Arama Kutusu

Doa Kozmetik Şikayet ve Para İadesi

doa kozmetik şikayet

Doa Kozmetik Şikayetim ve Para İadesi



Doa Kozmetik, ismini bloglar sayesinde duyduğum ve bunca zamandır da farklı markaların doğal ürünleri severek kullananlardan biri olduğum için hiç düşünmeden, büyük bir hevesle sipariş vererek online alışveriş yaptığım sitelerden birisi oldu, ancak Doa Kozmetik ürünlerini kullandıkça, ürünlerinin kalitesini hiç mi hiç sevemedim.

Ne aldığım ürünler işe yarıyor, ne de aldıklarımın kalitesine güvenebiliyordum. Yaptığım alışverişte, diğer ürünlere nazaran bir nebze beğendiğim gül suyunu da kullandıkça, yıllardır sivilce çıkmayan cildimde pütür pütür sivilceler yapmaya başladığı anda, diğer ürünlerin hiçbirisini cildime kullanamaz oldum. Favorim olan Rosense, neredeyse 10 senedir cilt bakımımda yeri varken, gül suları ile çok iyi anlaşan cildime Doa Kozmetik'in bıraktığı etki, beni şaşırttı.


doa kozmetik şikayet

doa kozmetik şikayet



doa kozmetik şikayet



Sabun sever bir insan olarak, hiç düşünmeden aldığım sabunlarını; cildi bırakın vücut sabunu olarak kullanmaya terfi ettirdim ama market raflarında satılan Duru sabunundan öte bir özellik göremedim. El sabunu olarak kullanmaya başladım. Haliyle, market alışverişlerimde alabileceğim sabunu kargo ile gelme macerasına üzüldüm.


doa kozmetik şikayet


doa kozmetik şikayet


doa kozmetik şikayet


Bitkisel yağlara olan düşkünlüğümden ve Türkiye'de kolay kolay bulamadığım Macadamia Yağı, Argan Yağı ve Kara Üzüm Çekirdeği Yağı 'nı bu denli uygun fiyata keşfetmişken alayım dedim, ama ne yazık ki ortalamanın çok altında bir kalite ile karşılaştım.

doa kozmetik şikayet

doa kozmetik şikayet


doa kozmetik şikayet


Katı haldeki yağlarından olan Shea Butter, son zamanlarda cilt bakımında "edinmeliyim" dediklerimden birisiydi fakat saf halinde bulamıyordum. Doa Kozmetik Shea Butter 'ı gördüğümde, keşfettiğime sevindim ama yapısını hiç sevemedim. Daha önceden farklı markaların katı yağlarını kullandığım için, ne yazık ki bunu onlara nazaran çok yapay buldum.

doa kozmetik şikayet


Amon Ra Keratinli Saç Maskesi, uygulama önerisi olan 3 saat saçlarımda bekletmeye her defasında sabrımın dayanamayacağı bir tarafa, "aman aman" etkisinde bir özellik de bulamadım.

doa kozmetik şikayet


200 gr saf killeri ise, "kilin neresi kötü olabilir ki?" mantığı ile aldığım ama kullandıkça sevemedim, yine uzun zamandır kilimi satın aldığım aktarcıya dönüş yaparak, bu hevesim de havada asılı kalmış oldu.

Elbette ki, tüm yazdıklarım benim düşüncelerim ve tecrübelerim. Blog sayfamda daha önce tanıttığım Doa Kozmetik ürünlerinde her defasında dediğim ve tahmin edebileceğiniz üzere kullanılan her saç & cilt ürününde geçerli bir kıstas vardır ki ; bana iyi gelen bir ürün size iyi gelmeyeebilir veya tam tersi sizde harikalar yaratan bakım ürünleri bende netice vermeyebilir.

Doa Kozmetik'ten aldığım ürünlerden memnun kal(a)madım. Fakat herhangi bir yere de bununla ilgili özel bir şikayet bildirmedim. En çok, alışveriş yaptığım zamanki heyecanımın boşa çıkmasına üzüldüm. Çünkü, hammadde konusunda zengin bir ülkede, taa Amerika'dan Jason Natural yağlarını getirtmek benim için çok uğraştırıcı bir mesele.

Twitter  hesabıma yazılan "İsterseniz para iadesi yapabiliriz" mesajından sonra, onlara yazdığım mail üzerine anında geri dönüp, almış olduğum ürünlerin bedelini tamamen ödemeleri ve bunu çok hızlı bir şekilde gerçekleştirmiş olmaları, en azından kırılan hevesime bir nebze su serpti.

Müşteri memnuniyetine önem vermeleri, bir Türk şirketinden beklenilmeyen incelik. Bugüne kadar pek çok online alışveriş sitesi ile iştiraklı olan birisi olarak, en "popüler" sitelerin bile herhangi bir sorun çıktığında "ulaşılamayan" olduğu gerçeğini yaşamışken, Doa Kozmetik 'in böyle bir inceliğini görmek çok sevindirici. Doa Kozmetik ürünlerinin hiçbir ürününü tam olarak sevemediğim ve haliyle de kullanmadığım için en azından verdiğim paranın iade edilmesine sevindim.

Ürünlerin arkasında durup, "gerçekten beğenmedim" dediğinize para iadesi yapabilen nadir şirketlerden. Bu incelik için Doa Kozmetik 'e teşekkür ederim.


12 yorum:

  1. Gercekten sasırtıcı geldı tebrık ederım bende doa kozmetıgı o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de beklemediğim incelik olmuş oldu. En azından gerçekten müşteri odaklı çalıştıklarının kanıtı :)

      Sil
  2. ah canım ya bu sadece sana özel bir uygulama olmuş. bugüne kadar senin dışında para iadesi yaptıkları kimseyi görmedim. 1 ay içinde bozulan ürünlerine dahi böyle bir uygulama yapmamışlardı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Durum bana özel olacağını düşünmüyorum, zira ben onlarla bu durum için bana gönderilen twitten önce direkt iletişime geçmedim. Sadece blog sayfamda paylaştım, başka mecrada da değil. Twitterlarında müşteri temsilcilerinin değiştiğini yazmışlar, belki o değişikliğin sonucudur bilemiyorum :)

      Sil
  3. Doa kozmetikten alışveriş yapmadan önce epeyce araştırdım ama buraları görmemişim anlaşılan. Keşke daha önce görseydim ben de bir sürü yağ, sabun, vs. vs. aldım, bir çekmece dolusu minik yağ şişeleri kullanılmayı bekler :( Bakalım hayırlısı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ne yazık ki ben hiçbir üründen memnun kalamadım ama kalanlar çok fazla. Belki sizin cildinizde daha iyi işler çıkartır bilemiyorum. En azından müşteri odaklılar :)

      Sil
  4. shea ve argan yağını tenzih ederim durumdan ıkı ürünüde kullandım ve aynı ürünleri pahalı ve organık ıkı farklı firmadan da kullanmışlığım var hiçbir farkı yoktu doa markasına ait olanların ama her ürünü harika değil bu bir gerçek sabun konusunda kesinlikle katılıyorum. saç maskesi de aynen dediğiniz gibi 3 saat saçta kalma konusu hızlı yaşantımızda yer bulamadı bu nedenle ölçemedim başarısını bile!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, o bahsettiklerinizi de sevemedim ben, elimde yurtdışından temin ettiğim ve Ecocert sertifikalı olan yağlara kıyasla aynı güzellikte diyemiyorum. Tabii ki düşüncelerimiz ve beğenilerimiz ayrılabilir :) Ben gözümü karartıp ve biraz da yazılanlara güvenip siparişleri verdim ama ne yazık ki memnun kalamadım. En azından Doa Kozmetik müşteri görüşüne önem veriyor olması çok hoş bir davranış :) Bu konuda tam not

      Sil
    2. ürünlerin kullanım süreleri ile ilgili de sıkıntı var doa da maalesef neyse umarız düzelirler hepsini de yurt dışına mahkum olmayız ;)

      Sil
    3. Aa evet kullanım süreleriyle ilgili bir problem olabilir, haklı olabilirsiniz :) Umarım Türkiye'de gerçekten kaliteli ve uygun fiyatlara satış yapan bir firma çıkar, hammadde olarak çok zenginiz zira :) Sevgiler

      Sil
  5. Shea yağını 100 de 100 nerden bulabilir bilen kullanan birisi yazsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. L'occitane markasında shea butter bulunuyor, pahalı ama en azından dandik değil

      Sil