Arama Kutusu

Hediye Çekiliş Sonucu

blog-hediye-cekilisleri


Kozmopoli.com sponsorluğunda yaptığımız hediye çekilişine katılan herkese teşekkür ederim. Çekiliş ayrıntılarını doğru bir şekilde yapan katılımcıların listesinde toplam 357 hak oldu. Random.org ile kazananları belirledim.


Ve işte sonuçlar ;

1) Begüm Salurvan (Desenli oje blogu için burayı tıklayabilirsiniz) 


2) Belemir Aydın (Hebranın Yorumu blogu için burayı tıklayabilirsiniz)

3) Undenied (Her Şeyden Bir Tutam blogu için burayı tıklayabilirsiniz)

4) Smyrnian ( @smyrian twitter adresi için burayı tıklayabilirsiniz)

5) Darkolivee (Darkolive Style blogu için burayı tıklayabilirsiniz)

6) Derinşah (Derinksah blogu için burayı tıklayabilirsiniz)

7) Burçin Ünüvar (Beyaz Madam blogu için burayı tıklayabilirsiniz)
8) Melal (Mor Menekşe blogu için burayı tıklayabilirsiniz)


blog-hediye-cekilisleri


Kazananları tebrik ediyorum. Tüm katılımcılara da teşekkürler.
Çok yakında yeni bir hediye çekilişim daha olacak. 
Takipte kalın! :)



12 yorum:

  1. teşekkür ediyorum miskinciğim:)) sende olmasan şu günlerde yüzümüz gülmeyecek:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Şimdiden güzel günlerde kullanın

      Sil
  2. çok güzel hediyelerdi kazananları tebrik ediyorum :)

    YanıtlaSil
  3. yine bana bir şey yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bir başka çekilişimde kazanan olursunuz :)

      Sil
  4. biodermayı çok istemiştim ama kısmet değilmiş.çıkan arkadaşları tebrik ediyorum:)hepside çok güzel hediyelerdi.

    YanıtlaSil
  5. Oğlumun şansına demiştim ve onun işine yarayacak birşey kazanmışım çok sevindim, teşekkürler tatlım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sözlerin üzerine şanslı olanlardan biri olduğuna daha da sevindim :)

      Sil