Arama Kutusu

Vichy İdealia BB Krem

vichy-bb krem-bb cream-vichy kullanan


vichy-bb krem-bb cream-vichy kullanan

Vichy BB Krem



Vichy 'in "ideal cilt kalitesi ve renk tonu" sloganı ile yeni çıkardığı BB krem, içerdiği 25 spf güneş koruması ile yaz için uygun bir renklendirici. Yaz zamanı karma cildim en zirve dönemlerini yaşadığı için, bu zamanlarda beni bunaltmayan ve cildimde yağlandırma ağırlığı yapmadan durabilen bir güneş kremi bulmak bile zor. Vichy'nin bu BB Kremi bu konuda beni mutlu etti, cildime yağlılık hissi vermiyor. 25spf Uva+Uvb korumasına ilaveten yağlandırmadan cildimi renklendirmem hoşuma giden en güzel yan.

Kremin yapısı hafif. Hafif yanı sadece yapısında değil kokusunda da geçerli. Oldukça hafif ve burnuma hoş gelen bir kokuya sahip. Tüpünün ince uçlu oluşu, ürünü istediğiniz miktarda kullanma imkanı sunuyor. Kapatıcılık yanı ise, hafif bronzlaşan tenimde yokmuşçasına hissini sağladığının aksine, kızarıklar ve lekeleri kamufle etmede yetiyor. Kapatıcılığını kremi daha çok kullanarak arttırabilirsiniz. Kalıp bir fondöten etkisini yaratmadığı için bu konuda rahatça uygulayabilirsiniz.

Fondöten fırçası ile uygulayabileceğiniz gibi yapısı ince olduğu için, parmaklarınızla da uygulayabilirsiniz. Son günlerde Beauty Blender makyaj süngeri ile uyguluyorum. Beauty Blender ile sağladığı doğallık uyumunu seviyorum.

vichy-bb krem-bb cream-vichy kullanan



Kimler Sevmeyebilir ?

Güneş kum deniz, ne şartta olursa olsun makyajımı pürüzsüz isterim, ağırlığı mühim değil, yaz mevsiminde dahi bu ağırlık ile baş edebilirim, diyorsanız size göre değil. Bir fondötenin verdiği yoğun kapatıcılığında değil.


Neden Tercih Etmelisiniz ?

Yazın ağırlığında makyaj yapmayı ben gibi, işkence olarak görüyorsanız ama güneşten korunmak için sürdüğüm güneş kremim aynı zamanda cildimdeki kızarıkları, renk düzensizliklerimi de götürsün diyorsanız size göre. Hem bir renklendirici hem de bir nemlendirici. Paraben gibi zararlılar da yok üstelik. Dermokozmetik bir markanın güvenirliği ile içiniz daha rahat.


- Vichy idealia bb krem içindekiler -
vichy-bb krem-bb cream-vichy kullanan



* Basın Ürünüdür.

10 yorum:

  1. fiyatını da yazarmısın.merak ettim kullanılabilir:)

    YanıtlaSil
  2. Adsız23/5/13

    bronz tene sizce uyum sağlarmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam bronzlaşmadığım için (hafif bronzda) uyum sağlamaya devam ediyor. Ama bunun bir ton koyusu var, bronzlaşılan zamanlarda o daha iyi bir tercih

      Sil
  3. meraba kaç ml acaba? bi de makyaj süngerini nerden alabilirim? şimdiye kadar fondöten kullanmadım hiç ama renk düzensizliklerim için yeterli olur sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 40 ml. Beauty Blender 'ı ben Türkiyeden Monzalime sitesinden almıştım. Fakat site artık tarih olmuş, Tr'den çekilmiş BB. Yabancı sitelerde de satılıyor Beauty Blender

      Sil
  4. Adsız31/5/13

    Bunda all skin types yazıyor ...ama kendi resmi sitesi denen sitede kuru ve çok kuru cilt için diyor ve diğer sitelerde resimler ufak olduğu için anlayamaıyorum kuru olan mı bumu ve hepsine tüm ciltler İÇİN diye bir şey yazıyor siteler . bu üretilmiyormu nerden aldın...elimde bir tane daha ekstra bb krem olsun istemiyorum yada gidip direk görerek alıcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben size şöyle söyleyeyim, ben karma kardeşim ise kuru ciltli. Kuru ciltlerde emiyor, karma ciltlerde ise yağlandırma yapmıyor. Yani tüm ciltler için ideal oranda. Dilerseniz bir eczaneden görerek alın, hem belki tester boyu vardır, daha iyi fikir sahibi olabilirsiniz.

      Sil
  5. mrb öncelikle bu ürünü bende merak ettim peki gözenekleri güzel bi şekilde kapatıyomu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır, gözenek kapatma konusunda etkisiz eleman :)

      Sil