Arama Kutusu

Çanta Kahramanı #7 : Katlanabilir Çilek Çanta

çilek çanta


çilek çanta


Çanta kahramanları = Çantamın olmazsa olmazları + Günümün kurtarıcısı



Katlanabilir Çilek Çanta



Bu sefer ki çanta kahramanım, aynı zamanda bir doğa kurtarıcısı olan Çilek Çanta. Bu tarz çantaları, katlanma bölgelerinden katladığınızda ne kadar az yer kapladıklarını görebilirsiniz. Alışveriş çantası veya pazar çantası olarak satılmakta. Alışverişlerinizde poşet taşımayarak, doğada kendini en zor imha eden poşetlere hem iyi bir alternatif sunmuş oluyorsunuz, hem de avucunuza bile sığabilen bu çantaların poşetlerden daha fazla dayanıklı olmalarıyla doğru bir seçim yapmış oluyorsunuz.


Çoğunlukla pazarlarda satılıyor Çantanın fiyatı ise 3-4 Lira. Ben Ankara'ya bir gidişimde Kızılay Limon Bazaar 'daki bir stantta görüp almıştım. Ama daha geçen gün, aksesuarlarıyla göz dolduran bir mağazda, 9 Lira'ya satıldığını gördüm. Oldukça pratik, benim işime bir hayli yarıyor.


9 yorum:

  1. tatile çıkmadan hemen önce bundan bulmam gerek o zaman. harika plaj çantası olur! istanbulda nerelerde bulabilirim acep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul'da yaşamadığım için ne yazık ki bilemiyorum, ama Ankara'nın tüm pazarları ve bazaarlarında vardı, aksesuar satan bijuterilerde de ara ara oluyor :) Plaj çantası olabilir ama biraz fazla kırışan kumaşa sahip

      Sil
  2. ne tatlııı, denk gelirsem alıyım bundan, çantamda lcw poşetleri taşımaktan daha pratik olur heralde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Poşete iyi bir alternatif :)

      Sil
  3. merhabalar bu ürünleri amcamda satıyor,daha başka renkleri de var.ananas falan :) çok kullanışlı

    YanıtlaSil
  4. merhabalar bu ürünleri amcamda satıyor,daha başka renkleri de var.ananas falan :) çok kullanışlı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklı çeşitleri olduğunu bilmiyordum, benim aldığım yerde sadece çilekli vardı. Diğer meyveler de çok şeker olur eminim ki :)

      Sil
  5. Merhaba,
    Bir çilek çanta sahibiyim ve özellikle yazın sahilde kurtarıcı oluyor.
    Güle güle kullan, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kurtarıcı :) Teşekkürler

      Sil