Arama Kutusu

Wet n Wild Sweet As Candy Far Paleti

far paleti-far-wet n wild-wet and wild-eyeshadow palette



Wet n Wild far paletinin, doğal tonlu olanı Walking on Eggshells 'e göre daha az sevdiğim bir diğer paleti de Sweet As Candy Far Paleti. Türkiye'ye Watsons 'ın getireceği söylentisi var, umarım diyorum. Çünkü ürün çeşitliliği çok fazla bir marka.

Wet n Wild markasının 3'lü far paletleri, hem renklerinin tatlı duruşu, hem son derece uygun fiyatla satılıyor olması hem de renk verişlerinin iyi olduğuna dair duyumlarla, yabancı makyaj ve kozmetik blogları ve vloglarının dillerine pelesenk olmuş adeta. Fakat, ben biraz bunun fazla abartıldığını düşünüyorum. "Olmazsa Olmaz" ürünler değil.

wet n wild-far-far paleti


Sweet as Candy far paletinin renkleri birbiri ile uyumlu, ancak yabancı blogların swatchlarının aksine, o denli harika pigmentli değil. Ben ortadaki kahverengi dışında, kalan 2 farın pigmentini zayıf buldum. Bir benzer renk tonlarına sahip olan Walking on Eggshells paleti, buna kıyasla daha başarılı olduğunu düşünüyorum.

Paletin içerisinde yer alan renkler ;

*  Kaş altı aydınlatması için kullanabileceğiniz, "Browbone" frosty yapılı bir krem beyazı.
* Göz kapağınızın kırışık/kavis yeri gölgelendirmesi için "Crease", orta koyulukta bir kahverengi.
* Göz kapağınız için kullanabileceğiniz "Eyelid", frosty yapılı sıcak bir pembe.

Pembe ve beyaz renklerini kolay vermezken, kahverengi olan içlerinde en yoğun renk verişe sahip. Paletin renkleri genel olarak, günlük rahatlıkla kullanılabilecek tonlarda. Zayıf renk verişleri, bir far bazı ile daha iyi hale geleceği kesin. Fiyat / performans olarak değerlendirilirse olumlu, yoksa illa sahip olunası bir palet değil.


2 yorum:

  1. reyhan sevim24/5/13

    Renkleri bencede çok hoş,bende bu fardan denemek isterdim.Watsons'ın getireceği söylentisi o zaman umarım doğru çıkar diyelim.Biraz mübalağa yapıyım wet n wild diye diye ölücem yoksa:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de merakla bekliyorum,markanın ürünleri çok cezbedici o kadar uygun fiyata. Mat rujları özellikle bir an evvel kullanmak istiyorum :)

      Sil