmaz cilt kullanımda, dilediğinizi alabilirsiniz bence :)

      Sil
  9. Keşke Türkiye'ye gelse. İtalyada var mıdır acaba bir arkadaşım oradan gelecek yakında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım muadil markaları Türkiye'de bulunuyor. İtalya'da vardır elbette, yoksa da internet siparişi ile örneğin iherb gibi 2-3 günde kapıya gelir :)

      Sil
  10. Merhaba,

    Siz bu yağı nereden nasıl aldınız? Bende almayı çok istiyorum kirpiklerim için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba iherb sitesinden. Instagram'da da sorulmuş, orada sevgili Onur, Feelunique ve Naturisimo'yu tavsiye etmiş, dilerseniz oralara bakının :)

      Sil
    2. ah teşekkür ederim, peki bizler kozmetik olmayan ürünleri yurtdışından alabiliyor muyuz? Evet Onurcum da demişti gördüm ama Feelunique ve Naturisimo yu bilmediğim için pek düşünmüyorum :(

      Sil
    3. Kozmetik olmayan ürünlerde sorun yok. Yani daha doğrusu belirli limitler var. Yoıumunuz üzerine 2015 'te ne değişiklikler olmuş diye araştırdım ve karşıma çıkan sitede aynen şu yazmakta : "2015 yurtdışı alışveriş limiti, konusunda büyük değişiklik yapılarak. 5 defa olan hakkımız yerine her bir sipariş 75 euro’yu geçmeyecek şekilde istediğimiz kadar sipariş gerçekleştirebiliriz. İsterseniz bir ay içerisinde 10 tane sipariş verin isterseniz 2 tane sipariş verin artık bu şekilde bir limit yok."

      Sil
  11. Yeni keşfettiğim bir karışım, alıntıladım size de;

    "10 ml E Vitamini, 10 ml B5 vitamini ve Çinko oksit mineralini 100 ml lik bir nemlendiriciye karıştırmanız ve iyileşme dönemi boyunca periodik kullamanız, hem peeling uygulamasının başarısını hemde cildin kısa zamanda yenilenmesini sağlamanız açısından etkili bir yöntem olacaktır."

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler bilgilendirmeye :)

      Sil